Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
creaky
Založen: 25.9.2009 Příspěvky: 89 Bydliště: Turnov
|
Zaslal: po prosinec 24, 2012 11:23 am Předmět: |
|
|
taky hezké, ale aspon to nic vic neznicilo ....jinak prevodovka uz je jina a vymenena.....a ted uz jen ten kardan |
|
Návrat nahoru |
|
|
creaky
Založen: 25.9.2009 Příspěvky: 89 Bydliště: Turnov
|
Zaslal: so červen 22, 2013 1:32 pm Předmět: |
|
|
Zdravím...
Cas se zase posunul a pokusy o vyvoj a dalsi vychytavky se s nim snazi drzet krok ackoli mi jeste porad spatnej kardan drnci kabinou
takze se snad z toho neco podari dat dohromady
Krom toho je nachystana nadoba od hasiciho pristoje a par měchů, tak snad to letos vsecho nejak klapne |
|
Návrat nahoru |
|
|
creaky
Založen: 25.9.2009 Příspěvky: 89 Bydliště: Turnov
|
Zaslal: st červen 26, 2013 11:37 am Předmět: |
|
|
Plany se směle hybou dál:
http://creaky.rajce.idnes.cz/rozvodovka
nejaka hodinka soustruzeni za mnou, mozna neco ne uplne idealne opracovany ale jde to blbe odmerovat kdyz sem na zacatku nevedel ak to tam presne padne, dalsi uprava hrusky bude snad uz presnejsi |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: st červen 26, 2013 12:30 pm Předmět: |
|
|
Se toho nebojíte _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: čt červenec 04, 2013 9:37 pm Předmět: |
|
|
Tak čokoľvek iné, ale zo zadomotora by som tam stály prevod určite nedával. Veď z neho lietali zuby už na Š130, nieto 135/136... Občas prerazili aj skriňu |
|
Návrat nahoru |
|
|
creaky
Založen: 25.9.2009 Příspěvky: 89 Bydliště: Turnov
|
Zaslal: čt červenec 04, 2013 11:21 pm Předmět: |
|
|
neni zbytí, uvidime jak dlouho to tam vydrzi, ale tezko najit neco jinyho s tak malym mnozstvim a jednoduchosti uprav.....dalsi moznosti je uz jen udelat uhlovku, suchy poloosy a pak muzu dat jakoukoli rozvodovku. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: pá červenec 05, 2013 6:37 am Předmět: |
|
|
Dejte tam hodně kvalitní převodovej olej, ten samej co se dával do Š130RS prej ňákej CASTROL. _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
creaky
Založen: 25.9.2009 Příspěvky: 89 Bydliště: Turnov
|
Zaslal: pá červenec 05, 2013 7:50 pm Předmět: |
|
|
pokud prvni testy nepobezej na sucho tak tam neco naleju .... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: pá červenec 05, 2013 9:16 pm Předmět: |
|
|
creaky napsal: | neni zbytí, uvidime jak dlouho to tam vydrzi, ale tezko najit neco jinyho s tak malym mnozstvim a jednoduchosti uprav.....dalsi moznosti je uz jen udelat uhlovku, suchy poloosy a pak muzu dat jakoukoli rozvodovku. |
Což mi přijde nejsmysluplnější _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
creaky
Založen: 25.9.2009 Příspěvky: 89 Bydliště: Turnov
|
Zaslal: so červenec 06, 2013 3:05 am Předmět: |
|
|
ja vim ja vim......
ale takova blbina bude muset jeste nejakej rok pockat.....
jina rovodovka, poloosy, naboje, ulozeni a dalsi rameno je ponekud vic penez a dalsi rozmejsleni co kde a jak, nez jen tahle drobna uprava hrusky a diferaku, kterou je mozny udelat pokusne skoro jen na malym soustruhu. apson zjistim na jakej prevod ten motor ma v tyhle kastli a casem se k jednoduchy uprave napravy nejspis dostanu |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: po červenec 08, 2013 9:48 am Předmět: |
|
|
Tak už Ty musíš vedieť. Na ten rok si mohol použiť rozvodovku z TAZ1,9D, tá má síce len 5,22:1, ale ten rok to vydrží určite bez ujmy.
Ale ja mám dojem, že Ty máš radosť hlavne z toho, že to vykúmeš a vyrobíš sám, že? Preto sa v tom toľko patláš s takým plezírom
Ale tak veď každý sme nejaký, co si budeme vykládat... |
|
Návrat nahoru |
|
|
creaky
Založen: 25.9.2009 Příspěvky: 89 Bydliště: Turnov
|
Zaslal: po červenec 08, 2013 3:42 pm Předmět: |
|
|
aaha, ja mel za to ze nafty meli stejnej prevod jako taz 1500 / 1203 kazdopande by to asi idealni vyhra nebyla, takze budu jeste chvili pokouset a radovat se z tohohle experimentu, kterej uz nekdo nabizel nekde na inzeratech jako upravu tehlech rozvodovek na staly prevody prave 4,22 a 4,44 jako bylo v s105 a s120 za pro me nedostupnou castku, tak to prubnu amatersky na jedny hrusce a taliri, pricemz mam v zaloze dalsi kterou bych pripadne nechal nekde obrobit jak se slusi a patri |
|
Návrat nahoru |
|
|
lada.blaha
Založen: 30.7.2013 Příspěvky: 2
|
Zaslal: út červenec 30, 2013 11:57 pm Předmět: |
|
|
Zdravíčko Jsem moc rád že jsem našel toto téma a také že někdo našel odvahu se do tohoto pustit a co víc, dokončit to. I když je tedy ještě potřeba vychytávat ale to je u prototypu normální
Teď k mému dotazu, miluju 1203ky. Už od mala jsem když jsem si hrával s "modely" od Kadenu Až nyní když mám možnosti jsem se rozhoupal po nějaké se konečně podívat a postavit jí pokud možno do A1 stavu. Nicméně z toho nechci dělat veterána, chtěl bych něco ve stylu westfalie akorát bez zdvihací střechy. Spolu s truhlářem jsme už navrhli krásnou zástavbu a moc se těším až to spácháme, ale k tomu je ještě dlouhá cesta.
Po karosérii bych chtěl řešit motor, ale původní taz 1500 mi moc nevoní a rád bych něco kultivovanějšího s trošku lepší dynamikou. A vzhledem k tomu že se do toho v minulosti vešel motor 1,9D od koncernu tak bych to chtěl také tak jen motor TDI ve verzi 66 či 81kW. Jsou to dobře sehnatelné a relativně jednoduché motory a do auta se hodí. Věřím že i s s velikostí motoru a příslušenství nebude problém.
Zbytek pohoného ústrojí bych si představoval použít a přispůsobit například z naftové omegy. Když by to bylo možné rád bych měl i tu klimatizaci
Brzdy by se pochopitelně museli zvětšit a přizpůsobit silnějšímu motoru.
Zatím je to jen takové tlachání a plánování. Třeba to ani nemusí vyjít ale mít obytnou dodávku je můj sen a koupit si transita a dát do něj matraci prostě není ono Proto sem se chtěl o tento svůj nápad s vámi podělit a chtěl bych znát váš názor byť někomu bude připadat hovadský. Ale jak je vidět když se chce tak jde úplně všechno!
Čest Láďa
_________________ Škoda 100
BMW E38 750i V12 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st červenec 31, 2013 7:20 am Předmět: |
|
|
Nj, všecko jde když se chce, creaky je toho důkazem, samozřejmě ovšem to bude nelegální a nedej bože abys s tím měl nejakou bouračku. |
|
Návrat nahoru |
|
|
lada.blaha
Založen: 30.7.2013 Příspěvky: 2
|
Zaslal: st červenec 31, 2013 10:36 am Předmět: |
|
|
No mít s troskou bouračku je záruka smrti nebo v lepším jen zmrzačení Ale máš pravdu, to s pojišťovnou mi vůbec nedošlo, byl by to průser jak mraky a to radši od toho upustím protože bych auto legálně provozoval (teď nehleďme na to jestli by to prošlo TK)
Co teď s tím? Jak sem psal chtěl bych něco kultivovanějšího než je motor TAZ. Ještě před tím jsem měl variantu klasické 1203 s motorem 1,3 MPI z felicie kde by se mi alespoň schodoval obsah. _________________ Škoda 100
BMW E38 750i V12 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|