Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Koudelka
Založen: 5.4.2009 Příspěvky: 366 Bydliště: Holomóc
|
Zaslal: po listopad 29, 2010 7:31 pm Předmět: |
|
|
Jestli je tam stejnej jak u zadomotorů tak je tam matice,kterou dotáhneš tak aby tím šlo ztuha otáčet,a z čela matice to smrkneš CÓčkem. Roztemování totiž neuděláš toliko na autě. _________________ Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: čt květen 19, 2011 8:58 pm Předmět: |
|
|
Jak je to s brzdovejma destičkama na TAZku? Jsou stejný s nějakou verzí "zadomotorů" _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mykesh adept na RCG
Založen: 13.7.2007 Příspěvky: 488 Bydliště: Praha/Teplice
|
Zaslal: čt květen 19, 2011 11:54 pm Předmět: |
|
|
nejsou, trmeny jsou tusim stejny jako na rapidovi, ale desticky jsou vetsi. Daji se koupit od ATE. _________________ "Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic" |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: pá květen 20, 2011 1:37 am Předmět: |
|
|
ani ty třmeny nejsou stejný , jen podobný _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: pá květen 20, 2011 8:28 am Předmět: |
|
|
Dík. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: út červenec 12, 2011 8:35 pm Předmět: |
|
|
Šoupnu to sem...začal se propadat - gumovatět pedál, později šel až na podlahu a brzdilo to čím dál hůř. Pak to přestalo veskrze i brzdit, i s pedálem úplně dole. To celé nastalo během 3 dnů cca.
- spojka funguje ( už kapalinová )
- neubylo ani mm brzdovky z baňky
- začal posykávat posilovač, což předtím určitě nedělal.
Mám očekávat hlavní brzdový válec nebo jiné tipy čím to může být? Díky. _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út červenec 12, 2011 10:14 pm Předmět: |
|
|
posykava-li posilovac, tak bych videl problem v pracovnim valci na nem, cili vymontovat, dat novy gumicky a je to. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: út červenec 12, 2011 10:32 pm Předmět: |
|
|
No ale když je v posilovač, tak by to mělo porád nák brzdit - byť "namáhavějc" - ný ? _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: út červenec 12, 2011 10:33 pm Předmět: |
|
|
A posilovač umí zasahovat do funkce brzd? Jsem měl vždycky za to, že i kdyby se posral, tak stačí pořádně dupnout a "zaflekuju"...takhle je účinek brzd možná 5%, to to fakt je takhle propojený? Každopádně díky za radu, tzn. že odtud poteče i brzdovka po rozebrání a bude nutné odvzdušňování předpokládám což? _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: st červenec 13, 2011 5:27 am Předmět: |
|
|
jak píše alva , hlavní válec na posilovači
tím je myšleno hl brzdový válec , přisává vzduch do okruhu , proto začal být gumový pedál _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st červenec 13, 2011 6:34 am Předmět: |
|
|
U trosky z roku 77 neni posilovac mezi pedalem a hlavnim brzdovym valcem, ale mezi hlavnim valcem a zbytkem systemu stejne jako u tatry 603, jinymi slovy nefunguje jako zesilovac mechanickyho tlaku na hlavni valec, ale jako zesilovac tlaku kapaliny v brzdovym systemu, proto vliv ma. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
JČ29
Založen: 3.12.2008 Příspěvky: 45 Bydliště: Praha 7
|
Zaslal: út září 13, 2011 10:41 am Předmět: Nesymetrie brzd trosky |
|
|
Nyní se zase bitva s troskou. Volant při zabrzdění jde vlevo. Čili pravé kolo moc nebrzdí. Výměna spodního půlprasete na PP kole s odvzdušněním (so + ne ve vedru, po v so 3 hod. a v ne 4 hod. bitvy), které vypadalo podezřele a hnulo se v době, když brzd. pedál byl na podlaze (při sundaném brzd. bubnu), nepomohla.
Jde o minibus s jednookruhovým systémem brzd. Půlprasátka na předních kolech jsou mezi sebou propojena trubičkou ve tvaru malé kramle.
Rádce po telefonu: prohodit bubny (šišatost? když se s tím měsíc nejede, jenže se docela dost jezdilo), prohodit čelisti, otázka nastavení (dnes zkusím uvolnit LP kolo) a pak vylovím ze sklepa 1 buben a dám na PP kolo. Snad je na trosku a ne na oktávku. Dále také byla rada vyjet na 2 a brzdit, a tím to ošoupávat.
Co na to rada starších vedle knížecích rad o shození ze skály nebo pořízení něčeho jiného? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: út září 13, 2011 10:56 am Předmět: |
|
|
Já bych tipoval s velkou pravděpodobností nepruchodnost hadic, řekl bych skoro jistě. Zkus je vyměnit. Hlavně samo zjisti i jak jsou na tom prasata. _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Koudelka
Založen: 5.4.2009 Příspěvky: 366 Bydliště: Holomóc
|
Zaslal: út září 13, 2011 6:33 pm Předmět: |
|
|
No pokud to dělá jen někdy zato dost citelně a netečou prasata, shoď buben na LEVÉ straně a podívej se jestli na náběžné hraně brzdové čelisti je mírný úkos pokud je tam ostrá hrana tak ji sraz a hotovo.U auta který má devět brzdovejch válců je ale možný uplně vsjo. _________________ Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
JČ29
Založen: 3.12.2008 Příspěvky: 45 Bydliště: Praha 7
|
Zaslal: st září 14, 2011 2:24 pm Předmět: Zpráva z montování |
|
|
Včera jsem nastavil LP kolo na volno. Mimochodem zadní půlprase na LP bylo skoro na doraz s paknou na bubnu. Lehce jsem ťukl do klíče a už kolo ztuhlo.
Naopak PP jsem dal skoro na šelest.
Při popojezdu trochu to bylo lepší.
Pak jsem vyměnil na PP kole buben za kus, který jsem měl ve sklepě. Dnešní kratší projížďkou jsem konstatoval, že při zabrždění malinko (ale malinko) jde volant vlevo a vůbec ne s vervou jako nedávno. Jen trochu pedál šel níž cca o necelý cm. Kola nehřála také jako předtím.
Burákova rada o výměně hadičky? Odvzdušnění se dařilo. Že by byla přiucpaná? Zrovna se mi do sr... s hadičkou ani nechce. Aby nedošlo k domino-efektu, kdyby se třeba podělalo spojení hadička-trubička a pak by se z toho stalo další veledílo, jak u trosky se stává. Hadičku jsem ve svých syslátech našel.
Na tu náběžnou hranu pakny na LP kole se ještě podívám.
Dík za rady. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|