Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: út duben 29, 2008 3:13 am Předmět: |
|
|
Ježišmarja... Kounecte, ty kluku ušatej, promiň, ale máš v tom fakt strašnej hokej !
1. Panečku, to jsou ale novinky... Tak PAV má vlastní techničák a značku, jo ? A u motorky se pak jednalo se o zápis TAŽNÉHO ZAŘÍZENÍ ? To by mě teda zajímala kolonka "typ spojovacího zařízení" kde bývá třeba "ISO 50". To tam úředník napsal co ? "Vohnutá trubka s kloubkem" ? Netvrdím, že teoreticky PAV mít vlastní značku nemůže - legislativně tomu vlastně vůbec nic nebrání, ale je to opravdu velice šikovné už jen z hlediska placení dalšího povinného ručení a dalších kolků při registraci (jako za nové vozidlo) a případném prodeji . V typovém listu PAVa je jednoznačně uvedeno, že svoji reg. značku mít nemusí, neboť se jedná o SOUČÁST MOTOCYKLU.
2. Viděl jsi někdy velkej techničák ? Pokud máš na autě tažný, tak do techničáku dostaneš zápis ohledně hmotností, ale ten typovej list ne. Z techničáku se nedozvíš, jestli máš na autě namontovaný tažný BRINK, nebo SVC atd. Maximálně je tam psané výrobní číslo.
3. Viděl jsi někdy typový list ? V každém typovém listu je uvedeno výrobní číslo konkrétního kusu - a v tom je právě ten fígl, že je každej originál. Kdyby to bylo jak povídáš, tak by stačil jeden pro celou republiku
4. Věta "díky tomu že seženeš dárce čuby včetně typového listu ( pokud není, tak ani na tom dárci není TZ legálně )" - ta je už opravdu zcela mimo. Není na světě tuctovější věci, než DÁRCE čuby (leda snad můj kamoš Zdenál Srstka) včetně typového listu. Já teda čoveče na pár autech kouli legálně mám, ale safra - typovej list ani jeden...
Nemluvím o tom, že třeba u 40 let starý oktávky je opravdu předpoklad, že dědáček dodneška tuto relikvii chová zarámovanou v kuchyni nad kredencem. Mluvím hlavně o tom, žes prostě donesl typovej list na DI, tam si ho vzali, zapsali ti tažné do papírů a ty jsi zase odešel. Bez typového listu, ten zůstal ve složce auta...
5. Tažných zařízení na oktávky bylo několik typů - pro uchycení pod diferák, k příčce, atd. I kdybys náhodou někde sehnal typový list tabula rasa - musel by ještě k tomu odpovídat přesně tvému typu (samozřejmě tažné musí mít štítek).
6. Úřady bohužel nehrajou písničky na přání. Neřídí se tím "jak by to mělo bejt" nebo "jak by se to dalo udělat", ale jenom "jak to máme předepsaný". Můžeš jim tisíckrát vysvětlovat věci znějící zcela logicky a neprůstřelně - ale smůla...
7. Jenom abych to všechno shrnul - já netvrdím, že někdy někde nějakej neznalej či benevolentní úředník nemůže udělat výjimku. Já netvrdím, že je třeba mít tažný namontovaný legálně. Já jen chtěl původnímu tazateli ušetřit případné zklamání (a peníze) pro případ, že to tažné z nějakého vraku nakonec koupí, složitě namontuje, otypuje, zkontroluje, schválí, slavnostně zajde na úřad... a dostane tam leda KFPB... _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út duben 29, 2008 7:24 am Předmět: |
|
|
Téma přesunuto do skupiny Podvozek. |
|
Návrat nahoru |
|
|
panny
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 118 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: út duben 29, 2008 1:07 pm Předmět: |
|
|
Nezbvá než s Doctorem souhlasit , kdyby to bylo tak jednoduchý piřdat tažný na starý vergly tak ho už mám všude a nikdo by ani..... _________________ se mnou přijede zákon |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|