Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: pá říjen 30, 2009 1:23 pm Předmět: Spartakiádní ručičky |
|
|
Tak při řešení teploty jsem byl zaskočen ručičkou teploměru, co ta vlastně ukazuje? Při otáčkách motoru, kdy altík nedobíjí, je na okraji bílého pole, po přidání se přesune doprostřed a ještě tancuje podle blinkrů. Mám tu palubku alá poslední typ /TAZ 1500 1991/. Pochybuju, že by tam už byl stabilizátor napětí, přitom na blbou kostru bych to taky neviděl, ale kdo ví _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: pá říjen 30, 2009 2:40 pm Předmět: |
|
|
No když jsi spravil to topení, tak aby bylo co o víkendu dělat, né? _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: pá říjen 30, 2009 2:54 pm Předmět: |
|
|
To víš, dokud je hezky, tak budu venku. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: pá říjen 30, 2009 4:35 pm Předmět: |
|
|
sundej kryt u volantu a pohraj si se svorkovnicema od přepínačů v některým je špatný kontakt a bere proud jinudy , taky jsem to měl _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
dvk
Založen: 24.12.2006 Příspěvky: 146
|
Zaslal: pá říjen 30, 2009 5:40 pm Předmět: |
|
|
Mě todlencto přesně dělá pickup, ve kterém je dobastlený elektrický teploměr ze stodvácy. Jak jsem na to tak mrkal, tak mi přijde že jde o to, že teploměr je napájený ze špatného okruhu - od blinkrů. Jednak mi teda ukazuje o 10 - 20 stupňů víc podle plynu a pak taky podlě těch blinkrů skáče. Předchozí majitel očividně pod palubkou hledal drát ve kterém je proud až po otočení klíčku a první takový který našel, tak použil. Ten u spínače blinkrů : ) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: pá říjen 30, 2009 9:33 pm Předmět: |
|
|
no to byla asi nemoc 120 teplomilů resp ELEKTRICKÉHO ZAPOJENÍ , hodněkrát jsem to viděl ale nikdy neřešil páč to nebylo moje auto / auta a nevěděl jsem v čem se kdo hrabal , moje 120 to nedělala , na 12 to bylo taky v pořádku ale jak jsem dělal řízení rozpojil jsem to pod volantem a namontování to dělalo _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: pá říjen 30, 2009 10:35 pm Předmět: |
|
|
Je dobré tiež príležitostne skontrolovať tlačený spoj združeného prístroja - až ho budeš mať demontovaný. U týchto typov sa často stáva, že ak je, resp. niekedy bola zle otočená niektorá objímka v tom tlačenom spoji, tak kontakt tej objímky mohol skratovať obvod, čím sa prepáli tá medená páska v tlačenom spoji zvyčajne v jej najtenšom mieste. Potom to kadejak takto blbne, keďže jednotlivé tie pásky napájajú viacero kontroliek či prístrojov. Je to však opravitelné. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: so říjen 31, 2009 6:32 am Předmět: |
|
|
Alva mě možná opraví, ale pokud vím, tak tyhle teploměry (120 atd.) fungujou na principu můstku - tudíž by mělo být v podstatě jedno, jakým napětím se napájejí (neměří se abs. hodnota, ale rozdíl ve větvi s pevným odporem a druhé s čidlem). Tudíž bych to viděl na ty kontakty (konektory). Pikslička resistinu nikdy neuškodí - už jenom preventivně... _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so říjen 31, 2009 4:55 pm Předmět: |
|
|
Pedy, ty teplomery prave mustkovy nejsou, tudiz sou dost zavisly na napeti. Mustkove je zapojenej jenom palivomer. Teplomer je krmenej z plusu pres klicek, pak de drat do cidla, kery ma kostru. Vzhledem k tomu, ze napeti kolisa i v zavislosti na votackach motoru bych problem videl ve spojeni kostry motoru a kastle, to dokaze voblbnout regulator pokud mas este externi, pri tydle zavade to i blbe startuje. No rezistin bych do tech konektoru zrovna nerval, zkusil bych spis kontaktol. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: so říjen 31, 2009 7:06 pm Předmět: |
|
|
Tak dám opět na Tomáše, proměřím napětí na plusu proti kostře motoru a na kolik to vyleze při vyšších otáčkách motoru. Pokud to nepomůže, tak ten teploměr budu napájet přes stabilizátor, přece tam nenarvu kapiláru alá Tudor. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: so říjen 31, 2009 7:47 pm Předmět: |
|
|
kostrou to nebude , to by dělalo víc problémů , již zmíněné starty ale hlavně špatně dobíjelo
ten problém jsem měl jen po tom rozpojení jak již psal
po zapnutí světel teplota o cca 20 stupňů nahoru
při zapnutí blinkru L/P poskakovala
hrábnul jsem pod kryt zahýbal kabely teplota se srovnala ale
při zapnutí blinkrů lítal otáčkoměr
při vypnutém klíčku zapnutých světlech a varovkách lítal teploměr
kostru motoru mám zdvojenou , krom původní jsem si ještě přidal kabel mezi motor a kastli _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: so říjen 31, 2009 8:05 pm Předmět: |
|
|
Ježinemane já su hovado. Resistin... A nejlíp rovnou do teploměru - vyvrtat malou dirku do tacháku a pomocí upravené koncovky na zádovém tlakovém postřikovači DEZA aplikovat tak dlouho, až začne vytékat ven...
Ale ten teploměr sem fakt měl za to, že je můstek - nevím proč. Stejně - je to logický, aby palivoměr byl a teploměr nebyl ? Spíš bych to možná čekal naopak. Ale co je u vergů logický, žeano.
Ovšem vidíte - znova se potvrzuje to, co sem vždycky říkal. Kdyby se auta dělaly tak, jako se dělalo takovýto, který kdybych tady jmenoval, tak bych dostal PVV, tak takovýdle problémy odpadnou. Žádnej teploměr, žádnej palivoměr, žádný odvzdušňování topení, žádnej drahej fridex na zimu...
No nic. Ještě jednou se omlouvám za ty předchozí mystifikace a kecy z cesty. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: so říjen 31, 2009 8:06 pm Předmět: |
|
|
K minulé zprávě - můstek u palivoměru - jo, logický to je. Už mi to došlo. Fakt mám dneska nákej fading... _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: so říjen 31, 2009 9:58 pm Předmět: |
|
|
Že ty sis Dre do postřikovače nalil slivovici a aplikoval do té malé dírky pod nosem? _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: ne listopad 01, 2009 7:14 am Předmět: |
|
|
kostra palubky nebo části palubky. to dělá divy _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|