Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Spínačka

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Karoserie
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: út květen 22, 2012 9:24 pm    Předmět: Spínačka Citovat

V jiné větvi sem nedávno sháněl spínačku (teda spíš zámek) na trosku - tímto velikananánské díky Čahymu, kterému jsem ji čirou náhodou mazaně tak nějak zapomněl zaplatit... Je to fungl nová s klíčkem typu Favorit, ale v přiloženém návodě píšou, že plně nahrazuje předchozí uzávěry řízení pro Tatra 613, Škoda 110R a škoda 1203.

No...možná nahrazuje - ale plně rozhodně ne. Pokud byste to někdo někdy měnil, tak vězte, že opticky to vypadá stejně, ale stejné to není. V trosce je trochu jinak natočená - což není až takový problém, stačí vyvrtat na druhou stranu díru pro trhací šroub (kterej samozřejmě doporučuju netrhat) a smířit se s tím, že je pak trochu víc utopená v krytu volantu. To je ale to nejmenší. Hlavní problém je v závoře co při vyndání klíčku zapadá do díry ve volantový tyči. Nejen že je o něco delší, ale hlavně má větší průměr - zatímco v trosce měla 10mm, tak tahle nová (patrně nějaká upgrade ochrana proti silnějším romům) má průměr 12. Což je samozřejmě k svini. Naštěstí celej ten bazmek co obepíná volantovou tyč je z hliníkové slitiny a je tam dost matriálu, takže jde vedení poměrně dobře provrtat na větší průměr. Pak je potřeba závoru ještě asi o 15mm zkrátit - stačí flexou. Aby fungovalo zamykání, je pak potřeba konec závory stočit - protože to do soustruhu rozumně neupnete, udělal jsem to po prasácku na stolní brusce.

Píšu to jen proto, že kdybyste to snad někdo kupoval v náký mototechně jako nový, tak to bude stát jistě nejmíň pětibábu a bez úprav je vám to k hovnu. Docela mě to překvapilo - myslel sem že chronickou nekompatibilitou čehokoliv trpí pouze francouzská auta... Rolling Eyes

Při roztetávání jakýkoliv trosky do šmelcu teda rači schovejte zámek se spínačkou - někomu se může hodit.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: út květen 22, 2012 9:41 pm    Předmět: Citovat

Aha, to je zvláštní, do Iny jsme dávali jinou a ta tam šla, akorát měla delší trn. Ale fakt je, že měla klíček ala 120.
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: út květen 22, 2012 9:58 pm    Předmět: Citovat

takže , vem tu starou , koukni do ní zespoda (tam co byla elektrická část )
uvidíš krom ovládaí hřídelky dvě kolečka prům cca5mm ostrým šroubovákem či něčím podobným zapůsobíš tak aby jsi to povolil , jsou to trhací šroubky vymundíš ten odlitek aby jsi vyndal zamykací kolík ,

to samé i na té druhé , a na ní ještě převrtáš díru na zajišťovací šroub
nějakej obraz : http://pvdferdamravenec.rajce.idnes.cz/Zamky/#P1080066.jpg
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: út květen 22, 2012 10:06 pm    Předmět: Citovat

tak jsem to teď četl znova , a je to jináč , s tím že to nahrazuje to a tamto je pěknej bordel brácha nějaký nový loni přitáh a taky to tam bylo jen to do těch předepsanejch aut nepasovalo ,

dostal jsi novou spínačku co je do š 120 fav apod

a potřebuješ starou co byla do š 100

jednu jsem někomu věnoval , a tu druhou na tyči jsem vyhodil do šrotu
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: út květen 22, 2012 10:14 pm    Předmět: Citovat

No já už nepotřebuju - už sem to zbastlil a funguje to, jak píšu Smile-

Původně sem jen tu závorku chtěl taky přehodit - ale ta stará slabší by v tem zase vaklala. A navíc si tuhle starou spínačku přece jen nechám zrepasovat (on akorát zlobí klíček, že potřebuje na otočení spešl grif).

Tje buřt, jak říkám - psal sem to jen pro zajímavost.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: st květen 23, 2012 8:16 am    Předmět: Citovat

Mám vyzkoušeno, jak začne "blbnout" Rolling Eyes klíček, tak nechat udělat u klíčníka podle starého, /pokud máš záložní, tak podle toho méně ošoupaného/ nový a většinou to funguje bez repase spínačky. Wink
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Karoserie Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com