| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma   | 
	
	
	
		| Autor | 
		Zpráva | 
	
	
		T505
 
 
  Založen: 7.1.2011 Příspěvky: 153 Bydliště: Brno
  | 
		
			
				 Zaslal: ne květen 08, 2016 8:42 pm    Předmět: Teplota motoru TAZ 1,5 | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Mám dotaz jaká je optimální vzdálenost na dosažení provozní teploty, ujedu ani ne 2Km a je to na 80°C je to normální? A druhej dotaz jaký mají bíti tlaky ve válcích. | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Tornado
 
  
  Založen: 30.1.2012 Příspěvky: 79 Bydliště: Praha - Braník
  | 
		
			
				 Zaslal: ne květen 08, 2016 9:04 pm    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Pokud máš v pořádku thermostat, je to normální. Mám tam voskový ze Š120 a po kilometru a půl jsem na provozní teplotě. Už tam ten thermostat mám pět, šest, možná i víc let a stále drží, nepřehřívá se to ani v létě. | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		T505
 
 
  Založen: 7.1.2011 Příspěvky: 153 Bydliště: Brno
  | 
		
			
				 Zaslal: út květen 10, 2016 4:36 pm    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Mám tam taky nějakej voskovej a je určitě v pořádku, jen mě připadne že je to ohřátý docela brzo, tak jestli mám hledat někde nějakej problém. S přehříváním problém není. | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Tornado
 
  
  Založen: 30.1.2012 Příspěvky: 79 Bydliště: Praha - Braník
  | 
		
			
				 Zaslal: út květen 10, 2016 7:39 pm    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | T505 napsal: | 	 		  | ...jen mě připadne že je to ohřátý docela brzo, tak jestli mám hledat někde nějakej problém... | 	   
 
Naopak, právě proto se tam ty thermostaty montujou, aby se motor co nejrychleji ohřál a pak už se sám udržoval na správné teplotě. | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		 |