| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Zpráva | 
	 
	
		Kadlátko
 
 
  Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
  | 
		
			
				 Zaslal: út červenec 20, 2010 9:26 pm    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				vojni stou antikorózní vochranou na západ vod nás taky nic moc, Fiat UNO vydržel na korozi třikrát míň než užovka, opel kadet a spol toho snad  solili i v dutinách, rozvodovej řetěz na UNU s motorem  OHV po 90000km normálně přeskočil protože byl z bláta, VW polo I - životnost tak 100000 po něžnej toho lidi natahali a do pěti let to všechno skončilo na vrakovišti a začily se opět leštit tuzemské škodověnky a ceny vylézly do nehoráznejch výšin Š 120L total vůně r.v.1988 v r.1996 cca 50000 na stole v českých, jó nejni šecko zlato co se třpitívalo      _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál | 
			 
		  | 
	 
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Burák Moderátor
  
  Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
  | 
		
			
				 Zaslal: út červenec 20, 2010 9:33 pm    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Tje fakt, v 97 jsem dal za vymazlenou užovku 30 _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! | 
			 
		  | 
	 
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Predseda vedoucí tohodle kolchozu
  
  Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
  | 
		
			
				 Zaslal: út červenec 20, 2010 9:42 pm    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| U Una je všeobecně známý proč hnilo (stejně jako Ritmo, Regata a další z tý doby). | 
			 
		  | 
	 
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Rancher
 
  
  Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
  | 
		
			
				 Zaslal: st červenec 21, 2010 7:56 am    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				A ten všeobecně známý fakt je, že to je FIAT, nebo něco sofistikovanějšího?    _________________
   www.spartaky.cz   | 
			 
		  | 
	 
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		dvk
 
 
  Založen: 24.12.2006 Příspěvky: 146
 
  | 
		
			
				 Zaslal: st červenec 21, 2010 8:02 am    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | Rancher napsal: | 	 		  A ten všeobecně známý fakt je, že to je FIAT, nebo něco sofistikovanějšího?    | 	  
 
   | 
			 
		  | 
	 
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Predseda vedoucí tohodle kolchozu
  
  Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
  | 
		
			
				 Zaslal: st červenec 21, 2010 9:48 am    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Ten všeobecně známý fakt je, že Fiat dostal recipročně za stavbu továrny na žigulíky v Togliati zaplaceno recyklovanou ruskou ocelí, ze které pak vyráběl zmiňovaná auta. A protože ta ocel hnila pomalu už v továrně, zničil si tím Fiat pověst na několik desetiletí dopředu. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Kounect
 
 
  Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal: st červenec 21, 2010 9:56 am    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				S tímto názorem nesouhlasím, mělo to taky vliv, ale taky do toho hodně zasahoval italský temperament a stávkování, kdy na denním pořádku bylo lidi pojďte, serem na to a dokud nám nedají co chceme tak nepřijdem. Až přijdem tak začneme z toho co bylo rozděláno, co na tom že už to chytlo lišku, my přece fachčíme...a když to skladovali a chovali se k tomu jako degéni, tak se není čemu divit, takže já bych to nazval spíše shodou vícero okolností. A ne jen že za to může ruská ocel. _________________ 1202 STW 1962
 
Octavia 1963
 
Brouk 1977 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		dvk
 
 
  Založen: 24.12.2006 Příspěvky: 146
 
  | 
		
			
				 Zaslal: st červenec 21, 2010 10:07 am    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Tak kvalita ruských dílů obecně se netěší moc valné pověsti, o tom žádná. Teď jsem sháněl plno věcí kvůli STK Lady a užil jsem si, to nepopírám. Nicméně konkrétně u plechů jsem si vždycky myslel, že jde hlavně o povrchovou a antikorozní úpravu - i francouzský plech nechaný na vlhku zrezne ...
 
 
A stejně hodnotit auto jen podle designu, konkurenceschopnosti a pokrokovosti řešení je jen jeden úhel pohledu. Splnilo to auto účel ? Kupovali si ho lidi a udělalo jim službu ? Jestli ano, pak asi nebylo úplně špatné, ať už bylo jakékoli. A že neměli lidi na výběr ? To ale z toho vehiklu furt nedělá úplně nanic krám který měl rači přetavený žehlit košile. Chtěl bych vás některé vidět, co byste vy stvořili v tehdejších podmínkách.
 
 
A stejně je to jedno, hlavně že je máme rádi, že nám všechny jezdí a dělají jen a jen radost : )) | 
			 
		  | 
	 
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Predseda vedoucí tohodle kolchozu
  
  Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
  | 
		
			
				 Zaslal: st červenec 21, 2010 10:41 am    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | dvk napsal: | 	 		  | To ale z toho vehiklu furt nedělá úplně nanic krám který měl rači přetavený žehlit košile. | 	  
 
 
Ale jo, z TAZu teda fakt jo. Lemplovství, lemplovství a ještě jednou lemplovství, kam se jenom podíváš. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Kounect
 
 
  Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal: st červenec 21, 2010 10:58 am    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				A tak ještě že mám AZV    _________________ 1202 STW 1962
 
Octavia 1963
 
Brouk 1977 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Burák Moderátor
  
  Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
  | 
		
			
				 Zaslal: st červenec 21, 2010 11:05 am    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				HAle, nechat tam svařovací dráty zapíchaný v gumě okýnek, prostě neni o podmínkách, opakuju. 
 
 
S tim Fiatem je to obecně známo, hnily dycky fest, páč jsou to auta dělaný do Itálie, ne na sibiř. 
 
 
A stěma plechama to neni o ochraně. Hned několik příkladů. Mercedes, když začal kupovat plechy z číny, přestože jde o pozinkovanou kastli, hnije to. Taktéž např druhovýrobní plechařina na Škodovky 120. Sám jsem si to auto stavěl, sám jsem si to ošetřoval a pořádným materiálem, stejně to shnilo. PRostě záleží to na kvalitě a složení oceli jako takový _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! | 
			 
		  | 
	 
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Patrik_Novak adept na RCG
 
  Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
 
  | 
		
			
				 Zaslal: st červenec 21, 2010 11:27 am    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				pochybuju že ty dráty tam jsou z Trnavy , buď to bude nějaká dělaná kastle bůhvíkde , nebo to je nějaká opravovaná předělávaná nebo bůhvíco 
 
 
nechci se jich zastávat ale ty auta nebyly vařené COčkem , ale bodované _________________ PVDferdamravenec | 
			 
		  | 
	 
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Burák Moderátor
  
  Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
  | 
		
			
				 Zaslal: st červenec 21, 2010 11:41 am    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				je mi to divný, ale to auto vypadá na puvodní kastli. PROČ by to někdo dělal, jako že se kastle rozlejzala asvařil to v oknech CO? Nevim. Hale, ale to je jedna věc z tisíce.
 
 
Já vim, že ty děláš v automobilce. Já taky dělám ve strojírenství a vim svý. Ono je dycky jednodušší, svalovat to na podmínky, ale ještě se pak kasat? _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! | 
			 
		  | 
	 
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Patrik_Novak adept na RCG
 
  Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
 
  | 
		
			
				 Zaslal: st červenec 21, 2010 12:24 pm    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				ono asi tak , všechny jsou stejný ale každá je jiná 
 
 
by jsi musel prolézt kolem toho dílu okna kolem dokola pak i ty související díly , kde je to bodovačkou kde CO a dalo by se najít co je všechno měněné 
 
 
bratránek se učil a pak dělal na sanitkách , to ještě jezdily 1203/12i15
 
a pořád jenom vyvařoval popř vyměňoval oplechování (když bylo ) 
 
ale tady auta díky zimním podmínkám a soli hnijou asi 6x rychleji než v Práglu (resp za kopcem )
 
 
hnědku jsme přivezli z Prahy a vypadala ještě solidně a tady jí stačila jedna zima a byla v .... a ta má na levé straně navařenou ocelovou tyč od sloupku dveří až k blatníku je v barvě auta takže je tam od výroby ale nikdo neví na co je 
 
 
to že dělám ne v automobilce , ale u výrobce dílů do automobilky nic neznamená , to je práce na jedný operaci - jednom dílu , a když se o to nezajímáš tak nic nezjistíš
 
 
tohle máme zjištěný jen z oprav a šrotování (nejen trosek) též z nákupu nových (vlastně starých ale nepoužitých) dílů , na tom se pozná co a jak je od výrobce nebo jak to někdo opravil nebo ojebal , 
 
 
a svalovat něco na podmínky jde jen do určité míry , protože pokud ti okolo nechtějí a smíří se stím , tak už to není o podmínkách ale o nich samotných 
 
 
no  ajelikož já jsem se se v práci nesmířil s podmínkami tak pracuju o kousek jinde a už nevařim ale zakládám Bsloupky + píčovinky do nich  na fobie
 
 
a voni co tam zůstali nadavaj jak to stojí za ....... atd atd 
 
ale předtím si nechali srát na hlavu 
 
 
no a vo tom to je _________________ PVDferdamravenec | 
			 
		  | 
	 
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Burák Moderátor
  
  Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
  | 
		
			
				 Zaslal: st červenec 21, 2010 12:32 pm    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Dyk to je to, o čom mluvim. _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! | 
			 
		  | 
	 
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
  | 
   
 
		 |