Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

[1203] zázrak z Trnavy
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: ne listopad 11, 2007 4:12 pm    Předmět: Citovat

Robocope, my s Předsedou a Myšákem sanitu máme. To auto je na převoz pacientů dnes absolutně nevyhovující. Heverovat ležícího pacienta na korbu je dost náročný.
To video, je úžasný, vážně, fakt mi nadchlo. Jen jsem se podivoval nad tím, že to dnes někdo koupí. I když je zpracování firmy p. Jirouše bezpochyby výrazně kvalitnější, dnes to auto nevyhovuje ani rychlostí, hladinou hluku, spotřebou, jízdním komfortem, bezpečností ani trvanlivostí. Celá kostrukce přední nápravy je špatná a poddimenzovaná Taktéž agregáty a vůbec řešení karoserie jsou dnes výrazně překonané.
Jinak, měl-li jsem na mysli prostor, myslel jsem prostor vzadu. A také mám poměrně jasnou představu, jaký je rozdíl mezi RZ a převozním autem. Myslím ale, že např 8 let ojetý VW Trasporter má dvakrát větší užitnou hodnotu. (Koukal jsem, že se firma zabývá i sanitními přestavbami) Ale celá tahle debata je trochu OT. Protože o úspěšnosti rozhoduje odbyt. A ten firma bezesporu má.
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po listopad 12, 2007 7:46 pm    Předmět: Citovat

Ja sem se vcera vratil z Pece pod Snezkou, kde sme v naprosto idealnim pocasi tahali 35kV kabel. Muzu rict, ze troska na snehu je naprosto dokonalej stroj, tolik adrenalinu sem dlouho nezazil. Vod patku do nedele tam napadlo asi 0.5m snehu, kerej sem na strese dovez az domu, este tedka tam je. kdyz sem se pokousel vyjet takovej krpalek, abych nalozil autogen, kerym sem varil kabelovy zlaby vedouci pres potok (stal sem pri tom v holinkach v potoce), tak sem urval voba snehovy retezy. S bombama sme pak museli zjizdet z kopce na provazech. Ta s acetylenem se malinko vysmekla a ujela. S vypetim vsech sil se nam ji podarilo chytit. Pri ceste zpatky sem prvnich 30km musel jet max 20km/h. Kousek pred Novou Pakou sem zjistil, ze mi to nebrzdi. Zastavil sem u nejblizsi benzinky a zjistil, ze mi padajici snehovej retez nalomil tahlo rucni brzdy a uvaril sem brzdy. Tak sem to tahlo aspon narovnal s po vychladnuti bubnu ze zacal pri seslapnuti pedalu naznakem objevovat brzdnej ucinek, takze sem bez problemu dojel az domu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út listopad 13, 2007 8:04 am    Předmět: Citovat

Ty seš fakt kaskadér Very Happy Kdyby mi někdo takovouhle příhodu vyprávěl a na konci se zeptal "A hádej kdo to byl", myslim že bych odpověděl bez váhání a uhod napoprvé Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
VT



Založen: 19.1.2007
Příspěvky: 65
Bydliště: Valassko

PříspěvekZaslal: st listopad 14, 2007 6:32 am    Předmět: kaskader Citovat

no, spíš obdivuhodný, že to zvládl. Občas se, většinou neplánovaně, dostaneme do situací řekněme ne zrovna pohodlných... a pokud přežijem, ti opravdu dobří je dávají k lepšímu pro kamarády. Hodně dobrý. A ty modré kola pěkně k celému ladí, dostaly mne:)
_________________
...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st listopad 14, 2007 9:24 pm    Předmět: Citovat

A to sem este zapomel napsat, ze sem v pulce pece dostal hodiny a zablokoval silnici, coz melo tu vyhodu, ze nam ty, kery chteli projet ochotne pomohli tlacit. Kus dal bylo zapadly auto v krajnici, na toho se kazdej vyprd, pac neprekazel. Zejtra tam jedu zas, to necham 1203 doma, pac jedeme Avii. Jo a este jednu zavadu sem si vyrobil, nak sem moc pri tom mrazu zabral za zadni dvere a opustil me ten pist, co je podpira. Este se vratim k problemu protejkajici vody do voleje. Po nasypani pulky obsahu ty piksly sem asi 200km jezdil s votevrenym volejovym vikem, aby se vyparily zbytky vody. Pred cestou do Krkonos sem tam to viko vratil. Po navratu sem kontroloval hladinu vody, tak je porad stejna a na spodku volejovyho vicka neni zadna emulze, topi a chladi to normalne, sem zvedavej, jak to dlouho vydrzi.

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
bruca



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 17
Bydliště: Louny

PříspěvekZaslal: čt listopad 15, 2007 9:32 pm    Předmět: Citovat

Zdravím pánové. Vrátím se k tématu proč koupit 1203ku. Já osobně jí koupil pač pořád ještě předělávám barák a řešil jsem dovoz vecí a v této velikosti se jiná dodávka špatně schání.Ostatní značky jsou většinou totálky za nesmysl, nehledě k tomu že na vnitřní prostor není 1203 špatně vymyšlená,při rozměrech osobníha auta střední třídy. Vylepšit podvozek a je to super dodávka. Jasně že jsou detajli jako zadní dveře ,hlavně spodní díl,ten mě štve,ale vše se dá vyřešit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1940
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: pá listopad 16, 2007 6:24 am    Předmět: Citovat

Má to ještě nějakou souvislost s motorama a převodovkama ? Smile

Jinak můj názor k tletomu tématu - už jsme to s PimpouBu a Předsedou řešili na osobním UH symposiu. Já osobně si myslím, že určitej odbyt je stále zajištěnej. Prostě vítězí věci jako cena, jednoduché opravy, dostupnost a láce dílů. Opravdu je třeba si uvědomit, k čemu ty sanity slouží. V naprostý většině jezdí na eldéenkách a při domovech důchodců atd. - kde jde o to, naložit ráno dva nepohyblivé dědáčky a jednu nerudnou sestřičku a dovézt je dva kiláky do okresní nemocnice na vyšetření a pak zase zpátky, přitom na zpáteční cestě naložit tři várnice s frankfurtskou pečení. Na rychlosti absolutně nezáleží, auto jezdí ve městě, takže nějaké zimně-terénní vlastnosti nejsou nijak limitující (mimochodem, jezdil jsem cca před 13 lety tři roky s firemním transitem - a když byl prázdnej, tak to byl v zimě fakt celkem adrenalin, sjet nějakej namrzlej větší kopec bez toho, aby za váma zadek vlál jako šála barona Prášila - to je prostě vlastnost aut se zadním pohonem a může to bejt třeba kadilak či študebekr a bude se na sněhu chovat v podstatě stejně jako troska). A pokud je to auto o polovičku levnější, než nejnižší "západní" model podobně velké dodávky, je u příspěvkové organizace volba naprosto jasná...

Jak jsem říkal - proč se tak úspěšně prodávají auta typu Dacia Logan (mám na mysli starý sedan - nový kombík je opravdu už trošičku dospělejší) ? Protože má velkej kufr a stojí dvě třetiny až polovinu toho, co jinej srovnatelnej sedan. A dědáček důchodce, jezdící akurát po hřbitovech a Kauflandech nic jinýho vůbec nepotřebuje. Já pořád tvrdím, že kdyby se dál vyráběl drabant kombík v nezměněné dvoutaktní podobě se svým spartánským vybavením a stál řekněme 100-120 litrů, tak se bude prodávat jako houska na krámě.

Však příkladně já jezdím do práce a zpět (cca 10 km jedna cesta) tím malým záporožcem, kterej má osmistovku tříválcovej motor s výkonem někde slabě nad 20 kobyl, ve kterým by se v případě potřeby celkem úspěšně dala spáchat sebevražda samochcípnutím na skrčeninu, ale kterej jede celkem za všech okolností, po sklopení zadních sedadel se do něj vejdou i kravské věci typu wehrmachťáckého kompresoru atd. a kterej papá po městě v zimě pět litrů. Prostě nic víc nepotřebuju. Proč bych jezdil luxusním mercedesem s klimatizací, kterej má veškeré parametry (rozměry, váhy, spotřeba, rychlost) v techničáku oproti tleté nákupní tašce vynásobeny třikrát, když jedu jenom deset kilců SÁM a jsem s ním v cílové distanci vlivem kaskády semaforů úplně stejně rychle, za třetinovou cenu. A až se tleten zaporožec někde vyhnětne, tak ho s klidným srdcem dovezu do kovošrotu a dostanu za něj asi tak o tisícovku míň, než jsem za něho dal.

A tak je to podle mě i s těmahle troskama. Jde jen o účel, k němuž má to auto sloužit a o poměr výkon / cena. Můžete se zlobit, můžete s tím nesouhlasit, můžete s tím polemizovat, ale stálý odbyt trosek dává mému názoru zřejmě zapravdu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá listopad 16, 2007 8:02 am    Předmět: Citovat

No jako jo, jenom - k čemu teda eldéenka potřebuje sanitku? Bych pochopil mikrobus, ale sanitka je strašně specializovaný úzkoprofilový zboží. No nic, nechme toho.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1940
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: pá listopad 16, 2007 8:41 am    Předmět: Citovat

No proč, proč... No protože devadesát procent pacientů LDN jsou ležáci - tudíž se přepravujou v horizontální poloze, protože plno těch dědáčků je na kapačkách, protože plno bábiček se může po cestě dostat do modrý vobrazovky a bude potřeba je roztahovat a podobně.

A pak taky - daňové předpisy a grantová politika krajů. Na sanitku dostaneš dotaci, na mikrobus ne.

Mohli bychme v rámci nákýho výjezdního zasedání tam udělat exkurzi či tak něco - mě by to docela zajímalo...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
robokop



Založen: 30.10.2007
Příspěvky: 39

PříspěvekZaslal: po leden 07, 2008 7:54 pm    Předmět: škoda 1203 Citovat

BYL JSEM ONEHDÁ NA STRÁNKÁCH OCELOTU - MAJÍ NOVINKY NOVÝ PROTOTYP 1203 MODEL 2007 , NOVÉ FOTO ZE SRAZŮ , DOBOVÉ FOTOGRAFIE 1203

VÍCE INFO www.ocelotauto.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po leden 07, 2008 8:27 pm    Předmět: Citovat

Poslys, Robocope, nejsi t nahodou Jirousuv najatej agent, ze to tu furt propagujes. Burak Ti uz jednou durazne naznacil, ze takovouhle mrdku tu nikdo, opakuji NIKDO (teda az na nektere vyjimky) opravdu nekoupi.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Rancher



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 1061
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st leden 09, 2008 8:05 am    Předmět: Citovat

Jakej agent? Je to tady o troskách? Je!
Sem se rád kouknul.
Mimochodem, ta krabica dostala docela zajímavej facelift. Akorát ta šířka kol se mi zdá dosthodněvelká.
_________________
www.spartaky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st leden 09, 2008 5:38 pm    Předmět: Citovat

Treba je v tydle verzi uz posilovac rizeni.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
robokop



Založen: 30.10.2007
Příspěvky: 39

PříspěvekZaslal: so leden 12, 2008 8:15 pm    Předmět: Citovat

[quote="AlvA"]Poslys, Robocope, nejsi t nahodou Jirousuv najatej agent, ze to tu furt propagujes. Burak Ti uz jednou durazne naznacil, ze takovouhle mrdku tu nikdo, opakuji NIKDO (teda az na nektere vyjimky) opravdu nekoupi.[/quote]

NEJSEM NIČÍ NAJATÝ AGENT JEN ŠÍŘÍM INFORMACE A DĚLÁM [color=red]ZDARMA REKLAMU [/color]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
robokop



Založen: 30.10.2007
Příspěvky: 39

PříspěvekZaslal: so leden 12, 2008 8:21 pm    Předmět: Citovat

[quote="robokop"][quote="AlvA"]Poslys, Robocope, nejsi t nahodou Jirousuv najatej agent, ze to tu furt propagujes. Burak Ti uz jednou durazne naznacil, ze takovouhle mrdku tu nikdo, opakuji NIKDO (teda az na nektere vyjimky) opravdu nekoupi.[/quote]

NEJSEM NIČÍ NAJATÝ AGENT JEN ŠÍŘÍM INFORMACE A DĚLÁM [color=red]ZDARMA REKLAMU [/color][/quote] !!!!!!!!!!!!

[color=olive]CHCI JEN ABY O TÉTO VĚCI VĚDĚLO CO NEJVÍCE LIDÍ !!!!!!!![/color]

P.S. PROBLÉM S DODÁVKAM JE PROBLÉM S DODÁVKAMI
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Další
Strana 7 z 12

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com