Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út listopad 13, 2012 8:42 pm Předmět: |
|
|
Me se stalo neco podobnyho - kdyz sem onehda delal byt ve strasnicich a vyndaval veci z auta, tak se u me zastavil dedacek, ze ma na 1203 petikvaltovou prevodovku kera ma najeto 1500km - jakoze ji namotoval do valnika a nez najel onu vzdalenost, tak schnil a ze chce za ni litr, tak sem mu rek, ze az to dodelam, tak se u nej pro ni stavim, jenomze dedackovi se mezitim ten litr nejak rozlezel a zvysil cenu na 1500, ale i to sem mu dal a svete div se, ta prevodovka je fakt uplne dobra - ale to se asi nestava casto, ze.
A k tem kolickum ve 4 kvaltu - je to stejny jako u podvolantovyho razeni u stejsna nebo oktavky, ja to dycky skladal tal, ze ten pulenej vod dvojityho byl na ty strane co ten jednoduchej, ale nevim esi to bylo dobre. Normalne to radilo a nikdy se mi nestalo, ze bych tam narval 2 kvalty najednou. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
monty
Založen: 22.9.2012 Příspěvky: 62 Bydliště: jihlava
|
Zaslal: út listopad 13, 2012 9:01 pm Předmět: |
|
|
dikes alvo,asi až na přesrok zjistím jak sem to tam dal ....a dva kvalty u trosky,alá 2ka z 3kou dokupy,není nic nezvyklého |
|
Návrat nahoru |
|
|
marass
Založen: 19.10.2011 Příspěvky: 23 Bydliště: Přerov (Olomoucký kraj)
|
Zaslal: st listopad 14, 2012 7:51 pm Předmět: |
|
|
Zdar chlapy,
tak dnes jsem si hrál na pana doktora,rozdělal a komplet jsem namazal táhla,koupil nový imbus šroubky se samojistícíma matkama do všech spojů, koupil gufero,ložisko a výsledek je takový, že řazení jsem celkem vyřešil(řadí pěkně, kromě 2jky),ale hučení zůstává z vesela dál. Jinak po včerejší 95km dlouhé trase s nákladem mi začla umírat elektryka,už delší dobu to dělalo bordel,startování na po3tí se roztočil startér, blikání všeho jak o Vánocích,tak to jsem taky vyřešil(špatná kostra a totálné zahnojčený očka na drátech co jsou na altíku pod M8 tuším (přívod ze startéru a druhej přívod do pojistkové skříně) ale ta převodovka mě trošku mrzí. _________________ Škoda 1203, drtivá většina lidí se jí posmívá, z toho je 90%, těch co v tom ani neseděli. |
|
Návrat nahoru |
|
|
monty
Založen: 22.9.2012 Příspěvky: 62 Bydliště: jihlava
|
Zaslal: st listopad 14, 2012 9:11 pm Předmět: |
|
|
nazdar pane doktore ,musel si to ložisko dělat císařem nebo normální cestou ? a co to koštovalo?...no a hlavně že hučí z vesela,než nijak...tzn. pacoš přežil |
|
Návrat nahoru |
|
|
dave
Založen: 25.12.2006 Příspěvky: 166 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: ne listopad 18, 2012 7:50 am Předmět: |
|
|
marass: Teď nevím jestli jsem to pochopil, ale spojkové ložisko jsi ještě nevyměnil? Jestli ne, sundej převodovku a pak ložisko vyměň, hluk může taky dělat přítlačák a nebo i spojková lamela, mohlo se už něco uvolnit a tak je to hlučný. Sundání převodovky a namontování pětikvaltu zabere tak hodinu, čtyřkvalt je na tohle jednodušší, je s ním lepší manipulace. Postup demontáže a montáže pětikvaltu snad tady na fóru už někde je. Nic jiného by ten hluk dělat snad nemělo. Jo a to s tou elektrikou, dělá to kostra. Pokud máš v autě odpojovač baterie, tak to může dělat odpojovač a kolikráz zlobí kostra na motoru, u pár aut jsem dal kabel pod šroub, který stahuje převodovku k motoru a přidělal ho k šásku a byl klid. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne listopad 18, 2012 6:40 pm Předmět: |
|
|
Ja kdyz sem menil spojkovy lozisko u petikvaltu, tak sem prevodovku sundaval jenom tak, ze sem vodpojil kardanku, nahon tachometru a tahlo razeni, podsprajc motor i prevodovku a vodpojil silentbloky na ni a jenom ji na pojizdnym heveru posunul dozadu a nechal ji lezet natom plechu, co se sroubuje silentblok. Usetri se tim hodne casu a da se to krasne udelat v jednom. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
dave
Založen: 25.12.2006 Příspěvky: 166 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: ne listopad 18, 2012 7:53 pm Předmět: |
|
|
Já to teda dělám trošku jinak, hever dám pod příčku převodovky a jakmile je vše odšroubované tak spustím hever a pak ho vytáhnu ("ten hever"). Pod převodovkou provléknu tažné lano a pak z vnitřku auta za pomocí lana převodovku stáhnu na zem. No a zpátky převodovku namontuju opačně (myslím postup, ne že někdo převodovku otočí), za pomocí lana převodovku nasunu do motoru, přišroubuju k motoru a zas zvednu heverem. |
|
Návrat nahoru |
|
|
marass
Založen: 19.10.2011 Příspěvky: 23 Bydliště: Přerov (Olomoucký kraj)
|
Zaslal: út listopad 20, 2012 10:17 am Předmět: |
|
|
Zdar chlapy,
dlouho jsem ted neměl čas (makal jsem na chalupě,zazimování,atd) už je na to zima,další hrabání nechám nejspíš na příští rok, nechce se mi to zase znova sundávat. leda, že by se udělalo ještě o víkendu hezky.kdyžtak dám vědět zatím zdarec. _________________ Škoda 1203, drtivá většina lidí se jí posmívá, z toho je 90%, těch co v tom ani neseděli. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|