Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Pohřebák
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Život kolem veteránů
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt červenec 16, 2009 7:02 am    Předmět: Citovat

Výborně, pohřebáčky se nám množí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1250
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: pá červenec 17, 2009 3:41 pm    Předmět: řazení redukce Citovat

Zdravím,
když je tohle téma oživeno - měl bych dotaz. Mám tu úchvatnou redukci na 1203, vymontovanou z nějakého speciálního vojenského valníku (dokonce diferák s uzáverkou), podle Posima je to ta co se dávala do pohřebáků.
Jak byla tato redukce řazena? Zatím se mi podařilo zjistit tohle:

pan továrník "to tam strkal havran někde pod márama, ale moh to bejt bastl"

místní pohřebák "jo, to si pamatuju... ty byla na Jabloneckým okrese jen jedna... řadilo se to normálně z kabiny... ale v 85 se to vyjebalo, nejelo to ani dopředu ani dozadu a šla do šrotu"

Ten valník to měl řešené dvěma pákami vlevo vedle sedadla řidiče, dvě otočné trubky za sedadlem a vedle motoru dolů a tam táhlo. redukce asi příma na táhle (dle Posima - nátlačné ovládání), uzávěrka přes něco protože ten čep co jí řadil je otočný... Zajímá mě to pro tu redukci - jestli to bylo také tak.


Díky za odpovědi...
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: pá červenec 17, 2009 7:10 pm    Předmět: Citovat

někde tu k tomu bylo foto , ale kde ? též by mě to zajímalo . páč ta uzávěrka ........... druhou 12 chci do lesa , mohlo by se to hodit
někde pří i vykecávání o 12 , jeden známý tvrdil že to měli i některé zelené vojenské sanitky a valníky , prý s tím jezdil , víc jsem z něj nevyždímal , neví
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1250
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: pá červenec 17, 2009 7:19 pm    Předmět: Uzávěrka Citovat

On je ten diferenciál pro mě celkově záhada... nikde nikdo o něm nic neví.. jen Posim ví že se to vyrábělo. To co mám je vymontováno z vojenského valníku 1203 který sloužil někde na Šumavě.
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
stanislav Grym



Založen: 15.7.2009
Příspěvky: 3
Bydliště: Mikulov na Moravě

PříspěvekZaslal: ne červenec 19, 2009 10:51 am    Předmět: Citovat

Ta redukce u pohřebního vozu se řadila / podle strýce, který s ní jezdil od roku 1976 do roku 1986, kdy přišla Š 1203 už z Trnavy bez krokové rychlosti / tak, že se zařadila dvojka a zatáhlo za páku umístěnou vedle sedadla řidiče na lév straně. Vůz pak jel krokovou rychlostí, kopec, nekopec, z kopce dokopce. Jak jsem už psal, takové auto už nepamatuji, Š 1203 z Trnavy používáme už jen vyjímečně, většinou jezdíme VW, ale tu co máme je z roku 1988 a ta je taky bez redukce.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: ne červenec 19, 2009 11:24 am    Předmět: Citovat

když v té době byli čtyřrychlostní převodovky , tak na jedničku a s redukcí by dalo závodit s hlemýžděm
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1250
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: ne červenec 19, 2009 11:44 am    Předmět: Řazení Citovat

moc děkuji za odpověď

stanislav Grym napsal:
Ta redukce u pohřebního vozu se řadila / podle strýce, který s ní jezdil od roku 1976 do roku 1986, kdy přišla Š 1203 už z Trnavy bez krokové rychlosti / tak, že se zařadila dvojka a zatáhlo za páku umístěnou vedle sedadla řidiče na lév straně. Vůz pak jel krokovou rychlostí, kopec, nekopec, z kopce dokopce. Jak jsem už psal, takové auto už nepamatuji, Š 1203 z Trnavy používáme už jen vyjímečně, většinou jezdíme VW, ale tu co máme je z roku 1988 a ta je taky bez redukce.


Ještě (vím že toho asi chci moc Very Happy ) jestli to "zatáhlo" znamená jako že tam byla páčka s lankem (což nevím jak by se řadilo zpět), nebo prostě páka nahoru a dolů jako u těch vojenských valníků.
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
stanislav Grym



Založen: 15.7.2009
Příspěvky: 3
Bydliště: Mikulov na Moravě

PříspěvekZaslal: ne červenec 19, 2009 3:29 pm    Předmět: Citovat

U té pohřební Š 1203 to bylo pákase zatahnutím nahoru, pak se vrátila zpět dolů.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Život kolem veteránů Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com