Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Topí vám obě topení? |
Ano |
|
58% |
[ 14 ] |
Jen přední |
|
4% |
[ 1 ] |
Jen zadní |
|
0% |
[ 0 ] |
Mám jen přední a topí |
|
20% |
[ 5 ] |
Mám jen přední a netopí |
|
4% |
[ 1 ] |
Netopí ani jedno |
|
12% |
[ 3 ] |
|
Celkem hlasů : 24 |
|
Autor |
Zpráva |
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: čt říjen 29, 2009 7:47 am Předmět: Topení v trosce |
|
|
Jak se odvzdušňuje topení ? Mám dvě topení, zadní nefungovalo, protože byl kohout zanesený vazkou hmotou nepodobnou vazelíně, ale přední topilo. Po výměně horního kolena k chladiči už netopí ani to přední, přitom z odvzdušňováčků vytéká "Fridex" bez bublin. Máte někdo schema chladícího okruhu a postup, jak se to odvzdušňuje? Díky, _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt říjen 29, 2009 5:53 pm Předmět: |
|
|
Topeni se nijak zvlast nevodvzdusnuje. Chce to jenom mit v poradku termostat, to znamena, aby se vopravdu zacal votevirat pri 80-90stupnich, pokud je totiz votevrenej i pri mensi teplote, tak de vsechna voda do chladice a uz nezbyde tlak, kerej by vyhnal vzduch z topeni, hlavne predniho, kery je nad urovni chladice. Sam mam vyzkouseno ze s vyndanym termostatem to netopi vubec i kdyz se motor vohreje. Kdyz sem vytah decku a teplota stoupla do pulky bylyho pole, tak to taky prestalo topit. nejlip to topi, kdyz je motor zahratej na provozni teplotu a termostat neni este uplne votevrenej. Jo tedka sem koukal este na druhy vlakno, kde se resi ten samej problem. Tou hadickou u topeni to nevodvzdusnite z duvodu vyse uvedenyho. Nejlip se to vodvzdusni tak, ze pri studenym motoru a tudiz zavrenym termostatu votevrete kohout(y) topeni. Fakt nekecam. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: pá říjen 30, 2009 7:22 am Předmět: |
|
|
Super, ještě mi řekni, jestli tam můžu dát termostat ze 105ky, který seženu u nás v Krči, nebo musím mazat na Bělohorskou. Už se to tu řešilo, ale zatím jsem si vystačil ze 105kovejma dílama/zátka chladiče, guma mezi filtr vzduchu a karbec SEDR, ťufle do tapecírungu a buhvíco je ještě stejné /skoro celá elektrika/ _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: pá říjen 30, 2009 7:30 am Předmět: |
|
|
A taky jsem nadšenej cenama těchto dílů. Přetlaková zátka cca 56,-Kč a guma na karbec 18,- Kč. Nostalgie, vzpomínám na výprodej věcí na Sedana v Plzni-Nepomucká, kde byly v roce 1979 slzy nárázníků po 10,- Kčs. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: pá říjen 30, 2009 8:24 am Předmět: |
|
|
Tak už jsem to na fóru našel a na radu Posima jdu koupit ten Favoriťáckej "voskáč". _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: pá říjen 30, 2009 12:52 pm Předmět: |
|
|
Vše je jinak. Kdybych teď hlasoval, tak mi topí už obě topení. Udělal jsem to podle Alvy, jenom upřesňuji, že to zabralo, až když jsem operaci studený motor , kohout topení naplno a jezdit... udělal separátně, to znamená celý postup opakovat dvakrát, pokaždé s otevřením jen jednoho topení. Najednou mi to nefungovalo. No co mám dále říkat? Radost mi nezkazil ani ten smrad, kterým se naplnila celá troska, nebť to zadní topení bylo v provozu naposledy asi v továrně. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: pá říjen 30, 2009 10:48 pm Předmět: |
|
|
Alva má pravdu. Len doplním, že najlepšie sa odvzdušňuje postupne jedno kúrenie po druhom. To znamená, že jedno ostane zatvorené a druhé odvzdušníme a potom obrátene, čím sa dosiahne vyšší pretlak, resp. prietok vo výmenníku. Ako opisuje výrobca, odvzdušnenie sa robí pretočením motora do vyšších obrátok. Je to dobre vidieť pri otvorenom chladiči, ako pri otáčkach motora cca 4000 1/min z neho unikajú bubliny vzduchu. Hneď na studeno však motor takto trápiť nie je dobré - malinko ho treba ohriať, no - ako písal Alva - odvzdušniť ešte pred otvorením termostatu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: ne listopad 01, 2009 7:30 am Předmět: |
|
|
Pokud by to netopilo dál tak mírné foukání do vody takové co to neuvaří, ale porádně votráví, měly jsem to na (předseda promine ) felicii 1,6 hytler. Těsnění pod hlavou nebo nedej předseda (bůh) hlava byl to k tomu plyňák takže to k tomu málo vyhřejvalo regulátor, zkus ještě do kopec a z kopec polohy aby bubliny mohly vodproudit _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne listopad 01, 2009 11:59 am Předmět: |
|
|
Kdyz bude foukly tesneni pod hlavou, tak ti to bude vyhazovat vodu, poznas to podle toho, ze naplnis-li chladic po vokraj, tak z toho dou pri behu motoru bublinky. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
001marcus
Založen: 9.1.2012 Příspěvky: 126
|
Zaslal: po únor 06, 2012 6:30 pm Předmět: |
|
|
koukám staré téma, ale budiž, řeším stejný problém,...když ted byly velké mrazy, ráno sem vyjel, a po chvilce sem vařil,..zřejmě zustal zavřený termostat-nevím jestli zamrzl, či ne,.bylo -20 ,...bohužel se odpařilo tolik vody(fridexu tam bylo asi málo,.když sem zjistil, že v chladiči je břečka), že jsem to radši už nepokoušel,.a došel sem si 1 km na pumpu pro fridex,...,.no a pohoda, jenže od té doby to netopí,..skoušel sem to tu odvzdušnovat, jak zde bylo popsáno,..se studeným motorem ,..dycky to pšoukne, zabublá v radiátoru a nic,...přívodní hadice, na které je ventil je vařicí, a ta, která vede vodu zpět je jen teplá,... tak mě napadá jen vyndat termostat a skusit funkci, a nebo vyndat ventil u topení a vyzkoušet funkčnost,..žeáno? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: po únor 06, 2012 9:18 pm Předmět: |
|
|
No, jestli spíš nebude v hajzlu radiator, když k tomu horká jde _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
001marcus
Založen: 9.1.2012 Příspěvky: 126
|
Zaslal: po únor 06, 2012 9:21 pm Předmět: |
|
|
Burák napsal: | No, jestli spíš nebude v hajzlu radiator, když k tomu horká jde | ,to znamená že bud teče, nebo je zanesenej,..ne? nejdřív vyndám termostat a prubnu ho zahřívánim venku, jestli otevře jak má, potom rozeberu ten radiátor, třeba bude zanesenej jen ten kohout, jak tu někdo psal |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: po únor 06, 2012 9:24 pm Předmět: |
|
|
spíš zasranej, v opaqčném případě bbys měl parní lázně _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: po únor 06, 2012 10:18 pm Předmět: |
|
|
začni tím že vyčistíš trubičky co jsou v přechodu kastle ,
tzn sundáš masku , plast kryt hadic , rozpojíš je a prošťouráš _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: po únor 06, 2012 10:21 pm Předmět: |
|
|
Včera večer po šťourání... _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|