Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

chyba v elektrike
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Elektrická soustava
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: pá únor 06, 2009 3:17 pm    Předmět: Citovat

ono úplně přesně nezáleží na ročníku ale na tom jakou elektriku do jekého auta dali jedno auto mám rv 91 to má obyč altík a relé zvlášť druhé je rv 89 a má altík jako favorit relé na altíku

takže koukni k motoru na altík v každým případě tam vede tlustý žlutý nebo černý kabel to je k baterce

pak slabý žlutý M nebo DF a modrý R nebo D+
relé je umístěno zespodu na desce nad brzdovým válcem

pokud vede k alternátoru jen modrý je relé přímo na něm

když to přebíjí je buď vypadlý modrý kablík popř zoxidovaný nebo špatné relé
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
daelim



Založen: 1.7.2008
Příspěvky: 46

PříspěvekZaslal: ne únor 08, 2009 12:00 am    Předmět: Citovat

Zdarec. A može to sposobovat aj obcas nekludny chod motora ? pondelok sa na to pozriem... Aj termostat musim vymenit...problemy...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: ne únor 08, 2009 7:30 am    Předmět: Citovat

tohle by na běh motoru nemělo mít vliv
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
daelim



Založen: 1.7.2008
Příspěvky: 46

PříspěvekZaslal: čt únor 19, 2009 10:36 pm    Předmět: Citovat

Vymenil som ten regler na alternatore,a uz to udrzuje elektrinu tak ako má. Dnes som startoval pri otvorenom dekli motora a zacitil som zapach spalenej buzirky... zistil som ze je horuci hruby kábel ktory vedie na alternátor,asi ten spoj medzi káblom a tou svorkou co je priskrutkovany na starter...je tam zly spoj... To asi bude ten problem stym nedobrym chodom motora. Co vy na to ? moze to mat take prejavy ? dakujem



p.s. Mylujem to vozidlo,aj ked sa mi vsetci smeju,ale je to moja pravá ruka...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
daelim



Založen: 1.7.2008
Příspěvky: 46

PříspěvekZaslal: čt únor 19, 2009 10:38 pm    Předmět: Citovat

sakra ...milujem sa nepíše s ypsilonom...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: čt únor 19, 2009 11:25 pm    Předmět: Citovat

to by mohlo být , ale chtělo by to zkontrolovat celý tento silný kabel páč by mohl být někde prodřený třeba v příchytce
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
daelim



Založen: 1.7.2008
Příspěvky: 46

PříspěvekZaslal: pá únor 20, 2009 7:49 am    Předmět: Citovat

odkial to ide ? od baterky ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: pá únor 20, 2009 10:43 am    Předmět: Citovat

vede od startéru , někdy předtím jsi psal že se ti nějaký kabel propálil na výfuku a jelikož je v tomhle taky proud tak mohl při velkém ohřátí změknout , respaktive jeho izolace , natolik že se pošlkodila izolace a v místě příchtky , ohybech u karoserie .......prostě v místě kde se může dotknout / dotýkat kostry to způsobuje zkrat a tím se ti ohřívá ten kabel
nevybíjí ti to taky baterku ? nebo ji odpojuješ ?
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: pá únor 20, 2009 11:06 pm    Předmět: Citovat

kabel vede ad alternátoru nahoru do svazku pak k zadní příčce tam se oddělí vede na druhou stranu a pak dolů k e startéru kolem výfuku
a jestli baterku musíš odpojovat popř ji to vybíjí projdi kabel i dozadu k baterce
jak jsi psal že se pálil kabel o výfuk tak samozřejmě do něj dodávala proud i baterka takže se mohl propálit i tenhle
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
daelim



Založen: 1.7.2008
Příspěvky: 46

PříspěvekZaslal: so únor 21, 2009 3:38 pm    Předmět: Citovat

jedna sa o ten fakt hruby kabel na starteri,predtym sa mi prepalil o vyfuk taky tenky ktory mal ist do startera,ale nemá kam po úprave zo skody120,a toto je taky hruby... dakujem


V piatok sa mi stalo ze az na piate otocenie klucika sa mi podarilo roztočit starter...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: so únor 21, 2009 5:27 pm    Předmět: Citovat

ano myslím ten silný průměr má cca 5-6 mm
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: so únor 21, 2009 5:28 pm    Předmět: Citovat

jak to máš s baterkou ? musíš ji odpojovat ?
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
daelim



Založen: 1.7.2008
Příspěvky: 46

PříspěvekZaslal: po únor 23, 2009 8:34 pm    Předmět: Citovat

kábel kupený. Dlzka cca 1m a cena 10 € ... už len vymenit... a uvidím
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
daelim



Založen: 1.7.2008
Příspěvky: 46

PříspěvekZaslal: st únor 25, 2009 9:08 pm    Předmět: Citovat

Bol to ten kábel,aj ked ten čo som kupil bol krátky (predavač ma uistoval že je dostatočne dlhy na valník ,mal 90 cm ) ,potreboval som 1,8 m-vý. Bol som donuteny ho rozlisovat,očistit a nanovo zlisovat vo zveráku. Teraz štarter točí ako divy,aj ked ten nekludny chod motora som neodstranil. Este raz az budem mat čas,tak prebabrem celi karburator,zapalovanie...atd...
Zmes paliva mám nastaveny podla knihy na š120 ,kde som sa docital aké má byt základné nastavenie karburatora. Jedna cela otacka od uzavretej polohy benzinu,a dve otacky vzduchu... Mozno je to sprostost ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: st únor 25, 2009 9:30 pm    Předmět: Citovat

nezdálo se mi že by metr stačil ale nebyl jsem se podívat
nastavení podle š 120 (a stejného typu karburátoru je možné) vlastně stejné
pozor na prohnuté horní víko karburátoru - také dělá problémy
co hladina paliva v karburátoru ?
mě to taky neběží moc rovnoměrně ale ještě jsem to nešteloval
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Elektrická soustava Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com