Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Spartakiádní ručičky

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Elektrická soustava
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1301
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: pá říjen 30, 2009 1:23 pm    Předmět: Spartakiádní ručičky Citovat

Tak při řešení teploty jsem byl zaskočen ručičkou teploměru, co ta vlastně ukazuje? Při otáčkách motoru, kdy altík nedobíjí, je na okraji bílého pole, po přidání se přesune doprostřed a ještě tancuje podle blinkrů. Mám tu palubku alá poslední typ /TAZ 1500 1991/. Pochybuju, že by tam už byl stabilizátor napětí, přitom na blbou kostru bych to taky neviděl, ale kdo ví Rolling Eyes
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Rancher



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 1061
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá říjen 30, 2009 2:40 pm    Předmět: Citovat

No když jsi spravil to topení, tak aby bylo co o víkendu dělat, né? Laughing
_________________
www.spartaky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1301
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: pá říjen 30, 2009 2:54 pm    Předmět: Citovat

To víš, dokud je hezky, tak budu venku.
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: pá říjen 30, 2009 4:35 pm    Předmět: Citovat

sundej kryt u volantu a pohraj si se svorkovnicema od přepínačů v některým je špatný kontakt a bere proud jinudy , taky jsem to měl
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dvk



Založen: 24.12.2006
Příspěvky: 146

PříspěvekZaslal: pá říjen 30, 2009 5:40 pm    Předmět: Citovat

Mě todlencto přesně dělá pickup, ve kterém je dobastlený elektrický teploměr ze stodvácy. Jak jsem na to tak mrkal, tak mi přijde že jde o to, že teploměr je napájený ze špatného okruhu - od blinkrů. Jednak mi teda ukazuje o 10 - 20 stupňů víc podle plynu a pak taky podlě těch blinkrů skáče. Předchozí majitel očividně pod palubkou hledal drát ve kterém je proud až po otočení klíčku a první takový který našel, tak použil. Ten u spínače blinkrů : )
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: pá říjen 30, 2009 9:33 pm    Předmět: Citovat

no to byla asi nemoc 120 teplomilů resp ELEKTRICKÉHO ZAPOJENÍ , hodněkrát jsem to viděl ale nikdy neřešil páč to nebylo moje auto / auta a nevěděl jsem v čem se kdo hrabal , moje 120 to nedělala , na 12 to bylo taky v pořádku ale jak jsem dělal řízení rozpojil jsem to pod volantem a namontování to dělalo
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: pá říjen 30, 2009 10:35 pm    Předmět: Citovat

Je dobré tiež príležitostne skontrolovať tlačený spoj združeného prístroja - až ho budeš mať demontovaný. U týchto typov sa často stáva, že ak je, resp. niekedy bola zle otočená niektorá objímka v tom tlačenom spoji, tak kontakt tej objímky mohol skratovať obvod, čím sa prepáli tá medená páska v tlačenom spoji zvyčajne v jej najtenšom mieste. Potom to kadejak takto blbne, keďže jednotlivé tie pásky napájajú viacero kontroliek či prístrojov. Je to však opravitelné.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: so říjen 31, 2009 6:32 am    Předmět: Citovat

Alva mě možná opraví, ale pokud vím, tak tyhle teploměry (120 atd.) fungujou na principu můstku - tudíž by mělo být v podstatě jedno, jakým napětím se napájejí (neměří se abs. hodnota, ale rozdíl ve větvi s pevným odporem a druhé s čidlem). Tudíž bych to viděl na ty kontakty (konektory). Pikslička resistinu nikdy neuškodí - už jenom preventivně...
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so říjen 31, 2009 4:55 pm    Předmět: Citovat

Pedy, ty teplomery prave mustkovy nejsou, tudiz sou dost zavisly na napeti. Mustkove je zapojenej jenom palivomer. Teplomer je krmenej z plusu pres klicek, pak de drat do cidla, kery ma kostru. Vzhledem k tomu, ze napeti kolisa i v zavislosti na votackach motoru bych problem videl ve spojeni kostry motoru a kastle, to dokaze voblbnout regulator pokud mas este externi, pri tydle zavade to i blbe startuje. No rezistin bych do tech konektoru zrovna nerval, zkusil bych spis kontaktol.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1301
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: so říjen 31, 2009 7:06 pm    Předmět: Citovat

Tak dám opět na Tomáše, proměřím napětí na plusu proti kostře motoru a na kolik to vyleze při vyšších otáčkách motoru. Pokud to nepomůže, tak ten teploměr budu napájet přes stabilizátor, přece tam nenarvu kapiláru alá Tudor. Laughing
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: so říjen 31, 2009 7:47 pm    Předmět: Citovat

kostrou to nebude , to by dělalo víc problémů , již zmíněné starty ale hlavně špatně dobíjelo

ten problém jsem měl jen po tom rozpojení jak již psal

po zapnutí světel teplota o cca 20 stupňů nahoru
při zapnutí blinkru L/P poskakovala
hrábnul jsem pod kryt zahýbal kabely teplota se srovnala ale
při zapnutí blinkrů lítal otáčkoměr
při vypnutém klíčku zapnutých světlech a varovkách lítal teploměr

kostru motoru mám zdvojenou , krom původní jsem si ještě přidal kabel mezi motor a kastli
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: so říjen 31, 2009 8:05 pm    Předmět: Citovat

Ježinemane já su hovado. Resistin... Shocked A nejlíp rovnou do teploměru - vyvrtat malou dirku do tacháku a pomocí upravené koncovky na zádovém tlakovém postřikovači DEZA aplikovat tak dlouho, až začne vytékat ven...

Ale ten teploměr sem fakt měl za to, že je můstek - nevím proč. Stejně - je to logický, aby palivoměr byl a teploměr nebyl ? Spíš bych to možná čekal naopak. Ale co je u vergů logický, žeano.

Ovšem vidíte - znova se potvrzuje to, co sem vždycky říkal. Kdyby se auta dělaly tak, jako se dělalo takovýto, který kdybych tady jmenoval, tak bych dostal PVV, tak takovýdle problémy odpadnou. Žádnej teploměr, žádnej palivoměr, žádný odvzdušňování topení, žádnej drahej fridex na zimu...

No nic. Ještě jednou se omlouvám za ty předchozí mystifikace a kecy z cesty.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: so říjen 31, 2009 8:06 pm    Předmět: Citovat

K minulé zprávě - můstek u palivoměru - jo, logický to je. Už mi to došlo. Fakt mám dneska nákej fading...
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1301
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: so říjen 31, 2009 9:58 pm    Předmět: Citovat

Že ty sis Dre do postřikovače nalil slivovici a aplikoval do té malé dírky pod nosem? Nalitej
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 372
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: ne listopad 01, 2009 7:14 am    Předmět: Citovat

kostra palubky nebo části palubky. to dělá divy Exclamation
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Elektrická soustava Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com