Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

[1203] vyndavání startéru
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Elektrická soustava
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: po listopad 09, 2009 7:51 am    Předmět: [1203] vyndavání startéru Citovat

Tak kde jsou fotky, abych si spravil chuť. Včera večer jsem vyndaval z Trosky starter a chvíli jsem měl chuť zavolat Janu Tleskačovi, jak ten starter vykmitnout přes to zdvojený vejfukový potrubí. Twisted Evil
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: po listopad 09, 2009 10:41 am    Předmět: Citovat

U některý to jde, u některý ne e. Záleží, jak se soudruzi vyspali. U Iny jsem musel demontovat výfuk
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1250
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: po listopad 09, 2009 10:41 am    Předmět: Citovat

No, poprvé jsme se při výměně troskovýho startéru taky divil, ale pak mi můj starý mechanik od otevřeného lahváče poradil jak na to...

Postup stejný jako u toho ježka v kleci. Odmatkuješ, odpojíš, vyvlíkneš, otočíš vzhůru nohama, posuneš dozadu vedle převodovky a vyndáš ho dolů...

Podruhý už mi to šlo dobře, ale bylo to zpestřeno tím, že jsem z pohřebáku vyndal startér ze š120 na kterým byl nabastlenej ten troskovej kryt a celý to místo svorníkama bylo stařený drátem...
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...


Naposledy upravil j.karel dne po listopad 09, 2009 11:19 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Mykesh
adept na RCG


Založen: 13.7.2007
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha/Teplice

PříspěvekZaslal: po listopad 09, 2009 11:17 am    Předmět: Citovat

jj presne jak rika j.karel, ten postup sedi resil jsem to stejne na ty bily. Kazdopadne na zluty uz mam ten malinkej starter s reduktorem co se dava do Fab** a spokojenost. Ten jde ven jak po masle Wink
_________________
"Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky AOL Instant Messenger
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: po listopad 09, 2009 2:23 pm    Předmět: Citovat

A nešlo by ho zpět "ponořit" z kabiny okolo karbecu? Zkusim to, jinak budu muset to potrubí odpáčit pajcrem. Crying or Very sad
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1250
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: po listopad 09, 2009 2:46 pm    Předmět: Citovat

Do kabiny rozhodně ne... ale pokud to budeš zkoušet, rád bych u toho byl, je to velice zábavná podívaná.

poprvé mě to taky napadlo, byla vyndaná sedačka spolujezdce, já klečel na sedadle řidiče s hlavou opřenou o podběh, obě ruce někde dole, držel jsem startér a po několika pokusech jsem to vzdal a zalez pod auto.
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po listopad 09, 2009 3:02 pm    Předmět: Citovat

1203 je v tomto velice vynalézavě... vynalezená Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Luboš



Založen: 25.12.2008
Příspěvky: 101
Bydliště: Náchod

PříspěvekZaslal: po listopad 09, 2009 5:55 pm    Předmět: Citovat

Když jsem na jaře vyndával startér z valníku, tak jsem si jenom pochvaloval, jak to jde snadno a jak je všechno perfektně přístupné. Auto se ani nemuselo zvedat a do pěti minut byl venku, samozřejmě spodem. Smile
_________________
Škoda 1203 ROL, 1972
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po listopad 09, 2009 7:10 pm    Předmět: Citovat

No ja bych mel par technickejch rad. Jedna je dobry pouzit matky M10 s 16mm sestihranem a mit na to zbrousenej stranovej klic. Druhak se starter vzdycky vynadva zpodauta a kdyz swem onehda z nekolika starteru zjistoval kerej je dobrej a tudiz sem ho menil asi 4x za sebou tak vezte, ze sem vejfuk nikdy nesundaval a ani auto nezvedal, chce to jen tak na 3x zalomitt ruku a vykvrdlat s nim ven. Jo nezapomente si vodpojit baterku, neni totiz moc prijemny, kdyz si v tomdle stisnenym prostoru skrtnete privodem vo vejfuk.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Koudelka



Založen: 5.4.2009
Příspěvky: 366
Bydliště: Holomóc

PříspěvekZaslal: po listopad 09, 2009 7:21 pm    Předmět: Citovat

No tak nevim ale buď mam na trosce ňákej opuchlej startér či blok motoru neb obojí ale když semse ho zjara pokoušel vykrtnout za účelem repase , se mi kromě velmi omezených pohybů vpředvzad,plného ksichtu mastného sajrajtu, a odřených kloubů na prstech a bezpočtu nadávek na tu "sviňu slovenskú" nepodařilo dosáhnout nižádného výsledku,tudíž výfuk mosel důle.
_________________
Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: út listopad 10, 2009 8:52 am    Předmět: Citovat

Takže jako vždy má Alva pravdu. Horem to nejde, starter se zasek už na oku, kterým se motor vytahuje z kabiny. Ale na tomhle autě je dobré, že i když mám 105 kg Crying or Very sad , tak se pod něj vejdu bez zvedáků, jen se zašoupmu po tenké desce z umakartu. Starter tam šel krásně, jen jsem nemohl najít tu Alvovu "zbroušenou 16-tku" Laughing , kterou jsem si vyrobil už v neděli. Takže teď du přehlodat další plochý klíč.
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: út listopad 10, 2009 8:57 am    Předmět: Citovat

Koudelka má pravdu. Měl jsem na rampě za sebou Inu a Blažeje a z Iny to nešlo. Prostě záleží, jak se zrovna vyspali soudruzi v Trnavě a navařili přírubu výfuku k rourám. Stačí nepatrná odchylka v úhlu a na tom půlmetru ke starteru ten 1 až 2 cm pak chybí a ANNAH.
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: út listopad 10, 2009 10:48 am    Předmět: Citovat

Chápu, už bych to tu zavřel, vše je jasné a dál jen ANNAH.
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: čt listopad 12, 2009 7:29 am    Předmět: Citovat

A už to startuje ! JUD.
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: pá listopad 13, 2009 2:12 pm    Předmět: Citovat

Ten spúšťač by správne mal ísť vybrať vždy bez demontáže výfuku. Problém bol a stále je, že tie výfukové sústavy vyrába a vyrábalo viacero podnikov a to nie vždy v uspokojivej kvalite.
Ďalší problém je, že staré typy výfukov (trojdielne - zvárané) sa často neodborne opravovali, pri výmene tlmiča sa poprizvárali bez rozumu a tak sa to potom všelijak kríži, praská atď.
Vrátim sa ešte k téme - Alva má úplnú pravdu, že ak nie je spúšťač priskrutkovaný originálnymi maticami (s = 16 mm), tak je dobré tie matice nimi nahradiť. Rovnako u všetkých sérií vyrobených v 70 - tych rokoch. Montáž potom ide omnoho lepšie a niektoré kľúče ani nie je treba upravovať - ak majú dostatočne úzke ramená. Ešte dodám, že v servisnom náradí výrobcu existoval špeciálny kľúč na povolenie spúšťača.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Elektrická soustava Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Strana 1 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com