Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po červen 22, 2009 7:39 pm Předmět: |
|
|
posim napsal: |
- a lepšia technologickosť konštrukcie - teda jednoduchšia a produktívnejšia výroba (vyhli sa totiž prácnemu zváraniu autogénom, ktorý v plnej miere nahradili odporovým - bodovým zváraním). |
No na tom něco bude, taky troska je snad jediný auto na světě, který má sváry karoserie VEN. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mykesh adept na RCG
Založen: 13.7.2007 Příspěvky: 488 Bydliště: Praha/Teplice
|
Zaslal: po červen 22, 2009 7:42 pm Předmět: |
|
|
Krom toho takova "ponorka" VW Transporter T1 mohla bejt taky slusnou inspiraci a verze s "ksiltem" byla a stale je hodne oblibena _________________ "Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic" |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: po červen 22, 2009 7:47 pm Předmět: |
|
|
Předsedo, von ich malo mnoho, ale lepšie zamaskovaných (napr. Š 1000MB - 120 - na spoji strechy s rámom dverí pod lištou).
Iste by sa rad tých zvarov dal konštrukčne vyriešiť inak, ale takto to bolo pre výrobu skutočne najjednoduchšie i keď dosť - na prvý dojem - odfláknuté riešenie... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: po červen 22, 2009 7:58 pm Předmět: |
|
|
No ale pro nás to Posime znamená, že jsi nám, jak malým dětem sebral lízátko _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin.adamek adept na RCG
Založen: 29.8.2009 Příspěvky: 383
|
Zaslal: po srpen 31, 2009 9:30 pm Předmět: |
|
|
Kounect napsal: |
Napr. drzak na kola na strese je ke spotrebe priznivejsi, a to mnohem vic, nez drzak na kola umisteny na tazne ktery rusi, jak napsal predseda, odtrhovou hranu.
|
To je jistý? Zatím jsem všude čet, že výhoda střešního nosiče kol proti zadnímu je ochrana kol před poškozením a nevýhoda vyšší spotřeba.
A o běžný prázdný zahrádce se obvykle říká, že zvyšuje spotřebu o litr (což je dost nedostačující údaj, když se neříká, při jaký rychlosti). Takže těm úsporám spotřeby, co se uváděj u uříznutí kšiltu, bych docela věřil (samozřejmě že dva testy, a bez znalosti foukání větru, jsou nevypovídající - vítr dokáže úplný zázraky, kolikrát se do kopce po větru jede líp, než z kopce proti větru),
jen je mi divnej ten skok dolů u těch 90 km/h (jestli už je jako motor tak vytočenej, že chlastá jako duha kvůli otáčkám, nezávisle na aerodynamice ? )
A taky prej už cca. v tý době byly zavedený předpisy, podle kterejch se v podnikách nějakým koeficientem snižovala norma na spotřebu v případě, že nákladní auto bylo dovybaveno spoilerem... a ona taková plachta nebo skříň je sice nad kabinou vysoká, ale zas je "jen" svislá... nejde přímo proti proudu, jako kšilt u 1203.
Jinak i dnes se daj na dodávky a náklaďáky koupit kšilty (buď neprůhledný plast, nebo nějaký zabarvený plexi) proti slunci, ty se ale od 1203 liší tím, že nejsou slepý - jsou předsazený před kastlí, a mezi nima a kastlí zůstává volnej průdech - což má údajně značnej vliv, že to snad tu spotřebu nezvyšuje tolik, jako slepej kšilt u 1203. _________________ Martin Adámek |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin.adamek adept na RCG
Založen: 29.8.2009 Příspěvky: 383
|
Zaslal: po srpen 31, 2009 9:37 pm Předmět: |
|
|
Kounect napsal: | Ono ktery soucasny auto ty zadni zasterky ma? Nedejboze jeste navis predni? Zadny... |
Mně kupodivu přijde, že často vidím auto s předníma zástěrkama, ale bez zadních - přední chráněj tvoje vlastní auto (před špínou, rzí, ...), zatímco zadní chráněj ostatní (včetně jejich skel), po kterejch dnes asi často nikomu nic není
Začalo to u aut s dlouhým zadkem (combi, sedan, liftback), kde se řeklo, že zástěrka není potřeba, že to chytne převis, ale pak se to rozšířilo i na hatchbacky, který žádnej převis nemaj.. ale zas maj třeba plastovej kšiltek, takovou zakrslou zástěrku, která je součást nárazníku.
Nicméně, i 1203 je svým způsobem taky takový "sobecký" auto - vepředu má tažný háček (bohužel ne oko, takže se nedá táhnout na tyči při nefunkčních brzdách), ale sama k odtahu jiných vozidel uzpůsobena není (v manuálu se přímo píše, že se táhnutí jiných aut dvanáctsetrojkou nedoporučuje) - takže 1203 je stavěna jen na její odtažení, ale oplatit pomoc nemůže
Leda že by při odtahu jinýho auta couvala _________________ Martin Adámek |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: po srpen 31, 2009 10:38 pm Předmět: |
|
|
dělali se tažný oka i dozadu , zítra zkusím nafotit , je z r73 a uplně stejný jsem viděl na tý z turnova r97 _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin.adamek adept na RCG
Založen: 29.8.2009 Příspěvky: 383
|
Zaslal: po srpen 31, 2009 11:30 pm Předmět: |
|
|
Patrik Novák napsal: | dělali se tažný oka i dozadu , zítra zkusím nafotit , je z r73 a uplně stejný jsem viděl na tý z turnova r97 |
Jestli je to fakt dobovy,tak by to bylo super. To byla nejaka zvlastni vybava, nebo doplnek jinyho vyrobce, nebo jak se to na tom aute mohlo objevit? Manual tvrdi, ze tazeni 1203 neumi (to mi pripomina Knight Ridera... tam mel Kid taky zakazano tahat auta ), pokud by tam slo flaknout nejaky dobove spravny oko, tak by to bylo krasny
- ted kdybych chtel nekoho roztahovat, tak bych k nemu musel najet predkem, a kdybych chtel nekomu nabidnout kontakty pro startovaci kabely, tak bych k nemu musel nacouvat... to by na me asi pekne koukal
Coz mi pripomina, ze taky prej nesmim mit na my 1203 kouli... ale nebudu tady delat neporadek, takze zakladam specialni vlakno v sekci podvozek. _________________ Martin Adámek |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: út září 01, 2009 8:21 am Předmět: |
|
|
Jsou to kecy, záleží na motoru a na noze, v tle rychlostech ta aerodynamika tak strašnej vliv nemá. Já teda montáž kšiltu na spartaka nepoznal. _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin.adamek adept na RCG
Založen: 29.8.2009 Příspěvky: 383
|
Zaslal: út září 01, 2009 8:42 am Předmět: |
|
|
A ve kterým vzorci je kvadrát rychlosti? Stopro se říká, že u něčeho roste spotřeba s kvadrátem rychlosti... ale to bude asi spotřeba auta při jízdě do kopce? (nebo se to týká aerodynamiky... teď nějak nevím)
A ten kšilt na Spartakoj je slepej jako u 1203, nebo je mezi ním a střechou mezera (jako u dnešních kšiltů na náklaďáky)?
V tom by totiž měl bejt drastickej rozdíl. _________________ Martin Adámek |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: út září 01, 2009 11:22 am Předmět: |
|
|
tak to oko
výčet materiálu : ocelová tyč pr.12 mm délka cca600mm
plech tl.5mm 50x70mm a 40x80mm
zde je odkaz , páč mi nejde vkládat fotky
U fotek z Rajčete nemužeš použít odkaz v liště, ale musíš pravým tlačítkem myši, pak vlastnosti a dát tam ten odkaz. Pak to funguje. Bu _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: út září 01, 2009 11:28 am Předmět: |
|
|
Tahání troskou mi nepřipomínejte. Když jsme roztahovali ten hasičskej vrak a Standa to uvázal za nově nalakovanej nárazník a já si toho nevšiml a rozjel se _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: út září 01, 2009 11:32 am Předmět: |
|
|
U fotek z Rajčete nemužeš použít odkaz v liště, ale musíš pravým tlačítkem myši, pak vlastnosti a dát tam ten odkaz. Pak to funguje. Bu
teď jsem psal do sekce CHYBY _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: pá září 04, 2009 1:15 pm Předmět: |
|
|
Predseda napsal: | Fabky nemaj ani zadní zástěrky, bo asi ten odpor má moc velkej vliv na spotřebu |
no to je pravda skoro všechny nová auta postrádají zástěrky , a je zajímavý že to nikomu nevadí , že jsou schválený bez zástěrek , páč nevím přesně kde (až to vyštrachám budu to vědět) , ale v zákoně se to nazývá lapač nečistot , :
lapače nečistot musí být spodní hranou tak nízko , aby rovina proložená teoretickým bodem styku pmeumatiky při celkové hmotnosti vozidla a spodní hranou lapače svírala s rovinou vozovky úhel max 15 stupňů , ujednostopých motorových vozidel a zemědělských a lesnických traktorů max 25 stupňů
a jelikož mám doma uklízečku , tak postrádám knížku , jenž se jmenuje HOSPODÁRNĚ ZA VOLANTEM , tam je lecos popsáno , a tuším i nějaké vzorečky .......... , až se objeví zkusím ji naskenovat _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
HonzaV
Založen: 11.1.2007 Příspěvky: 68 Bydliště: Vrchlabí
|
Zaslal: pá září 04, 2009 3:23 pm Předmět: |
|
|
Myslím si, že zástěrky měly něco do sebe, především na našich zablácených silnicích, sám je montuji na každé své auto, ale od roku 2000 nemusí být na žádném nově prodaném autě (dokonce u Fel.2000 to bylo napsáno v TP jako výjimka) a dále nemusí být ani u žádného auta, které bez nich bylo schváleno do provozu v EU před tímto datumem. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|