Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Topení v trosce
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Interiér
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Topí vám obě topení?
Ano
58%
 58%  [ 14 ]
Jen přední
4%
 4%  [ 1 ]
Jen zadní
0%
 0%  [ 0 ]
Mám jen přední a topí
20%
 20%  [ 5 ]
Mám jen přední a netopí
4%
 4%  [ 1 ]
Netopí ani jedno
12%
 12%  [ 3 ]
Celkem hlasů : 24

Autor Zpráva
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1295
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: čt říjen 29, 2009 7:47 am    Předmět: Topení v trosce Citovat

Jak se odvzdušňuje topení ? Mám dvě topení, zadní nefungovalo, protože byl kohout zanesený vazkou hmotou nepodobnou vazelíně, ale přední topilo. Po výměně horního kolena k chladiči už netopí ani to přední, přitom z odvzdušňováčků vytéká "Fridex" bez bublin. Máte někdo schema chladícího okruhu a postup, jak se to odvzdušňuje? Díky, Fuj
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353-1 de Luxe 1970; Wartburg 353-1 Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, 2 x JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 978
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt říjen 29, 2009 5:53 pm    Předmět: Citovat

Topeni se nijak zvlast nevodvzdusnuje. Chce to jenom mit v poradku termostat, to znamena, aby se vopravdu zacal votevirat pri 80-90stupnich, pokud je totiz votevrenej i pri mensi teplote, tak de vsechna voda do chladice a uz nezbyde tlak, kerej by vyhnal vzduch z topeni, hlavne predniho, kery je nad urovni chladice. Sam mam vyzkouseno ze s vyndanym termostatem to netopi vubec i kdyz se motor vohreje. Kdyz sem vytah decku a teplota stoupla do pulky bylyho pole, tak to taky prestalo topit. nejlip to topi, kdyz je motor zahratej na provozni teplotu a termostat neni este uplne votevrenej. Jo tedka sem koukal este na druhy vlakno, kde se resi ten samej problem. Tou hadickou u topeni to nevodvzdusnite z duvodu vyse uvedenyho. Nejlip se to vodvzdusni tak, ze pri studenym motoru a tudiz zavrenym termostatu votevrete kohout(y) topeni. Fakt nekecam.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1295
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: pá říjen 30, 2009 7:22 am    Předmět: Citovat

Super, ještě mi řekni, jestli tam můžu dát termostat ze 105ky, který seženu u nás v Krči, nebo musím mazat na Bělohorskou. Už se to tu řešilo, ale zatím jsem si vystačil ze 105kovejma dílama/zátka chladiče, guma mezi filtr vzduchu a karbec SEDR, ťufle do tapecírungu a buhvíco je ještě stejné /skoro celá elektrika/ Razz
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353-1 de Luxe 1970; Wartburg 353-1 Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, 2 x JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1295
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: pá říjen 30, 2009 7:30 am    Předmět: Citovat

A taky jsem nadšenej cenama těchto dílů. Přetlaková zátka cca 56,-Kč a guma na karbec 18,- Kč. Nostalgie, vzpomínám na výprodej věcí na Sedana v Plzni-Nepomucká, kde byly v roce 1979 slzy nárázníků po 10,- Kčs.
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353-1 de Luxe 1970; Wartburg 353-1 Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, 2 x JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1295
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: pá říjen 30, 2009 8:24 am    Předmět: Citovat

Tak už jsem to na fóru našel a na radu Posima jdu koupit ten Favoriťáckej "voskáč".
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353-1 de Luxe 1970; Wartburg 353-1 Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, 2 x JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1295
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: pá říjen 30, 2009 12:52 pm    Předmět: Citovat

Vše je jinak. Kdybych teď hlasoval, tak mi topí už obě topení. Udělal jsem to podle Alvy, Smekám jenom upřesňuji, že to zabralo, až když jsem operaci studený motor , kohout topení naplno a jezdit... udělal separátně, to znamená celý postup opakovat dvakrát, pokaždé s otevřením jen jednoho topení. Najednou mi to nefungovalo. No co mám dále říkat? Radost mi nezkazil ani ten smrad, kterým se naplnila celá troska, nebť to zadní topení bylo v provozu naposledy asi v továrně. Confused
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353-1 de Luxe 1970; Wartburg 353-1 Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, 2 x JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: pá říjen 30, 2009 10:48 pm    Předmět: Citovat

Alva má pravdu. Len doplním, že najlepšie sa odvzdušňuje postupne jedno kúrenie po druhom. To znamená, že jedno ostane zatvorené a druhé odvzdušníme a potom obrátene, čím sa dosiahne vyšší pretlak, resp. prietok vo výmenníku. Ako opisuje výrobca, odvzdušnenie sa robí pretočením motora do vyšších obrátok. Je to dobre vidieť pri otvorenom chladiči, ako pri otáčkach motora cca 4000 1/min z neho unikajú bubliny vzduchu. Hneď na studeno však motor takto trápiť nie je dobré - malinko ho treba ohriať, no - ako písal Alva - odvzdušniť ešte pred otvorením termostatu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 356
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: ne listopad 01, 2009 7:30 am    Předmět: Citovat

Pokud by to netopilo dál tak mírné foukání do vody takové co to neuvaří, ale porádně votráví, měly jsem to na (předseda promine Laughing ) felicii 1,6 hytler. Těsnění pod hlavou nebo nedej předseda (bůh) hlava Crying or Very sad byl to k tomu plyňák takže to k tomu málo vyhřejvalo regulátor, zkus ještě do kopec a z kopec polohy aby bubliny mohly vodproudit Question
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 978
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne listopad 01, 2009 11:59 am    Předmět: Citovat

Kdyz bude foukly tesneni pod hlavou, tak ti to bude vyhazovat vodu, poznas to podle toho, ze naplnis-li chladic po vokraj, tak z toho dou pri behu motoru bublinky.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
001marcus



Založen: 9.1.2012
Příspěvky: 126

PříspěvekZaslal: po únor 06, 2012 6:30 pm    Předmět: Citovat

koukám staré téma, ale budiž, řeším stejný problém,...když ted byly velké mrazy, ráno sem vyjel, a po chvilce sem vařil,..zřejmě zustal zavřený termostat-nevím jestli zamrzl, či ne,.bylo -20 ,...bohužel se odpařilo tolik vody(fridexu tam bylo asi málo,.když sem zjistil, že v chladiči je břečka), že jsem to radši už nepokoušel,.a došel sem si 1 km na pumpu pro fridex,...,.no a pohoda, jenže od té doby to netopí,..skoušel sem to tu odvzdušnovat, jak zde bylo popsáno,..se studeným motorem ,..dycky to pšoukne, zabublá v radiátoru a nic,...přívodní hadice, na které je ventil je vařicí, a ta, která vede vodu zpět je jen teplá,... tak mě napadá jen vyndat termostat a skusit funkci, a nebo vyndat ventil u topení a vyzkoušet funkčnost,..žeáno?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2516
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: po únor 06, 2012 9:18 pm    Předmět: Citovat

No, jestli spíš nebude v hajzlu radiator, když k tomu horká jde
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
001marcus



Založen: 9.1.2012
Příspěvky: 126

PříspěvekZaslal: po únor 06, 2012 9:21 pm    Předmět: Citovat

Burák napsal:
No, jestli spíš nebude v hajzlu radiator, když k tomu horká jde
,to znamená že bud teče, nebo je zanesenej,..ne? nejdřív vyndám termostat a prubnu ho zahřívánim venku, jestli otevře jak má, potom rozeberu ten radiátor, třeba bude zanesenej jen ten kohout, jak tu někdo psal
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2516
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: po únor 06, 2012 9:24 pm    Předmět: Citovat

spíš zasranej, v opaqčném případě bbys měl parní lázně
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1449

PříspěvekZaslal: po únor 06, 2012 10:18 pm    Předmět: Citovat

začni tím že vyčistíš trubičky co jsou v přechodu kastle ,
tzn sundáš masku , plast kryt hadic , rozpojíš je a prošťouráš
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2516
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: po únor 06, 2012 10:21 pm    Předmět: Citovat

Včera večer po šťourání...
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Interiér Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com