Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: ne leden 14, 2007 2:50 pm Předmět: |
|
|
Zial, nie je to pravda. Motory 1221ccm mali panvy hlavnych i ojnicnych lozisk este prv, nez sa zacali vyrabat 1203ky. Plnoprietok aj motor 1500 mal rovnake priemery hlavnych i ojnicnych lozisk ako motory 1200 po celu dobu vyroby 1203, dokonca i sirky capov zostali zachovane. Neviem, odkial si cerpal tieto poznatky, ale jednoznacne su nepravdive.
Co sa tyka nedostatocneho vykonu motora, tak k tomu som sa vyjadril v suvislosti so znizenim prevodu v rozvodovke este v starom fore vo vlakne "sraz trosek:o)" a nebudem to prepisovat, kedze toto forum nie je urcene pre S1203.
V zavere si dovolim len drobnu poznamku. Je velmi zaujimave, ze nad nedostatocnym vykonom morov v 1203 i nad ich technickou nedokonalostou obvykle najviac placu ti, ktori toto auto nikdy nemali |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne leden 14, 2007 3:02 pm Předmět: |
|
|
posim napsal: | V zavere si dovolim len drobnu poznamku. Je velmi zaujimave, ze nad nedostatocnym vykonom morov v 1203 i nad ich technickou nedokonalostou obvykle najviac placu ti, ktori toto auto nikdy nemali |
Bingo! A proto přikůpíme! |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: ne leden 14, 2007 3:08 pm Předmět: |
|
|
Predsedo, jak pozeram do slovnikov, tak pozeram, ale slo "přikůpime" nikde nenachadzam |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: ne leden 14, 2007 3:12 pm Předmět: |
|
|
Neni nicmoc , je do půli kol zapadaná a je to model s hranatejma světlama. _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Základna
Založen: 26.12.2006 Příspěvky: 149 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po leden 15, 2007 11:33 pm Předmět: |
|
|
Pohřebák 1200,1201 a 1202 je p r o s t ě motoricky a převodově úplně stejný jako normální auto. Jen jsou provedeny úpravy kastle. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Základna
Založen: 26.12.2006 Příspěvky: 149 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po leden 15, 2007 11:36 pm Předmět: |
|
|
Burák napsal: | Základna napsal: | Burák napsal: | Alë i sanity 1201 se pochopitelně dělaly. A to ve dvou verzích. |
Ve dvou verzích ???? |
Ok, myslel jsem typ 1200 krátká, dlouhá/dlouhá1201 Ale taky byly zelený vojenský, takže dvě verze |
Was ist das 1200 krátká ?????? To byl jen prototyp. Jeden kus.
Sanita 1200 i 1201 je prostě stejně dlouhá. A pohřebáka udělali tak, že zavřili plechem boční otvor pro dveře a střikli sanitku na černo.
Jo a dovybavovali si to pohřebáci "nohama" na rakev. (Hostivice u Prahy, sloužila tam 1200 i 1202) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: út leden 16, 2007 9:21 am Předmět: |
|
|
Základna napsal: | Burák napsal: | Základna napsal: | Burák napsal: | Alë i sanity 1201 se pochopitelně dělaly. A to ve dvou verzích. |
Ve dvou verzích ???? |
Ok, myslel jsem typ 1200 krátká, dlouhá/dlouhá1201 Ale taky byly zelený vojenský, takže dvě verze |
Was ist das 1200 krátká ?????? To byl jen prototyp. Jeden kus.
Sanita 1200 i 1201 je prostě stejně dlouhá. A pohřebáka udělali tak, že zavřili plechem boční otvor pro dveře a střikli sanitku na černo.
Jo a dovybavovali si to pohřebáci "nohama" na rakev. (Hostivice u Prahy, sloužila tam 1200 i 1202) |
Co si pamatuju, tak byly takový ty převozní a dopravy krve apod. Bohužel je to zazděný ve starým foru _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út leden 16, 2007 9:39 am Předmět: |
|
|
Jj, taková ta modrá sanitka, jak jí dával k dobru tuším Michal Appl. Zkusim to z toho fóra nějak dostat, databáze existuje, je někde chyba v nastavení. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Základna
Založen: 26.12.2006 Příspěvky: 149 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út leden 16, 2007 11:45 pm Předmět: |
|
|
To sice vždy někdo stříknul jakoby sanitku, ale vždy to bylo jen a pouze řadové STW. Krátká prostě existuje jen v jedno kuse - prototypu. a prej přežila, mám se na ní jet najaře podívat. Tak udělám photo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: st leden 17, 2007 7:30 am Předmět: |
|
|
Ale existuje, tak vidíš. To je jak když Davídek tvrdí, že je sedan s výdřevou _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Základna
Založen: 26.12.2006 Příspěvky: 149 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st leden 17, 2007 10:54 pm Předmět: |
|
|
No né, Buráku, to já jen kdyby náhodou někde něco takového stálo a tys o tom věděl,tak chcuk, když seš teď ten SIMCAř. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: po leden 22, 2007 11:23 am Předmět: |
|
|
Debata ohledně 1203 byla přesunuta do odpovídající kategorie SEM _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: po leden 22, 2007 12:08 pm Předmět: |
|
|
od roku 1990 do 1996 jsem provozoval 1202-1965 jako rodinný auto pro čtyřčlennou rodinu s ročním proběhem cca 13000km a v práci 1203-1986 s proběhem cca stejnym a voboum jsem dával kouř, trosku jsem byl nucen vyvařit kastle na 1202 obstála ikdyž byla z r.1965, poloosu jsem měnil, ale to bylo vše, troska stihla 2xkardan 1xpřevodovku, spojku, repase táhel řazení nahrazeny nejtky na kloubkách šrouby 6mm s novým fofrklackem, praklý parohy řízení (jsem rád že při parkování) , před každou technickou pomocňák, výměna brzdových trubek (6 hadic 12 rubek pozink(1202 měď) 2kostky, 8 odvzdušňováků, 6 prasat 2 posilovače), ikdyž sis hrál s excentrma celý dopoledne tak to díky uspořádání levý posilovač PPdolní prase-LP horní prase a LZ prase což je jeden okruh(druhý je když prohodíš první P za L a naopak) brzdilo pořád nesouměrně, počítadlo tachometru v čoudu, nikdy pořádně nezatažitelná ruční brzda směřující přímo do holeně, urezlý držák rezervy, věčně povolený víko karburátoru, vyměna výfuku do roka ulomen u parohů a každý rok ven a vařit, při solení v zimě a následných holomrazech oprava hlavního kabelu pod autem z důvodu absolutní nevodivosti. levá noha od brzdovky, upadávající relé dálkový potkávací světla pod palubkou, nenapojitelný gumový chomout vstupu vzduchu od topení na kastli a tím částečně vnitřní cirkulace a věčná kosa na straně spolujezdce, rezonančnědrnčící otáčkorychloměr 30km podpalubkou na dvojku 40km třetí dveře, 50km zadní dveře, 60 km na trojku přepážka, 70 km levá zadní stěna, 80km na čtyrku klid, čtyři stopy ve sněhu při rovné jízdě, výměna altíku trauma, jednou za dva měsíce dva kalty najednou i s opraveným řazením atd. nevim ale tohle na starejch verglech nevymyslíš a není to o nenávisti či hájení je to jen má životní zkušennost voddělaná pazourama a vodsezená v obou typech paralelně. _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po leden 22, 2007 12:19 pm Předmět: |
|
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|
stanislav Grym
Založen: 15.7.2009 Příspěvky: 3 Bydliště: Mikulov na Moravě
|
Zaslal: čt červenec 16, 2009 5:43 am Předmět: Pohřební Š 1203 |
|
|
Přeji dobrý den!! Co se týče Š 1203 a její krokové rychlosti u pohřebního vozu měly to vozy vyráběné ve Vrchlabí. Sám už takový vůz nepamatuji, ale jezdíval s ním strýc. Vozy vyrobené v Trnavě, co jsme zdědili po tehdejších drobných provozovnách MěNV už tuto " vymoženost " neměly. Sám si to pochvaloval, auto v pohodě vyjelo prudký kopec krokovou rychlostí. U vozů bez tohoto se ten kopec už v průvodu vyjet nedal, vždy museli počkat až auto vyjede kopec a pak jít sami. I když jsme Š 1203 vyměnili za VW Transportery a Caddy maxi, přesto tu z roku 1988 máme jako veterána po celkové repasi. Teď zrovna děláme drobné úpravy. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|