Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kakavec
Založen: 19.6.2011 Příspěvky: 3
|
Zaslal: út červen 21, 2011 8:59 am Předmět: Potrebujem poradit... |
|
|
Mám motor z 1203 ... 1500 cm3 , ktorý ma elektrickú pumpu a chcel by som ju nahradiť AC pumpu, bolo by to technicky možné ???
Ďakujem. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út červen 21, 2011 11:39 am Předmět: |
|
|
Určitě to jde, já mám dokonce obě pumpy zapojené v sérii , tzn, že u nádrže na nosníku je elektrická pumpa pro předstartovní nasycení karbecu benzínem a po startu tuto vypínám a dál se jede na mechaniku. Ale občas si ten benzín "našudlám" růčo. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: út červen 21, 2011 11:51 am Předmět: |
|
|
Ano, jde to a dokonce je to velice snadné. Stačí k tomu dvě benzínový hadičky asi metr a půl dlouhé, malé hadicové sponky a stará AC pumpa.
Nemusí se vůbec měnit prsa, motor může zůstat celej tak jak je. Hadičkama jednoduše přemostíš stávající pumpu, prostrčíš je do kabiny a připojíš k mechanické AC pumpě, kerou přišroubuješ někam pod palubku nebo na podlahu.
Pak už jen stačí aby tchýně na sedadle spolujezdce dostatečně rychle hejbala takovou malou páčkou, která na většině tejch AC pump bejvá zboku.
Nezanedbatelnou výhodou tohoto řešení je sekundární efekt - když pumpuje, tak nemá čas sledovat provoz a blbě radit...
_________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: út červen 21, 2011 1:16 pm Předmět: |
|
|
Ty kretene! Zaprskal jsem si monitor!!! _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mykesh adept na RCG
Založen: 13.7.2007 Příspěvky: 488 Bydliště: Praha/Teplice
|
Zaslal: út červen 21, 2011 6:42 pm Předmět: |
|
|
_________________ "Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic" |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1252 Bydliště: Desná
|
Zaslal: so červen 25, 2011 2:12 pm Předmět: Re: Potrebujem poradit... |
|
|
Kakavec napsal: | Mám motor z 1203 ... 1500 cm3 , ktorý ma elektrickú pumpu a chcel by som ju nahradiť AC pumpu, bolo by to technicky možné ???
Ďakujem. |
Proč měnit? Nefunguje nebo přestavba?
Pokud měnit, tak je nutné vyměnit kryt rozvodů za ten který je pro mechanickou pumpu určený (uchycení, otvor k vačce). Dále popis stejný jako od LeDocteura, jen zkrátíš hadice a vynecháš tchýni. _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so červen 25, 2011 4:25 pm Předmět: |
|
|
Este sesikmena matka na vackovym hrideli, to je ta, co ma levej zavit. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|