Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Radim 1201
Založen: 26.7.2009 Příspěvky: 23 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: st srpen 26, 2009 5:47 pm Předmět: vzdálenost zadních světel 1201 |
|
|
mám takovej dotaz jaká je rozteč zadních světel mezi sebou na škodě 1201 sedan?Na mém sedanu byli naroubované 1202. _________________ Škoda 1201 sedan(anglická verze)
Tatraplán |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: čt srpen 27, 2009 1:29 pm Předmět: |
|
|
Taky mám na Sedanu zadní světla z 1202, který tam pásly po prostřižení těch obrouček. Pokud tam zbyly původní misky zevnitř blatníků, tak v nich jsou tři dírky, které určují osy jednotlivých lampiček. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Radim 1201
Založen: 26.7.2009 Příspěvky: 23 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: čt srpen 27, 2009 2:09 pm Předmět: |
|
|
Bohužel je to cele vyřezané.Cely den to nějak zkouším vymyslet,ale když to srovnám s fotkama stažemyma z netu tak tam mám moc veliké mezery mezi světly a není to ono. _________________ Škoda 1201 sedan(anglická verze)
Tatraplán |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: čt srpen 27, 2009 3:21 pm Předmět: |
|
|
Podle mých fotek byly ty lampičky u sebe tak blízko, že se dotýkaly ty gumové podložky jedna druhou. Pokud vydržíš po neděli. tak ti to změřím na výlisku blatníku. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: čt srpen 27, 2009 3:29 pm Předmět: |
|
|
Ta nejnižší obrysovka byla těsně nad zadním podnárazníkem. Koukni se sem:http://sestra6.rajce.net/Golem _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Radim 1201
Založen: 26.7.2009 Příspěvky: 23 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: čt srpen 27, 2009 4:23 pm Předmět: |
|
|
tak to vydržim do neděle. to to je jedna z posledních věci co potřebuji vyřešit na svém sedanu a konečně po roce ho začnu připravovat na lak _________________ Škoda 1201 sedan(anglická verze)
Tatraplán |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomi-h
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 402 Bydliště: Kaplice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Radim 1201
Založen: 26.7.2009 Příspěvky: 23 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: čt srpen 27, 2009 10:45 pm Předmět: |
|
|
já jsem si řikak když jsem vyvařoval sedana že už ani víc shnilej bejt nemůže ale jak vidim na fotkách tak muže _________________ Škoda 1201 sedan(anglická verze)
Tatraplán |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomi-h
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 402 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: pá srpen 28, 2009 4:32 am Předmět: |
|
|
Jojo tohle už jsme párkrát slyšeli. _________________ Fotky z akcí a našich aut najdete zde: http://tomih.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
HonzaV
Založen: 11.1.2007 Příspěvky: 68 Bydliště: Vrchlabí
|
Zaslal: pá srpen 28, 2009 9:29 am Předmět: |
|
|
Klempíř, co se pustil do téhle "shnilotiny" je fakt machr, teď ještě lituji toho, kdo bude dělat přípravu pro lak. To se bude cínovat nebo kytovat? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: pá srpen 28, 2009 9:49 am Předmět: |
|
|
To právěže kitovat nebude tak děsný. Já to viděl naživo, vč toho klempíře a nechápal jsem. Znova před nim smekám. Tomu pánovi se klepou ruce, jako blázen _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomi-h
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 402 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: pá srpen 28, 2009 11:44 am Předmět: |
|
|
Hlavně at nám neumře. _________________ Fotky z akcí a našich aut najdete zde: http://tomih.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Radim 1201
Založen: 26.7.2009 Příspěvky: 23 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: pá srpen 28, 2009 12:02 pm Předmět: |
|
|
tak to je dobrej já se snažim dělat klempířinu sám a to budě lakýrník chudak. _________________ Škoda 1201 sedan(anglická verze)
Tatraplán |
|
Návrat nahoru |
|
|
HonzaV
Založen: 11.1.2007 Příspěvky: 68 Bydliště: Vrchlabí
|
Zaslal: pá srpen 28, 2009 2:13 pm Předmět: |
|
|
To si jen myslíš, že to nebude moc potřeba. Pokud má být výsledek 1A, bude to slušná pakárna, udělat všechny ty "kulatý" místa a pod., vím o čem mluvím, dělal jsem aut v podobném stavu již 7. Hlavně nepodcenit podklad. Sice je nejlepší kytovat přímo na čistý plech, ale u tohoto bych to celé zdrsnil jemným opískováním, pak dvousložkový epoxidový základ, zdrsnit a pak odpovídajícími druhy tmelu kytovat a hlavně nechat po obroušení a nastříkání do stříkačáku a posléze plniče důkladně proschnout, jinak se to po čase propadá (pokud se používají měkčí tmely, kde člověk nenechá pazoury při broušení). Já nechávám před posledním plničem min. 1 měsíc dle teploty. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1940 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: pá srpen 28, 2009 5:37 pm Předmět: |
|
|
což má pochopitelně na elektrickou soustavu vozidla zcela zásadní vliv... _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|