Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Terablick
Založen: 16.12.2010 Příspěvky: 28
|
Zaslal: po březen 21, 2011 12:26 pm Předmět: |
|
|
A ty jezdíš s 1203 pokaždý k jiný pumpě, nebo převážně tankuješ u jedný? Já teda tankuju pořád u stejný, a pokud pojedu někam dál (což u 1203 asi moc nehrozí), prostě si vezmu kanistr . Ale přímo pro použití ve 1203 se to asi nevyplatí řešit - kdo jezdí dneska denně se 1203 . Na to, abych s tím najel třeba 1000km za rok nebudu vůbec nějaký jiný palivo řešit . Tohle má cenu řešit, pokud s tím autem jezdím denně, nebo skoro denně . |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: po březen 21, 2011 12:38 pm Předmět: |
|
|
No výlety jen na jednu nádrž vlastně pořádám velmi zřídka. Ale jak píšeš, na tech mých 2000 km/rok se tím nehodlám unavovat, když N95 je všude. _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: po březen 21, 2011 2:52 pm Předmět: |
|
|
No a vzhledem k výkonu trosek je každá kobyla velmi potřebná, takže ten etanol je pak jen k zlosti. Je to takový svinstvo, že i Warťas to nechce! A ten jezdí na cokoliv . _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: po březen 21, 2011 4:14 pm Předmět: |
|
|
jezdím denně ale předělávat to nebudu , jak jsem vyzkoušel tak jsem popsal
jim tam vyšla úspora na palivo 12% při rozdílu cen 9kč
a my tu máme rozdíl cen 6kč
koníky to přidá ale jen v točkách _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Terablick
Založen: 16.12.2010 Příspěvky: 28
|
Zaslal: po březen 21, 2011 8:26 pm Předmět: |
|
|
Jo, těch 12% je reálná hodnota. Při kvalitní úpravě (seřízení) i 20%, ale o moc víc to nebude tak jako tak... Jde o to, jestli to za to stojí nebo ne. Lidi investujou desetitisíce do přestaveb na LPG, a tohle nestojí prakticky nic . Navíc na LPG to jede hůř než na benzín, na E85 líp (při správném nastavení). |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po březen 21, 2011 8:36 pm Předmět: |
|
|
Ja bych si dovolil nesouhlasit s tim, ze na LPG to jede hur, jak na benzin, ja mam opacnou zkusenost - na plyn to lip startuje (i pri -10), lepsi prubeh momentu a plynulost pri zvysovani votacek z volnobehu a co se max vykonu tejce je to nastejno. Motor mam klasickou 1500ccm. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: po březen 21, 2011 8:40 pm Předmět: |
|
|
LPG mi nesmí do okruhu 100 m kol domu. Před měsícem mi tu málem vybouchnul kamaráduv Lexus _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po březen 21, 2011 8:55 pm Předmět: |
|
|
To by me zajimalo jak muze mit nekdo potrebu prestavovat Lexuse na LPG. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: po březen 21, 2011 8:59 pm Předmět: |
|
|
3,5l Von ho tle koupil. LPG nebrat. _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: po březen 21, 2011 9:44 pm Předmět: |
|
|
LPG jednoznačně brát, mám v S60 2.4 turbo a jenom nejlepší zkušenost, to samé v Rapidu co jsem měl, pohoda.
A že by někdo někde vybouchnul? Ale to snad ne...to už je moc velká pohádka. ( když vynecháme samo domo úpravy do 120, kdy se od bomby na vařič natáhla trubka a roztloukla se do karbecu s tím, že bylo třeba vypnout benzín, zapnout plyn a zároveň udržovat konstantní obrátky motoru ) _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: po březen 21, 2011 9:45 pm Předmět: |
|
|
A jinak kdo má potřebu přestavovat Lexuse? Co se na tom mění? Ono je to něco špatného? Auto tím spíše zhodnotí, když nic tak jezdí za polovic a pak ho třeba ještě obstojně prodá. Nevidím na tom nic zlého. _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: po březen 21, 2011 9:53 pm Předmět: |
|
|
Já měl plyn (teda pokavad nevezu Jamona) jen v jednem autě, když jsem měl chvílu chrajzlera 180. Bylo to krz leto, takže startování nemůžu říct, ale jinak subjektivně jsem poznal na co to jede jen podle přepínače. Je fakt že asi u tletěch "vyšších" obsahů to není až tak kritický. Mě osobně by na plynu štval spíš ten bojler v kufru. Jak Arni s CXem kombíkem. Jasně, dělaj se toroidy, ale to zas abys tankoval co stopadesát kilců.
Prd tomu rozumím a stejnak sou to takový akademický debaty, ale osobně si myslím, že nezáleží až tak na tom CO teče, ale KAM to teče. U malejch motorů vyhnanejch otáčkama a kompresním poměrem je to asi důležitý. Ale starý velký motory s malou kompresí skousnou všechno. Jak třeba debilní piáno - byť je psaný v techničáku jako palivo NM, přinde mi, že kdybych tam nalil ViPower Diesel, nebo kravský chcánky míchaný s Ambrosiusem Gold, tak to pojede furt naprosto stejně (zpuchle).
Stejně to časem bude všude, tak co. Jak E10 u germánů. Řvou a stejnak nenadělaj nic. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: po březen 21, 2011 10:09 pm Předmět: |
|
|
No nevim, nastartoval jsem to na plyn, bo benzin došel. Za chvíli to chcíplo a začlo syčet. A fakt jsem nevěděl, zda volat hasiče, bo plynaře. Asi to by nějakej přetlak, ale smrdělo to fakt hodně a 5 min intenzivně syčelo. Bylo to na dvoře, bejt to v garáži, tak si dovedu představit, že už to mohlo bejt v koncentraci, která by bouchla, LPG never. Za tle nervy to nestojí _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po březen 21, 2011 10:32 pm Předmět: |
|
|
U karburatorovy prestavby je reduktor, kterej snizuje tlak na mensi nez je atmosferickej, tudiz si ho ten motor musi vycucnout, takze kdyz vypadne hadice, tak ten plyn nemuze utikat. Dokonce kdyz se vynda vzduchovej filtr, tak ten podtlak nad karbecem klesne natolik, ze to na plyn vubec nejede. Mezi nadrzi a reduktorem je kovova trubka, u ktery nehrozi ze by prdla. Me naopak jednou horelo auto, kdyz mi prdla benzinova hadice ke karburatoru a benzin si caknul na rozdelovac, takze si nevyberes. daleko vic nebezpecny je podle me rodinka jedouci na dovolenou a kufru mezi zavazadlama se jim povaluje plynovej varic. Jinak to co se stalo tobe by me taky asi dost vylekalo - hold primy vstrikovani plynu, tam asi zadnej podtlak nebude. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: po březen 21, 2011 10:36 pm Předmět: |
|
|
Jj, jako já nezmatkuju, ale tle fakt nebyla prdel, poměrně svižně jsem lítal kolem a hledal, kde by to mělo nějakej ventil _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|