Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st duben 27, 2016 11:30 am Předmět: |
|
|
Dobře no, ale takle pěkný fotečky u toho nebyly |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: st duben 27, 2016 11:38 am Předmět: |
|
|
máš recht , tak za to máš malý bezvýznamný + _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: st duben 27, 2016 12:26 pm Předmět: |
|
|
Mno, byla pěkná a píchnul jí tam taky pěkně. To vypadá na vytrhnutí jeřábem. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin.adamek adept na RCG
Založen: 29.8.2009 Příspěvky: 383
|
Zaslal: st duben 27, 2016 11:26 pm Předmět: |
|
|
Ta prvni fotka na 1. pohled vypadala, jako ze si nekdo dal k baraku pro dekoraci ci reklamu levou polovinu kastle... _________________ Martin Adámek |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt duben 28, 2016 6:16 am Předmět: |
|
|
Myslíš něco jako tahle ruská kůlna jo?
|
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út květen 24, 2016 10:21 pm Předmět: |
|
|
Dneska se na Novinkách objevila reportáž o vláčkových nadšencích. Ti tam mají kromně jezdících vláčků spoustu krásných modelů starých aut. Narozdíl od slepic se sice nepohybují, ale jsou pěkné. Pokud to už nebude v nabídce, zkuste do novinkového vyhledávače zadat
dechberoucí _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st květen 25, 2016 6:57 am Předmět: |
|
|
Zase jebů! |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: st květen 25, 2016 7:16 am Předmět: |
|
|
Bingo, čekal jsem, kdo si toho všimne první. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin.adamek adept na RCG
Založen: 29.8.2009 Příspěvky: 383
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
martin.adamek adept na RCG
Založen: 29.8.2009 Příspěvky: 383
|
Zaslal: st září 07, 2016 4:44 pm Předmět: |
|
|
Taky jsem na ten clanek narazil;
a i kdyz z clanku na novinkach plyne, ze volant muze byt vlevo, nebo vpravo,
tak z videi jinde na netu (i z fotek, kde je vsude sterac jen uprostred), je zjevny, ze ridic sedi uprostred jak v zetoru.
A radi levou rukou, bo Britanie.
A z ty saltpaky (joystick na palubce) ten Ford Transit fakt dejcha. Ovsem zbytek palubky je presne jako VZV Balkancar.
A kdyz psali, ze to bude levny, jednoduchy, spolehlivy, proste fungl novej veteran, stary dobry auto, ale neojezdeny,
tak jsem zacal patrat...
A zjistil jsem, ze za to budou chtit 10 az 15 tisic GPD.
Krat 33 dle CNB.
Coz mi teda neprijde malo.
Sice je to velka 3,5 t dodavka,
ale jen valnik, pohon jen predku, bez airbagu atd...
Tak to mi tech 330 az 480 k (plus nejaky dane, marze, clo, preprava) prijde byt docela dost.
Puvodne me docela zajimalo, jestli to u nas pujde prihlasit, ale s touhle cenou to je asi bezpredmetny. _________________ Martin Adámek |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: čt září 08, 2016 11:50 am Předmět: |
|
|
normální multikačka ANNAH...
Akorát asi dost fórová - jestli teda má mít TERÉNNÍ náklaďáček pohotovostní hmotnost 1600 kilo. Docela se mi líbí i trochu odporující si formulace "Pohonnou jednotkou je turbodiesel o objemu 2,2 litru, který by měl snést to nejtvrdší zacházení, teploty i nečistoty". A jestli mě zrak už úplně neklame, tak vzadu snad vidím dokonce vinutý pružiny (nebo spíš pružinky).
V rozvojovejch zemích se to podle mě rozhodně nechytne, protože je to moc vysoký a když na to přimontuješ kulomet, budeš moc zranitelnej.
Osobně mi to tak trochu přinde jako projekty typu new Trabant, nebo T603 s elektromotorem - který i mnozí z vás tady brali jako životaschopný a který po počátečním humbuku a propracovanejch 3D prezentacích zase potichoučku usnuly, protože se pro ně samozřejmě nenašel jedinej reálnej investor, co by byl ochotnej dát prachy do něčeho, co nemá cílovou skupinu zákazníků...
Jinak ale pokud sháníš novej užitkovej modulární vůz, objednej si v Žacléři novou trosku a nemusíš řešit cla, daně, homologaTSe atd. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin.adamek adept na RCG
Založen: 29.8.2009 Příspěvky: 383
|
Zaslal: čt září 08, 2016 6:46 pm Předmět: |
|
|
Ono to oproti multikare bude o dost vetsi - sedej tam 3 vedle sebe (ackoliv, to v italsky trikolce taky).
A dylka 4,3 m je sice jako napr. Opel Combo, jenze stejne dlouhej je i prvni unimog _________________ Martin Adámek |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: čt září 08, 2016 8:08 pm Předmět: |
|
|
Prostě je to věc totálně k hovnu a bez budoucnosti. Jako zvětšenina formy na autíčko do sady "Igráček - metař", nebo jako semestrální práce kolektivu studentů VUT v Brně pod vedením krutodocenta Červinky určitě dobrý - ale i přes proklamovaný univerzální a užitkový schopnosti opravdu věc bez budoucnosti. Nicméně novináři na to vždycky velmi ochotně skočí... _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: ne září 11, 2016 4:37 pm Předmět: |
|
|
Jen taková zajímavost - byť je o voze, který sem nadosmrti nepatří...
Z dnešního pohledu zcela neuvěřitelný český film "Za volantem nepřítel" popisuje krizové období PŘED sovětskou okupací, kdy u nás dočasně získávala navrch kontrarevoluce a rozvratné protisocialistické živly. Poměrně nezáživný děj ukazuje těžký život těch několika málo poctivých soudruhů, kteří bojují za socialismus v rámci pražské taxislužby i přesto že jsou ohrožování a zesměšňováni všudypřítomnými reakcionáři. Film je samozřejmě plný soudobých automobilů, motocyklů, taxíků a užitkových vozů. Poctiví soudruzi jezdí embéčky a zlí imperialističtí agenti Simcami a podobnými vraky nižší třídy.
Rozvraceči a záškodníci placení ze západu se bohužel neštítí ničeho a příběh vrcholí tragickou havárií hlavního soudruha, kterému NĚKDO přeřeže brzdové hadičky ve Volze 21 a on to nakouří do rozjeté Tatry 138. Poslední slova onoho neohroženého komunisty (škatulkový Miloš Willig) jsou "tak - neštítíte se ani sprosté vraždy, ale nás, nás stejně nikdy neumlčíte !", načež pokojně za zvuku internacionály skoná v rukách dalšího soudruha a svého syna.
Velmi nudný a pro pamětníka možná až úsměvný film je zajímavý jenom tím, že ač vznikl v polovině sedmdesátých let a už z podstaty věci se odehrává v roce 1968, tak jeden z hlavních hrdinů se po Praze prohání v rychlém supersportovním voze Škoda 110R Coupé... _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|