Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mykesh adept na RCG
Založen: 13.7.2007 Příspěvky: 488 Bydliště: Praha/Teplice
|
Zaslal: st červen 08, 2011 10:51 pm Předmět: |
|
|
Jak rika Burak, vykuchat zadek, lupnout tam celou zadni napravu i s prevodovkou a motorem z T3 (lze krasne dobastlit na 1.9 TDi) predni napravu taky prehodit, zesilit ram proti zkrutu a supajda juchej, a v cajku by to utahlo i klimatizaci, i kdyz ta by asi s ohledem na "vzduchotesnost" troskokaroserie mela nevalny ucinek
Mit tak 6pulek casu a tuny prachu, tak bych do toho sel _________________ "Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic" |
|
Návrat nahoru |
|
|
creaky
Založen: 25.9.2009 Příspěvky: 89 Bydliště: Turnov
|
Zaslal: čt červen 09, 2011 12:07 am Předmět: |
|
|
tak ja se tedy priznam ze elcamino jsem prestal sledovat koncem lonskeho leta a do vcerejska sem doufal ze se na nem nejak pokracuje protoze se mi to cele zdalo jako hezkej napad....kdybych vedel o tom ze jde do srotu tak bych pravdepodobne o nej projevil zajem, bohuzel tou dobou sme přestavovali renault 21
z desiveho stavu a takřka rozpadajici se karoserie
do jine za povodni vytopene ale jinak zdrave karoserie
a vysledek po pulrocnim asi jen vikendovem usili stoji za to
myslim teda ze kdyz je chut tak se rekonstrukce popripade nejaky i vetsi upravy daj provyst i v jenom nebo dvou lidech.
no...dál teda k tematu 2.0L DOHC a proc vlastne tenhle motor
v prvé řadě použití motoru z T3 s napravou by asi vypadalo u valnika trochu zvlastne
jinak motor je vytazen z ford scorpio i s prevodovkou, problem s prevody byl vyresen snadno pri zjisteni prevodovych pomeru prevodovky ford....tzn 4ka a 5ka stejny jako 5ti kvalt 1203, rozvodovku ma ford s jinym prevodem takze po par vypocetch by mela bejt maximalni rychlost kolem 160 km/h a vic bych v tom stejne radsi nechtel jet , co se tyce soucasny rozvodovky a jiny zadni napravy....ano...byla by urcite lepsi jina ale finance taky omezujou a koneckoncu menit napravy tak uz zrovna bude 4X4 (takze to mozna casem ), takhle to vypada ze az praskne poloosa tak se hold bude schanet nebo spis vyrabet masivnejsi...a az odejde rozvodovka, tak se bude resit a nejspis tvorit s jinym stalym prevodem , zatim dalsi blbiny okolo motoru by se vesli az dve veci a to je klimatizacni kompresor a servocerpadlo, puvodni ulozeni ve skorpiu je hodne roztazeny do sirky kuli remenicim a dalsi ne zcela vyresenej problej je razeni.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: čt červen 09, 2011 1:05 pm Předmět: |
|
|
A co tam dát automat, i ty poloosy by měly větší šanci ten výkon přenést? _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: čt červen 09, 2011 2:13 pm Předmět: |
|
|
No, řeš rychle. Ploosy se lámou i se standardním motorem _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek 6
Založen: 8.12.2008 Příspěvky: 103 Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka
|
Zaslal: čt červen 09, 2011 7:15 pm Předmět: |
|
|
Cpát tam T3....proč teda potom vlastně rovnou nebastlit T3...
Jinak 21 nebývalé pěkná |
|
Návrat nahoru |
|
|
creaky
Založen: 25.9.2009 Příspěvky: 89 Bydliště: Turnov
|
Zaslal: čt červen 09, 2011 7:23 pm Předmět: |
|
|
nad automatem jsem taky uvazoval...ale i kdyz to vypada lakave tak zrovna fordacky automaty prej stojej za prd a myslim ze by to spis melo vic problemu nez nejaky lanama zbastleny razeni ..... k poloosam, jeste mi zadna nepraska a kdyz ten valnik byl prazdnej tak se radsi hrabnul , takze to trebas zatim vyresi puk pod pedalem pri nalozenym aute a stou T3 je to fakt |
|
Návrat nahoru |
|
|
creaky
Založen: 25.9.2009 Příspěvky: 89 Bydliště: Turnov
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: ne červen 26, 2011 12:34 pm Předmět: |
|
|
To muselo dát práce, přitom taková blbost... _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Sestra 4
Založen: 6.7.2008 Příspěvky: 106 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt červen 30, 2011 9:09 am Předmět: |
|
|
Pěkné pěkné, ale ta náprava - to mi přijde trochu jako šílenství. Alespoň dozadu udělat úhlovku - vžyť i s minimálníma úpravama se dá vzadu ty kola pěkně srovnat aby běhaly rozumnějc než po kružnicích. Viz například poslední dvoudvéřovej zadomotor - ta náprava neni o tolik jinčí a přitom jízdní vlastnosti v zatáčkách se s klasickym sériovym zadomotorem nedaj srovnávat... (a zrovna porovnávám obě 4 dveřový verze...) _________________ Š 1200 (zatím držící pohromadě) |
|
Návrat nahoru |
|
|
havlik
Založen: 23.4.2009 Příspěvky: 2
|
Zaslal: pá červenec 01, 2011 10:20 am Předmět: |
|
|
Sestra 4 napsal: | Pěkné pěkné, ale ta náprava - to mi přijde trochu jako šílenství. Alespoň dozadu udělat úhlovku - vžyť i s minimálníma úpravama se dá vzadu ty kola pěkně srovnat aby běhaly rozumnějc než po kružnicích. Viz například poslední dvoudvéřovej zadomotor - ta náprava neni o tolik jinčí a přitom jízdní vlastnosti v zatáčkách se s klasickym sériovym zadomotorem nedaj srovnávat... (a zrovna porovnávám obě 4 dveřový verze...) |
No já nevim jak moc jsi v této tématice znalej, ale zrovna tahle náprava se kroutí jak hovno v prouti i na rapid či 130tce tudiž dát to na tohle neni uplně dobrý řešení. Spíš bych to vzal cestou nápravy z E21 vypadá to jako nápravy ze 130RS a to včetně diferáku a všeho.
Každopádně nechat tam tu troskovou napravu je uplná blbost. |
|
Návrat nahoru |
|
|
creaky
Založen: 25.9.2009 Příspěvky: 89 Bydliště: Turnov
|
Zaslal: pá červenec 01, 2011 7:02 pm Předmět: |
|
|
popravde dlouho jsem premejslel nad vymenou cely zadni napravy...ale nakonec jsem od toho upustil.....nerikam ze by to nebylo hezky ale spis jde o dalsi komplikace kterejch uz je takhle dost mimo to taky o finance a cas kteryho taky neni neomezene.....a co se jizdnich vlastnosti tyce tak se 1203 chova na kolech 225/45 R17 nesrovnatelne oproti puvodnimu rozmeru 185/80 R15....takze jedinym problemem bude co ta puvodni naprava vydrzi......a to se doufam brzy dozvim .... mimo to pocitam i s moznou vymenou motoru za puvodni 1203 kuli STK a tam by asi jina naprava taky nebyla uplne idealni, i kdyz to uz dneska moc lidi nezna .... spis mi dela starost mekost prednich pruzin a o neco tezzi motor.... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: pá červenec 01, 2011 9:35 pm Předmět: |
|
|
Tak priužiny neni problém nechat udělat _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
creaky
Založen: 25.9.2009 Příspěvky: 89 Bydliště: Turnov
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po červenec 25, 2011 6:57 am Předmět: |
|
|
Hele, nech to takhle, jen dopředu na ty tykadla dej nějaký voči |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: po červenec 25, 2011 8:34 am Předmět: |
|
|
Je, ty děláš nádražní ještěrku?
Jinak ti doporučim. Narvi na zadní nápravu závaří, jinak to bude akorát hrabat. A fakt si myslim, že bys měl zvážit diferák z bawa třea, bo tohle roztrhneš za tejden a pak překopávka hotovýho auta bude horší _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
|