Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
radioelectrum Anonymní
|
Zaslal: po květen 07, 2018 8:16 pm Předmět: rozdíly mezi motory. |
|
|
V čem všem je rozdíl mezi motorem do 1202 STW s označním začínajícím 4 a motorem co začíná 7. Ten asi bude z první řady 1203 ? Vzhledově vypadá stejně, akorát má na víku ventilů asi podtlakový regulátor nebo co to je. Jako celek my se měl dát vyměnit, ale jak to je s použitím dílů z něho. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: út květen 08, 2018 11:28 am Předmět: |
|
|
Podtlakový regulátor ?
Kde by se ve ventilovém víku vzal podtlak ? Nemyslíš odvětrání ? _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
bobi-h
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 449 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: út květen 08, 2018 8:54 pm Předmět: |
|
|
A hlavně je jinde olejový filtr jestli máš víko s tím odvětráváním, tak máš určitě velký olejový filtr na druhé straně než má 1202 a kvůli němu se nevejde do rámu. musel bys ho nahradit nižším filtrem. |
|
Návrat nahoru |
|
|
radioelectrum Anonymní
|
Zaslal: st květen 09, 2018 7:55 pm Předmět: |
|
|
ten motor má filtr na stejné straně jako STW motory, a má ten původní, nikoli moderní plněprůtokový co by čouhal ven. |
|
Návrat nahoru |
|
|
T505
Založen: 7.1.2011 Příspěvky: 151 Bydliště: Brno
|
Zaslal: pá květen 11, 2018 3:51 pm Předmět: |
|
|
Někde sem četl že se na 1203 dávali snad větší ložiska na kliku, ale to by se mělo dohledat z katalogu dílů, ale jestli to bude ve skutečnosti pravda těžko říct protože za ty roky generálek sou motory dost pomíchaný. A na ventilovým víku je jen odvětrání, někdy je vzadu po směru jízdy a někdy vpředu přímo u víčka oleje. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|