Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: út leden 22, 2013 6:42 pm Předmět: |
|
|
No, pokud opravdu hodně rychle a zběsile točíš volantem...
To je chobotina, však si vezmi co je to za převod. Ideální je ta vazelína. Normálně se to tak nedělalo akorát proto, že samozřejmě zimou sádelnatí. Pro vergle co se s nima jezdí jen v létě je to skvělý řešení. Nechčije to ven a vydrží to tam věčně. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Benjamin Krejčí
Založen: 31.7.2011 Příspěvky: 22 Bydliště: Praha/Jeseník
|
Zaslal: út leden 22, 2013 7:05 pm Předmět: |
|
|
dobrá, dám tam vazalínu Dáváte A00, ne? _________________ 1202 STW 1974 |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út leden 22, 2013 10:28 pm Předmět: |
|
|
Taky existuje volej do hlav stavebních strojů, viskozitou jako "PP140", právě aby to nechcalo ven. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: čt únor 14, 2013 7:31 pm Předmět: |
|
|
vono při délce svislých čepů 12cm a bronzovejch futrech 4cm 2x ku poctivý plnohodnotný šestnáctce kterou to drží společně s polotlumící pákovou jednotkou, spolu s příčným listovým perem, který je zároveň příčným zkrutným destabilizátorem, při uchycení spojovaček přímo na převodce bez kompenzace propérování, člověk žasne že se trefí do Prahy. Já na samosklápěččce při poslední STK před přerodem vymezil večer před STK vůli svisláků tak, že jsem sejmul krycí čepičky a postupným zasouváním spárovejch měrek od nejtenčí po nejtlustší do vymačkaných mezer v bronzu, když po zasunutí vůle zmizela tak jsem měrku ustřích a čepičku zašrouboval zpět. Jelikož jsem tento stroj užíval k dennímu ježdění do robot, tak to do tejdne mělo zase ty samí vůle jako před tim, jo když byly moje dcery malý tak jsem s nima skákal v 80km/h železniční přejezd v Přítočně u Kladna ke starý karlovarce. Ten zvuk a vybrace co to auto po dopadu mělo nelze popsat, připomímalo to Toma a Džeryho jak se navzájem mlátěj a pak se postupně rozpadaj. ale autu nikdy nic kupodivu neupadlo rámofka je rámofka vono se ani nechce věřit, že 1202-ka vážila míň o 40kg než základní verze Š fabia (hatchback) _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin.adamek adept na RCG
Založen: 29.8.2009 Příspěvky: 383
|
Zaslal: po únor 25, 2013 11:16 pm Předmět: |
|
|
sestra 6 napsal: | Taky existuje volej do hlav stavebních strojů, viskozitou jako "PP140" |
no von hlavne presne tenhle olej patri u 1203 do prevodovky... sice se v dilensky prirucce pise, ze v cssr neni, ale ze by tam idealne patril. A ted (zatim) je. _________________ Martin Adámek |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: út únor 26, 2013 5:07 am Předmět: |
|
|
Naprosto ideální do těchto průtokových olejových zařízení jako je převodovka, převodka a rozvodovka (a na letnější provoz) je PP44.
Nakrájí se na kostičky, procpe se to hrdlem a ... normálně se tam nalije , ale viskozita je ta pravá! A dá se sehnat.
Minimalizace úkapů je opravdu významná! _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út únor 26, 2013 12:39 pm Předmět: |
|
|
Jojo, to je von PP 44 alias SAE 140. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: út duben 09, 2013 5:24 pm Předmět: |
|
|
Benjamin Krejčí napsal: |
A ještě otázka, jestli naleju do převodku PP 90H nebo PP 90, tak je to asi jedno, ne? Mechanik mi říkal, že by bylo lepší Háčko. Nebo klidně bych tam nalil nějaký "lepší" olej. |
...akosi mi to tu ušlo. Hypoidný olej (klasifikácie GL4) by sa v zásade nemal používať do mechanizmov, kde sú použité farebné kovy, pretože obsahuje viac vysokotlakých prísad (tzv. EP prísady) na báze zlúčenín síry, ktoré spôsobujú koróziu medi a jej zliatin. Práve preto sa nemá používať ani do synchronizovaných prevodoviek, kde sa to časom prejaví na zhoršenej funkcii synchronizácie (vplyvom úbytku materiálu na bronzových, príp. mosadzných trecích plochách).
Ak si dobre spomínam, tak tieto prevodky riadenia majú bronzové puzdrá a snáď i matica je na funkčných plochách vyliata niečim podobným... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|