Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: st listopad 18, 2015 9:53 am Předmět: |
|
|
Asi tak. Pominu-li starší, tak tam byl sdružený přístroj s tacho do 160, shodný s Škodou 105S, SP a 120, poté v roce 88 přešli na sdružený přístroj s otáčkoměrem, shodný se Škodou 130L,GL a 125L _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st listopad 18, 2015 1:13 pm Předmět: |
|
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|
bobi-h
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 449 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: st listopad 18, 2015 6:48 pm Předmět: |
|
|
Kam to tu bude směřovat,začalo to tu se sedanama a hajtrama(po nich už tady nikdo ani neštěkne,asi je to podřízená kategorie),pak to tu převzaly trosky a teď už je to tu o letadlech další bude co? |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: st listopad 18, 2015 7:23 pm Předmět: |
|
|
Zkus hádat? Třeba i HáTéPéčko? _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jelen Vážný adept na RCG
Založen: 8.1.2011 Příspěvky: 225 Bydliště: Unhošť
|
Zaslal: st listopad 18, 2015 7:34 pm Předmět: |
|
|
Si myslim, že se debata vyvinula v docela zajímavé info, ohledně budíků v troskách. Konec konců je to inzerát, kterej je vyřešenej, Patrik už poslal otáčkoměr ke mě, takže se to může nějak rozdělit, smazat, zapomenout...
Sedany nejsou určitě podřadné, sedana bych chtěl, ale jsou nedostupné, drahé, nebo ve strašném stavu. To je úzkej profil, kdo to má, je šťastlivec, ale novejch lidí s tim moc nepřibyde a ti, co to maj dlouho, už o tom moc informací taky nasávat nemusí. _________________ Eventus stultorum magister est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: st listopad 18, 2015 7:34 pm Předmět: |
|
|
Beztak tu chcipl PeS. Nahodou, tle tema me tu po dlouhy dobe zas velmi pobavilo a letadlo Curak s oznacenim kunda je fakt dobry _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
bobi-h
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 449 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: čt listopad 19, 2015 12:16 pm Předmět: |
|
|
Já to taky psal jen kvůli tomu ,aby řeč nestála,sám bych si do toho éra rád sednul,ale jenom na zemi |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tornado
Založen: 30.1.2012 Příspěvky: 77 Bydliště: Praha - Braník
|
Zaslal: čt listopad 19, 2015 5:27 pm Předmět: |
|
|
Teda pokud už ani řeč nestojí, nejedná se o fakt těžkou erektilní dysfunkci?
A mimochodem, kdyby někdo chtěl ten sdružený otáčkotachovšechnometrický přístrojový panel do TAZu, věnuji ho i s příslušnými redukčními kabely, je mi to k ničemu, a ač to do Tornáda snad originálně patří, nelíbí se mi, a rozhodně si tam nechám ten čtyřbudík, co ho tam (neoriginálně ) mám.
Takže pokud ho někdo chce... _________________ Tornádo = Š1203M, 1500/5kvalt mikrobus.
Když jsem si pro něj došel, musel prodávající pokácet dva malé stromky, aby s tou bědnou troskou šlo vyjet. A ono to vyjelo...
Už druhé desetiletí Tornádo věrně slouží,
a asi tomu tak bude i v letech příštích. |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: so listopad 21, 2015 5:59 pm Předmět: |
|
|
Ono je to v podstate jedno, ale ak by náhodou niekto podľa týchto diskusií dával 1203ku do pôvodného stavu tak poopravím, že združené prístroje s otáčkomerom sa dávali až od októbra 1990, teda nie od r.88. Celkom by ma zaujímalo, kde k tomuto roku autor príspevku prišiel |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: ne listopad 22, 2015 9:55 pm Předmět: |
|
|
Šímo, ty jsi vševěd. Vieš, skolko bolo v Trnave urobených ZTSek? _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: ne listopad 22, 2015 10:33 pm Předmět: |
|
|
myslíš kolko vyrobených ?
"Skolko" bych řek že se používá spíš ještě o něco východnějc...
(Ano, Předsedo, uznávám že moje bába je čtyřkolka) _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tornado
Založen: 30.1.2012 Příspěvky: 77 Bydliště: Praha - Braník
|
Zaslal: ne listopad 22, 2015 11:28 pm Předmět: |
|
|
Moje Tornádo má na typovém štítku ZŤS a mám to i v techničáku.
Takže minimálně jedna ZŤS vyrobena byla.
Ale mám taky u toho ZŤS v techničáku razítka "Výměna".
Na to konto jsem přestavěl už shnilé Tornádo do prázdné (holé), leč krásně neshnilé karoserie TAZ, dokonce už s bočními šoupačkami... už připravené k sešrotování .
Když "výměna", tak teda výměna. _________________ Tornádo = Š1203M, 1500/5kvalt mikrobus.
Když jsem si pro něj došel, musel prodávající pokácet dva malé stromky, aby s tou bědnou troskou šlo vyjet. A ono to vyjelo...
Už druhé desetiletí Tornádo věrně slouží,
a asi tomu tak bude i v letech příštích. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: po listopad 23, 2015 7:22 am Předmět: |
|
|
Šimon "je" z východu! _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: so listopad 28, 2015 2:23 pm Předmět: |
|
|
Sestro, odpoveď dosť zložitá. Ak sa pýtaš na nové komplet vozy na papieroch, kde výrobcom sú "Závody ťažkého strojárstva kombinát; kombinátny podnik Trnava" (od 06/8 tak ich bolo približne 12000. Popri tom sa však robili i vozy pre soc. organizácie na staré papiere i priamo v Trnave. Čiže niečo ako GO výmenným spôsobom s tým, že na rozdiel od ČSAO nebolo treba odovzdať staré vozidlo a hnací agregát i podvozkové orgány neboli opravené, ale nové. Bolo však treba doniesť kolesá, akumulátor a nejaké drobnosti.
Vozy so znakom ZTS na maske však vznikali i pri GO v podnikoch ČSAO - ak sa použila kompletná tzv. "vybavená" karoséria - a i v Trnave po premenovaní na "Trnavské automobilové závody, štátny podnik Trnava" (07/90) opúšťali automobilku ešte cca pol roka vozidlá s týmto znakom.
BTW: je nejaký rozdiel medzi "urobených" a "vyrobených"? |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|