Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ondra440
Založen: 19.7.2007 Příspěvky: 7
|
Zaslal: pá srpen 10, 2007 10:02 am Předmět: Asfaltové baterie |
|
|
V jedné větvi se řešily asfaltový baterky a kryty na ně.
Tadyk je odkaz na prodejce:
http://www.akushop.cz/scripts/index.php?main_page=index&cPath=6_9
Jinak bylo napsáno, že baterky s deklama se montovaly až v mototechnách. Ale ze záčátku výroby spartaků se do rozděloven (ne všech) vozily spartaky po ose. Upustilo se od toho dle světa motorů až na četné stížnosti nových majitelů, že jejich spartak mají na tachometru i trojciferné číslo a téměř prázdnou nádrž. Navíc auta se testovaly ( minimálně projetím po dvoře ) a to bez baterky nejde. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá srpen 10, 2007 10:09 am Předmět: |
|
|
Pěkný link! |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1940 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: pá srpen 10, 2007 10:11 am Předmět: |
|
|
To je přesně jako ti u nás - akorát že ti byli levnější (44AH stála rovný litr). Bohužel jak říkám, ukončili výrobu - údajně kvůli ekologickým předpisům. Bejvalej zaměstnanec ale doma dál dělá repasy asfaltovek. Mělo by se to vejít do litru. Nicméně dekle pochopitelně nedodává - a to asi ani tihle Gerykové.
To co píšeš o dopravě po ose je zajímavý a nedivím se, že od toho upustili. I když - určitě to taky nebylo od věci - byl to takový prvotní záběh To už ale těm lidem mohli rovnou vozit domů, ne ? Firemní šofér moh aspoň dostat oběd, nebo plato vajíček či placatku slivky na cestu, když jel zpátky vlakem |
|
Návrat nahoru |
|
|
ondra440
Založen: 19.7.2007 Příspěvky: 7
|
Zaslal: pá srpen 10, 2007 11:51 pm Předmět: |
|
|
No kam to šlo, vozili je vlakem. Jinak ale po ose prej z důvodů co nejrychlejší dodávky (a to i třeba 250km ). V roce 1958 přišel ale zázrak v podobě transportního vozu Fiat 642. A bylo po problému. Novost spartaka neutrpěla a všichni byli spokojení. Spotřeba fiatu jen 22l na 100km. Dosahovaná průměrná rychlost 30km/h. Ušetřilo to údajně 57% nákladů. Navíc nemusely spartaky procházet druhotným repasovým řízením . Jinak nevim jestli bych si chtěl nechat auto zajíždět od řidiče z AZNP, protože ti se s tím nemazlili. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: so srpen 11, 2007 8:07 am Předmět: |
|
|
Nemazlí se ani dnes. Viděl jsem poměrně detailně zajížděcí proceduru ve Fabryce samochodow VW v Poznani a po tle proceduře by byl spertak na repas nápravy. _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: čt srpen 16, 2007 6:08 am Předmět: |
|
|
Asfaltové baterie umí repasovat i v Praze 5, Na Valentince, je to kousek od smíchovského pivovaru. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: čt srpen 16, 2007 7:36 am Předmět: |
|
|
Tam je putyka... _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt srpen 16, 2007 7:47 am Předmět: |
|
|
Zahulená |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pizzaman
Založen: 21.12.2006 Příspěvky: 88 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: čt srpen 16, 2007 10:20 am Předmět: |
|
|
ale dobrá |
|
Návrat nahoru |
|
|
|