Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: út květen 22, 2012 9:24 pm Předmět: Spínačka |
|
|
V jiné větvi sem nedávno sháněl spínačku (teda spíš zámek) na trosku - tímto velikananánské díky Čahymu, kterému jsem ji čirou náhodou mazaně tak nějak zapomněl zaplatit... Je to fungl nová s klíčkem typu Favorit, ale v přiloženém návodě píšou, že plně nahrazuje předchozí uzávěry řízení pro Tatra 613, Škoda 110R a škoda 1203.
No...možná nahrazuje - ale plně rozhodně ne. Pokud byste to někdo někdy měnil, tak vězte, že opticky to vypadá stejně, ale stejné to není. V trosce je trochu jinak natočená - což není až takový problém, stačí vyvrtat na druhou stranu díru pro trhací šroub (kterej samozřejmě doporučuju netrhat) a smířit se s tím, že je pak trochu víc utopená v krytu volantu. To je ale to nejmenší. Hlavní problém je v závoře co při vyndání klíčku zapadá do díry ve volantový tyči. Nejen že je o něco delší, ale hlavně má větší průměr - zatímco v trosce měla 10mm, tak tahle nová (patrně nějaká upgrade ochrana proti silnějším romům) má průměr 12. Což je samozřejmě k svini. Naštěstí celej ten bazmek co obepíná volantovou tyč je z hliníkové slitiny a je tam dost matriálu, takže jde vedení poměrně dobře provrtat na větší průměr. Pak je potřeba závoru ještě asi o 15mm zkrátit - stačí flexou. Aby fungovalo zamykání, je pak potřeba konec závory stočit - protože to do soustruhu rozumně neupnete, udělal jsem to po prasácku na stolní brusce.
Píšu to jen proto, že kdybyste to snad někdo kupoval v náký mototechně jako nový, tak to bude stát jistě nejmíň pětibábu a bez úprav je vám to k hovnu. Docela mě to překvapilo - myslel sem že chronickou nekompatibilitou čehokoliv trpí pouze francouzská auta...
Při roztetávání jakýkoliv trosky do šmelcu teda rači schovejte zámek se spínačkou - někomu se může hodit. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: út květen 22, 2012 9:41 pm Předmět: |
|
|
Aha, to je zvláštní, do Iny jsme dávali jinou a ta tam šla, akorát měla delší trn. Ale fakt je, že měla klíček ala 120. _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: út květen 22, 2012 9:58 pm Předmět: |
|
|
takže , vem tu starou , koukni do ní zespoda (tam co byla elektrická část )
uvidíš krom ovládaí hřídelky dvě kolečka prům cca5mm ostrým šroubovákem či něčím podobným zapůsobíš tak aby jsi to povolil , jsou to trhací šroubky vymundíš ten odlitek aby jsi vyndal zamykací kolík ,
to samé i na té druhé , a na ní ještě převrtáš díru na zajišťovací šroub
nějakej obraz : http://pvdferdamravenec.rajce.idnes.cz/Zamky/#P1080066.jpg _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: út květen 22, 2012 10:06 pm Předmět: |
|
|
tak jsem to teď četl znova , a je to jináč , s tím že to nahrazuje to a tamto je pěknej bordel brácha nějaký nový loni přitáh a taky to tam bylo jen to do těch předepsanejch aut nepasovalo ,
dostal jsi novou spínačku co je do š 120 fav apod
a potřebuješ starou co byla do š 100
jednu jsem někomu věnoval , a tu druhou na tyči jsem vyhodil do šrotu _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: út květen 22, 2012 10:14 pm Předmět: |
|
|
No já už nepotřebuju - už sem to zbastlil a funguje to, jak píšu -
Původně sem jen tu závorku chtěl taky přehodit - ale ta stará slabší by v tem zase vaklala. A navíc si tuhle starou spínačku přece jen nechám zrepasovat (on akorát zlobí klíček, že potřebuje na otočení spešl grif).
Tje buřt, jak říkám - psal sem to jen pro zajímavost. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: st květen 23, 2012 8:16 am Předmět: |
|
|
Mám vyzkoušeno, jak začne "blbnout" klíček, tak nechat udělat u klíčníka podle starého, /pokud máš záložní, tak podle toho méně ošoupaného/ nový a většinou to funguje bez repase spínačky. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|