Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Diferák

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Podvozek
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
luk



Založen: 25.1.2007
Příspěvky: 30
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: st srpen 27, 2008 6:24 am    Předmět: Diferák Citovat

Zdravím. Měl bych dotaz na diferák. Je nějaký rozdíl mezi diferákem na 1202ku a octavii? Dá se to poznat? Jsou zaměnitelné?Nebo je to stejný.Díky za info.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2357
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st srpen 27, 2008 6:50 am    Předmět: Citovat

Zaměnitelné jsou, jen oktávka má diferák rychlejší, protože má jiný převodový poměr. Když dáš 1202kový do oktávky, bude línější.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
luk



Založen: 25.1.2007
Příspěvky: 30
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: st srpen 27, 2008 7:53 am    Předmět: Citovat

Díky.Rozdíl se asi nedá poznat na první pohled?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rampa Mc



Založen: 10.4.2008
Příspěvky: 29

PříspěvekZaslal: st srpen 27, 2008 11:36 am    Předmět: Citovat

Podle venkovních znaků nevím ale spočítej si převodní poměr, kardan vers. poloosy a budeš vědět co v autě máš při shánění nového dílu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kounect



Založen: 17.3.2008
Příspěvky: 239
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: ne srpen 31, 2008 9:39 pm    Předmět: Citovat

Predseda napsal:
Zaměnitelné jsou, jen oktávka má diferák rychlejší, protože má jiný převodový poměr. Když dáš 1202kový do oktávky, bude línější.

Není to naopak? Když se dá Oktávkový do 1202 tak 1202 zleniví?

= 1202 do Oktávky tak Okta se bude snadněji vytáčet, vyjede lépe kopce na 4 ale v konečné fázi při vyšších otáčkách a bude mít menší max. rychlost.
_________________
1202 STW ´62
Brouk '68
Brouk '77
Trabant '76
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
panny



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 116
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: ne srpen 31, 2008 9:44 pm    Předmět: Citovat

pokud dáš diferák z octávky do 1202 tak to auto půjde víc za plynem a bude živější, právě kuli převodovému poměru
mám pocit že tu mezi námi jsou i lidé, kteří to v autě měli a mohli by obsáhleji referovat jak se věci mají a nemají Razz
_________________
se mnou přijede zákon
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Kounect



Založen: 17.3.2008
Příspěvky: 239
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: ne srpen 31, 2008 9:49 pm    Předmět: Citovat

Já jsem pochopil, že když je diferák rychlejší ( do rychla ), tak to znamená, že auto pokud má dostatek výkonu, dosáhne vyšší maximální rychlosti.

1202 má diferák do tahu ( pomalejší )
Oktávka má do rychla

Když dám rychlý z Okty do 1202 tak 1202 zleniví, ale pokud bude dobrej motor, tak jenom lepší protože při 60ti nebude točit tak velké otáčky ( nastane i nějaká úspora benzínu ), mínusem bude nutnost řadit v kopcích které před tím 1202 vyjela na 4.

Tak to snad platí ne? Cool
_________________
1202 STW ´62
Brouk '68
Brouk '77
Trabant '76
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1286
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: so říjen 31, 2009 9:51 pm    Předmět: Citovat

A jak je to s převodovým poměrem u Trosky? Prý se dělal rychleší diferák pro dieselové Trosky ale kolik jich bylo vyrobeno, nevím? Podle čísel se liší hruška a talíř z hajtry jen v jednom čísle skupiny. Dá se použít oktávkovskej talíř s hruškou do Trosky? A co kolečka k tachometru do pětikvaltu?
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353-1 de Luxe 1970; Wartburg 353-1 Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, 2 x JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: so říjen 31, 2009 10:30 pm    Předmět: Citovat

Áno. Benzínové motory majú stály prevod v rozvodovke 5,86 a naftové 5,22. No montovať ho k 5° prevodovke to nemá význam, veď pri max. dovolenej rýchlosti 110km/h na 5.° motor nemá ani 4000 ot/min, pričom povolené otáčky motora sú do 4500 1/min.
Navyše naftové motory nemajú kardan s pružnými kĺbmi, ale kĺby krížové, čomu je prispôsobený i pastorok rozvodovky, ktorý nemá valcový koniec pre strediacu guľu (čo by sa v praxi dalo vyriešiť použitím tzv. strediacej matice, ktoré sa používali u prvých modelov 1203.
Octavia a spol. má rozvodovku úplne inú a súkolesie nezámenné za súkolesie z 1203.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kounect



Založen: 17.3.2008
Příspěvky: 239
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: so říjen 31, 2009 11:14 pm    Předmět: Citovat

A já jenom dodávám, bo jsem to též řešil, že 1202 má díru zezadu diferáku na příčku rámu, kdežto Oktávka tam má jenom nálitek bez díry.

Zaměnitelnost jednolivých vnitřností je jasná, takže tento fakt má váhu jenom řekněme informativní.
_________________
1202 STW ´62
Brouk '68
Brouk '77
Trabant '76
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1286
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: út listopad 03, 2009 3:34 pm    Předmět: Citovat

Mno, já s tim nechci lítat, jen jsem chtěl omezit ten "brajgl". K čemu to pak má jedničku? Wink
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353-1 de Luxe 1970; Wartburg 353-1 Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, 2 x JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1436

PříspěvekZaslal: út listopad 03, 2009 4:25 pm    Předmět: Citovat

to není jednička normální ale redukovaná , je to vlastně jen tříkvalt ,
nevěděli jak to napsat páč R se značí zpátečka a kdyby tam eRka byli dvě tak by se to pletlo
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1286
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: út listopad 03, 2009 5:30 pm    Předmět: Citovat

Seš vedle jak ta jedle, já mám pětikvalt, takže ty "erka" Laughing by tam měla být tři:
1) Revers - zpátečka
2) Redukce - 1"
3) Rychloběh - 5"
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353-1 de Luxe 1970; Wartburg 353-1 Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, 2 x JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1436

PříspěvekZaslal: út listopad 03, 2009 6:02 pm    Předmět: Citovat

no to teda , sem myslel že máš 4ku , v kombinaci s 15 motorem
my ji měji na hnědce v kombinaci s 15 motorem , jízda - nic moc no prostě tříkvalt , ale hodila se když jsem převážel dřevo
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Podvozek Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com