Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: čt leden 17, 2008 3:48 pm Předmět: Motor TAZ 1500 |
|
|
Kucí nemá někdo motor TAZ 1500 potřebuju ho abych příkůpil, za můj nový vysněný vergl chce mergle a naturálii v podobě výše uvedeného nebo info kde se to dá uvlastnit fenkju very muh _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: čt leden 17, 2008 6:56 pm Předmět: |
|
|
Čo je myslené pod pojmom motor TAZ 1500 Taký, ktorý sa montoval do áut s označením Š1203, alebo až do TAZ 1500? Alebo je to jedno? Lebo v tých motoroch je dosť rozdiel, tak aby som sa spýtal konkrétne - jednoho chalana z MB... |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt leden 17, 2008 7:26 pm Předmět: |
|
|
Ja myslim, ze by to melo bejt jedno, jednotlivy typy se lisej akorat hlavou, a sice nizsi s tvrzenejma sedlama na natural a vyssi na special. Motor sice mam, ale nedam. Zkus projet naky vrakoviste, 1203 by meli mit este v Petrovicich a v dolnich Brezanech na tom, co je smerem na Zvoli, v sobotu tam jedu, tak dam vedet. Vrakoviste na Bily hore je zruseny, je tam sice este jedna troska, ale je uz bez motoru. pak este trosky bejvaly na vrakaci v Drahelcicich. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: čt leden 17, 2008 8:10 pm Předmět: |
|
|
Tak hlava je rozdielna vo viacerych bodoch (a k nej prináležia adekvátne sacie potrubia), to iste, ale čo piesty, krúžky, vodné a palivové čerpadlo, spúšťač, zapaľovanie, veká motora a ďalšie veci, ktoré keď spočítaš, tak narobia dosť. V životnosti, hlučnosti, emisiách a celkovej kultivovanosti... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: čt leden 17, 2008 8:57 pm Předmět: |
|
|
typ nejlépe od 1990 do 1993, 1500ccm tzn.na olovobenzin special _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: pá leden 18, 2008 6:13 am Předmět: |
|
|
Hlava bez sediel sa robila do konca roka 1991. No olovnatý benzín špeciál - teda s oktánovým číslom 91 resp. 90 - možno používať vo všetkých motoroch. Samozrejme po korekcii predstihu...
Ale to je jedno, chlapec momentálne motory nemá žiadne |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tuti
Založen: 21.8.2007 Příspěvky: 8 Bydliště: Liberec
|
Zaslal: čt leden 24, 2008 5:53 pm Předmět: |
|
|
Hlavně je tam dost podstatný rozdíl v objemu (mezi 1221 a nějakých 1460), čehož bylo dosaženo zvětšením zdvihu. Takže komplet jiný klikový ústrojí a kdo ví, jestli ne i vyšší blok. Prostě je to stejnej motor, ale tak nějak úplně jinačí. _________________ Tuti |
|
Návrat nahoru |
|
|
|