Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Sestra 4
Založen: 6.7.2008 Příspěvky: 106 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po březen 02, 2009 7:06 pm Předmět: Zadní náprava 75/95 |
|
|
Zdravim, mám otázečku - měnilo se něco na zavěšení zadní nápravy případně brzdách (jiný prasata/bubny, uchycení štítu atd...) mezi těmito ročníky (konkrétně těmito 2mi) nebo to zůstalo bezezměn? Taktéž diferák 4q/5q - jsou stejný nebo maj jinej převodovej poměr?
Vďaka _________________ Š 1200 (zatím držící pohromadě) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po březen 02, 2009 7:09 pm Předmět: |
|
|
Slovo má posim: |
|
Návrat nahoru |
|
|
Sestra 4
Založen: 6.7.2008 Příspěvky: 106 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po březen 02, 2009 9:44 pm Předmět: |
|
|
P(r)osim P(r)osim! _________________ Š 1200 (zatím držící pohromadě) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: pá březen 06, 2009 4:55 pm Předmět: |
|
|
vše vypadá stejně - je to sterjné uchycení nápravy , trubky brzd , hadice taky na ty nový šroby na 89 nekoukej to je vyjebávka uchycení pásů (ale pod jeden se dává tažný , na 73 nebyla rezerva pod autem !?
máš to nafocený v pondělí to pošlem
sloupek řízení-převodka je tam porovnání starý(špinavá) a nový (rozebraná čistá) ten kloub je ze š 120(úprava) jinak origo jsou tam unašeče se šroubama a hadroguma díry jsou jinak(jedna určitě)
ale ty stejně chceš dávat hřeben _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: so březen 07, 2009 10:47 am Předmět: |
|
|
Ja sa ospravedlňujem, ale akosi mi táto téma ušla
Nejaké zmeny tam samozrejme boli, ale je to zámenné - prevodový pomer v rozvodovke je rovnaký pre všetky benzínové motory. V brzdách sa zmenili síce zmenili brzdové valčeky, ale tie nové su za staré plne zámenné. Opačne to možné nie je, aj keď dnes prakticky nedostať nový typ valčekov - vyrába sa len ten starý a jeho výrobca tvrdí, že je vhodný aj pre nové typy brzdových sústav. No nie je to pravda - tak si na to dajte pozor Hoci som výrobcovi niekoľkokrát písal a upozorňoval ho na tento fakt, stále sa nejak vyhováral. Može dochádzať k zavzdušňovaniu cez manžety týchto valčekov (a stáva sa to!). V hlavných brzdových valcoch používaných od roku 89 totiž nie sú tzv. ventily zbytkového tlaku a tým si vyžadujú použitie kolesových valčekov s manžetami typu "ATE". Ja to riešim tak, že pri výmene kúpim kolesový valček pre 1203 aj pre Favorit/Š120M a vnútro z toho škodováckeho valčeka namontujem do telesa valčeka 1203 - všetky tie "črevá" favoriťáckeho valca sú zhodné s črevami valca 1203 od modelu 89.
Rovnako je na týchto dvoch nápravách rozdielne vedenie rúrok a hadíc pre brzdovú kvapalinu, ale to asi vieš. Problém by teda mohol nastať pri montáži novej nápravy do starého vozu len ten, že bude treba prerobiť vedenie kvapaliny a privariť držiaky hadíc v priestore blatkíkov - ak nepoužiješ pôvodné vzperné ramená nápravy. Lebo tie z novej nápravy už možno nebudú mať privarené držiaky pre hadice, ako to bolo na starých modeloch.
Teda ide len o drobné úpravy, z hľadiska funkčnosti je to plne zámenné. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: so březen 07, 2009 11:18 am Předmět: |
|
|
poznámka : jak se šáhne na brzdový trubky v 90% se musí vyměnit
no prostě jsou shnilé
nejlepší náhrada je měď
jen tak mimochodem za kolik ji kdo a kde kupujete ? _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Sestra 4
Založen: 6.7.2008 Příspěvky: 106 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne březen 08, 2009 3:02 pm Předmět: |
|
|
No tak to jste mě potěšili. Samé dobré zprávy (jen sehnat kus brzdovejch trubek) Jo když už sme u toho - čím to máte zakončený? já tam mam "čočky" a ty nevim jak docíliti... _________________ Š 1200 (zatím držící pohromadě) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: ne březen 08, 2009 3:29 pm Předmět: |
|
|
brzdový trubky beru ze š 120 nebo fav
podle délky (známe se takže jdu v mototechně do skladu a vyberu si)
jinak chi další pouze v mědi ale musí si je člověk udělat
metr mědi stojí 100kč a jeden holendr 10-12kč
čím udělat konce ?
http://www.aukro.cz/item573127589_pertlovaci_sada_na_medene_potrubi.html
jinak jsem si přípravek chtěl dělat podle knihy š 120
výkres můžu naskenovat a vložit
jinak jsem používal kulaté kleště pomalu a opatrně rozehnal konec trubky do trychtyřku (trubka musí být dobrá)
ten přípravek jehož odkaz jsem vložil je za slušnou cenu já kupoval za 680kč _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vitik
Založen: 1.2.2009 Příspěvky: 28 Bydliště: Semilsko
|
Zaslal: ne březen 08, 2009 6:54 pm Předmět: |
|
|
Já to kdysi dělal na Oktávce opatrně dulčíkem proti kombinačkám. Sice znouze ctnost kterou se moc nechlubim, páč se jednalo o brzdy! Ale fungovalo to dokud Okta neskončila ve vysoké peci, takže vlastně dobrýýýýýý _________________ Když ji miluješ............není co řešit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Sestra 4
Založen: 6.7.2008 Příspěvky: 106 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne březen 08, 2009 9:35 pm Předmět: |
|
|
No klasický rozvidlení neni problém - ty soudečky sou horší - uvidíme kam se vyhrabe přípraveček na aukru... Ale možná něco vymyslim... _________________ Š 1200 (zatím držící pohromadě) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Sestra 4
Založen: 6.7.2008 Příspěvky: 106 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po březen 09, 2009 12:01 pm Předmět: |
|
|
Jo na to sem koukal, ale už se mi stalo, že při tom kuželu to prostě nemam šanci dotáhnout (zůstane tam fuka) - proto soudeček... _________________ Š 1200 (zatím držící pohromadě) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: po březen 09, 2009 3:34 pm Předmět: |
|
|
když jsem měl problém s dotažením stačilo závitníkem/očkem pročistit závity
sice se hůře shánějí a nebývají levné , ale dají se sehnat po burzách
ten přípravek co je na aukru je vcelku použitelný ale chtělo by to delší čepy na vsunutí do trubičky _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Sestra 4
Založen: 6.7.2008 Příspěvky: 106 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po březen 09, 2009 4:35 pm Předmět: |
|
|
Jo ale krátkej holendr moc nepročistíš... (ani zkrácení hlevy na soustruhu by nestačilo) - leda že by byla záprná _________________ Š 1200 (zatím držící pohromadě) |
|
Návrat nahoru |
|
|
|