Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
martinn1
Založen: 12.8.2013 Příspěvky: 9
|
Zaslal: út srpen 13, 2013 10:23 am Předmět: Karburator,jehlovy ventil. |
|
|
Mam motor 1203 rok vyroby sedi na prirucku z 1973 a mam ho na malotraktore. Siel len som videl ze netesni tak som chcel zatmelit vodnu sustavu a vymenit olej.
Moj problem startuje ale netlaci benzin do karburatora(a pritom som si zlomil srob -tryska obohacovace ten skusim zohnat)
takze ked nalejem benzin(mimo trysku) do karburatora ide ,ale ako nahle vycerpa benzin z karburatora zdechne.
Problem je asi (ale neviem presne)v tom ze je maly tlak v sustave a nepretlaci to cez jehlovy ventil?? |
|
Návrat nahoru |
|
|
martinn1
Založen: 12.8.2013 Příspěvky: 9
|
Zaslal: út srpen 13, 2013 11:20 am Předmět: |
|
|
A este, ked som znicil trysku obohacovace,nesedi to z dvojkomoroveho karburatora,lebo jeden stary dedo tvrdil ze nie(ten dvojkomorovy som nevydel) tak neviem. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út srpen 13, 2013 1:52 pm Předmět: |
|
|
_________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
martinn1
Založen: 12.8.2013 Příspěvky: 9
|
Zaslal: út srpen 13, 2013 6:32 pm Předmět: |
|
|
ked som vybral tu jehlovu trysku ,pritiahol cerpadlo a zalozil naspat zrazu to slapalo,ten srob som zlepil(ale aj tak musim zohnat origos to dlho nevydrzi).Chyta na 2 raz zatial,nemal som cas ho zatazit ci vydrzi viac. |
|
Návrat nahoru |
|
|
martinn1
Založen: 12.8.2013 Příspěvky: 9
|
Zaslal: po září 23, 2013 11:30 pm Předmět: |
|
|
V obehovom systeme chladenia je nejaka kovova vecicka a neviem naco sluzi > nie je to termoregulator a preco sa sakra otvara pri 85 stupnoch to je kusok dost,to este 15 stupnov a voda v chladici my vyvre A ked som chcel demontovat vodne cerpadlo ,tam drzalo jak keby to bolo privarene dost som po tom trieskal a ani o milimeter sa nepohlo (nastastie som nic nezlomil ,ani nepokazil).
Lebo my casto vyviera voda ,to je asi bezne, ci ??
Oplati sa my tam davat motor z oktavie(este neviem presne aky) je silnejsi. _________________ Samouk z kazdeho kusok ,malotraktor motor 1203,postupne na nom menin veci aby slapal este par rokov |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: čt září 26, 2013 6:56 am Předmět: |
|
|
Odpovědi
1) Je to troska -bez termostatu to netopí
2) Je to troska -něco je přicpaného
3) Je to troska -pouze motor 1500 z TAZky s 5tiqaltem to vylepší. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
martinn1
Založen: 12.8.2013 Příspěvky: 9
|
Zaslal: čt září 26, 2013 8:44 pm Předmět: |
|
|
Vdaka za odpoved,nevadi hlavne ze zme zdravy _________________ Samouk z kazdeho kusok ,malotraktor motor 1203,postupne na nom menin veci aby slapal este par rokov |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: čt září 26, 2013 10:12 pm Předmět: |
|
|
Ten termoregulátor či termostat, ktorý otvára pri 85°C je najlepší. Spoľahlivo funguje dlhú dobu, na rozdiel od iných i moderných typov. Môžeš ho vymeniť za parafínový (napr zo Škodovky 105/120 (82°C), ale funkčnosti neprospeješ. Ak je chladiaci systém čistý a bez vodného kameňa, tak to musí normálne uchladiť. Treba si kúpiť kyselinu na jeho prečistenie a potom to vypláchnuť.
Odporúčam tiež vymeniť plechovú vrtuľu chladiča za plastový ventilátor (červený) z novších modelov 1203jok - v predajni ND možno ešte nejaký budú mať. Správne by sa malo vymeniť s ním i čerpadlo za nový typ (má iné osadenie pre jeho vystredenie), ale ľudia ich menili i samostatne. V taký čas sa to už prehrievať nemôže ani v najväčších horúčavách, ktoré sa v našich zemepisných šírkach vyskytujú ;o)
Na demontáž toho čerpadla existuje prípravok - sťahovák. Pokiaľ sa do chladiča používala predtým voda, tak liatinové čerpadlo zákonite muselo "zrásť" s hliníkovým telesom - je tam len malá vôľa, aby voda prúdila tak, ako má.
Z akej octavie je motor silnejší? 1,9 TDI? |
|
Návrat nahoru |
|
|
martinn1
Založen: 12.8.2013 Příspěvky: 9
|
Zaslal: čt září 26, 2013 11:47 pm Předmět: |
|
|
Vdaka za odpoved a radu .Stara skodovka este parametre neviem nebol som pozriet,inak ak zajtra nezabudnem napisem vyrobne cislo toho mojho.
To cerpadlo rozoberem so strykom ako skuseny clovek to bude dat vediet dole.Ale neskor mozno az na jar alebo ked bude cas. _________________ Samouk z kazdeho kusok ,malotraktor motor 1203,postupne na nom menin veci aby slapal este par rokov |
|
Návrat nahoru |
|
|
martinn1
Založen: 12.8.2013 Příspěvky: 9
|
Zaslal: pá září 27, 2013 10:35 am Předmět: |
|
|
197659 aspon myslym, to prve je tazko vidiet je tam prichitene jednou srobou externe olejove cerpadlo na hydraoliku ktore nepouzivam .Doplnim ostatne zajtra dnes na to nemam cas je piatok _________________ Samouk z kazdeho kusok ,malotraktor motor 1203,postupne na nom menin veci aby slapal este par rokov |
|
Návrat nahoru |
|
|
martinn1
Založen: 12.8.2013 Příspěvky: 9
|
Zaslal: po září 30, 2013 11:03 pm Předmět: |
|
|
tak nie na zaciatku 1 ale 2 a je to 297 659. _________________ Samouk z kazdeho kusok ,malotraktor motor 1203,postupne na nom menin veci aby slapal este par rokov |
|
Návrat nahoru |
|
|
|