Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: po říjen 18, 2010 5:13 pm Předmět: |
|
|
Že by alvárna? _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po říjen 18, 2010 6:47 pm Předmět: |
|
|
Hale ja teda nevim, myslim si, ze sem dostatecne jasne naznacil kudy cesta nevede. Jinymi slovy receno pokud neuchladim trosku s motorem 200W 4500otacek/min a vrtuli o prumeru 60cm, tak je potreba vyzkouset jestli by to nahodou neslo uchladit ventilatorem z PC. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1252 Bydliště: Desná
|
Zaslal: po říjen 18, 2010 7:57 pm Předmět: |
|
|
4x 120mm ventilátorem chladím přetaktovanej Nehalem, ještě + ventilátor ve zdroji a na grafice, příkon zdroje 800W... přestože nevím jaký tepelný výkon má motor v TAZu 1500 nebo Škodě 1203 silně pochybuji o tom, že by to tyhle komický ventilátory dokázali uchladit. _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tbo
Založen: 18.10.2010 Příspěvky: 12
|
Zaslal: út říjen 19, 2010 6:39 am Předmět: |
|
|
Hovorim bolo to len na baze teorie. Princip by bol v tom aby sa ventilator mestil za chladic a vzduch cez chladic nasaval, malo by to vasci ucinok ako ked je ventilator pred chladicom ako pouzil AlvA. Existuju aj kovove 12V mezaxialy, ale chel som vediet ci ma niekto skusenost z danou problematikou. |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1252 Bydliště: Desná
|
Zaslal: út říjen 19, 2010 7:00 am Předmět: |
|
|
Zkontroluj současný mechanický ventilátor a případně vyměň co bude potřeba. Jak píše Alva, i pokud by ti fungoval elektrický, za tu práci to nestojí. _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út říjen 19, 2010 7:25 am Předmět: |
|
|
Ale ušetří tak ve vypjatých situacích /což je s tímhle vehiclem skoro všude/ nějakou tu kobylu na "zrychlení". Ještě jeden větráček na AC pumpu a má po starostech. Jen se obávám, že ty větráčky tam nevydrží!!! _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mykesh adept na RCG
Založen: 13.7.2007 Příspěvky: 488 Bydliště: Praha/Teplice
|
Zaslal: út říjen 19, 2010 8:39 am Předmět: |
|
|
No tahle problematika, jak pise AlvA je velmi zajimava. I tak si myslim, ze motor nejlepe uchladi dobre fungujici originalni vrtule (plastova, ty plechovy malolisty jsou akorat pro paradu). Ale kdyz uz jsme u bastleni PC do 1203, tak jsem uvazoval o dochlazovani vodni pimpy pomoci peltierovo clanku, ale zatim jsem se tedy neodvazil prekrocit teoretickou rovinu. _________________ "Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic" |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: út říjen 19, 2010 11:01 am Předmět: |
|
|
Spíš dochlazování palivové pumpy, ne?
Víš, že mne to onehdá při servisním zásahu na mým notebooku taky napadlo? _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út říjen 19, 2010 11:10 am Předmět: |
|
|
A já si myslim že moc chlastáte. |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1252 Bydliště: Desná
|
Zaslal: út říjen 19, 2010 11:44 am Předmět: |
|
|
Vůbec nechápu co tu řešíte. Proč něco bastlit a dělat zbytečné pokusy když stačí mít všechno v pořádku z originálních dílů!
Nevylámanou plastovou vrtuli, hřídel vodní pumpy bez vůle, správně napnutý řemen a chladič který chladičuje a není zasraný bordelem jak zevnitř (pro vodu) tak zvenku (pro vzduch); vyčištěnou vodní pumpu s promazaným čepem a novou membránou (červenou).
Pak to funguje a není důvod vymejšlět kokotiny! _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mykesh adept na RCG
Založen: 13.7.2007 Příspěvky: 488 Bydliště: Praha/Teplice
|
Zaslal: út říjen 19, 2010 12:13 pm Předmět: |
|
|
Samozrejme jsem myslel palivovou, asi bych mel fakt min chlastat... _________________ "Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic" |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: út říjen 19, 2010 12:14 pm Předmět: |
|
|
no , všechno je jenom relativní
třeba má páteční auto
já u š 110 taky dal el větrák stačil motor z chlazení š120 i stím plech držákem vrtule z nějaký mazdy asi 10 nebo 12listů a plech co ležel přímo na chladiči a byla v něm díra přesně podle toho držáku
na škutuli jsem měl toto , a jezdil jsem s tím přes rok i ve vedrech
a problémy s chlazením jsem neměl
_________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: út říjen 19, 2010 12:37 pm Předmět: |
|
|
Když se pumpa k pumpě vine, tak se dílo podaří a neb zátiší s pumpami. _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1252 Bydliště: Desná
|
Zaslal: út říjen 19, 2010 1:55 pm Předmět: |
|
|
Pimpa k Pimpě a je z toho bordel... nebo sraz 1203, to vyjde na stejno.
Si vzpomínám že jeden kempík na srazu měl vpředu před spolujezdcem chladič ze 120 včetně ventilátoru (tepelné spínání) - nevím jak to měl v motoru, ale tu AC pumpu něčím chladit musí pokud tam neměl eletrický čerpadlo. _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út říjen 19, 2010 4:02 pm Předmět: |
|
|
Jo a kdyz uz budete laborovat s elektrickym vetrakem, tak si nacvicte vymenu tesneni pod hlavou, kterou prave provadim. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|