Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Vitik
Založen: 1.2.2009 Příspěvky: 28 Bydliště: Semilsko
|
Zaslal: ne březen 22, 2009 3:31 pm Předmět: Povrch listového pera |
|
|
Tak jsem rozebral péro očistil ho a stojím před otázkou co naň? Mam ho vzít barvou a mezi listy dát vazelinu nebo barvou vzít třeba jen pohledové plochy? Jak ste to dělali vy popř. jakou barvou??? Předem děkuji _________________ Když ji miluješ............není co řešit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomi-h
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 402 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: ne březen 22, 2009 5:38 pm Předmět: |
|
|
Tak nastříkat ho barvou je největší kravina. vyslechl jsem si tu kvůli tomu své. Někde to tu možná i bude. Já ho nechal obroušené a napatlal jsem ho grafitovým práškem smíchaným s vazelínou A00. _________________ Fotky z akcí a našich aut najdete zde: http://tomih.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vitik
Založen: 1.2.2009 Příspěvky: 28 Bydliště: Semilsko
|
Zaslal: ne březen 22, 2009 5:51 pm Předmět: |
|
|
Myslel jsem si to.
A můžu použít grafitovou vazelínu, nebo je lepší směs práškového grafitu s vazelínou? Je vtom vůbec rozdíl?
Abych nezapomněl.. Ještě jeden dotázek. V oku zadního péra není klasický pružný pouzdro, ale pouzdro z pertinaxu nebo co to je za s..č. Mam ho tam nechat, nebo použít klasiku? _________________ Když ji miluješ............není co řešit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: ne březen 22, 2009 7:31 pm Předmět: |
|
|
Normálně grafitku, bo molyku. _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
HonzaV
Založen: 11.1.2007 Příspěvky: 68 Bydliště: Vrchlabí
|
Zaslal: po březen 23, 2009 1:01 pm Předmět: |
|
|
Určitě bych použil pružná gumová pouzdra, teď je zrovna někdo za 22,-/ks prodává na veteránu (právě jsem si 8ks objednal) měl jich ráno ještě ca 20. LintnerPetr@email.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vitik
Založen: 1.2.2009 Příspěvky: 28 Bydliště: Semilsko
|
Zaslal: po březen 23, 2009 7:06 pm Předmět: |
|
|
Díky za rady. Dám tam grafitku a pružný pouzdra. Měl bych je mít v syslátech _________________ Když ji miluješ............není co řešit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út březen 24, 2009 7:38 am Předmět: |
|
|
Jak je to? Pružný pouzdra /2 druhy/ na předek a do zadního pera ty oteklé gumy s mističkama, nebo je to i jinak? _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: út březen 24, 2009 5:33 pm Předmět: |
|
|
do péra na předek tam jde pouzdro z trabanta. nahoru dopředu ze svislího čepu ze Š105-120, na zadek jde z listovejch per z moskviče, ale je tvrdší a kratší takže je jich potřeba 10ks a jeden se rozřeže na dvě mezi vložky jedna vždy mezi dvě gumy, ale je snažší sehnat origo a nejsou to žádný jako na předku , pak jsou totálně spešl co držej poloosy na diferáku na ty lidi dost zapomínaj ikdyž jsou u většiny aut dost fčoudu a geometrie zadku taktéž, z čeho tam pasujou nevim _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vitik
Založen: 1.2.2009 Příspěvky: 28 Bydliště: Semilsko
|
Zaslal: út březen 24, 2009 7:12 pm Předmět: |
|
|
Teď jsem se byl podívat v garáži a jedno mi chybí (na zadek). Na předek mam a kdyby ne, tak ho kuchnu z toho Dederonskýho papundekla co ho má u mě zazimovanýho kámoš. Je docela zánovní a naleštěnej
A co kdybych na zadku nechal ty pertinaxový? Jezdil jsem stim co tu káru mám a nebyl žádnej problém aspoň tam nebudou vůle...
Ty u diferáku jsem ještě nevyndal tak tak ani nevim co tam je... _________________ Když ji miluješ............není co řešit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: út květen 05, 2009 4:59 pm Předmět: |
|
|
Kolegove sbiram zkusenosti s rozebiranim zadniho pera, zaroven s jeho opetovnou montazi a utazenim, mate nekdo ten pripravek nebo to delate jinym zpusobem? Diky za rady... _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vitik
Založen: 1.2.2009 Příspěvky: 28 Bydliště: Semilsko
|
Zaslal: út květen 05, 2009 5:37 pm Předmět: |
|
|
Já to k sobě stáhnul truhlářskou svěrkou a šlo to parádně. On na to je nějaký přípravek?! _________________ Když ji miluješ............není co řešit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: út květen 05, 2009 8:40 pm Předmět: |
|
|
Je na to chytrý přípravek, protože pero se má utahovat napružené. Jakoby po vršku vedla traverza a na každém konci nejdelšího pera se zahákla, přitáhla a tím ho napružila do max. ( řekněme jako do rovna )
Od kolegy jsem se dozvěděl, že by se potom v nejhorším případě mohlo stát, když se dotáhne jenom tak při montování, že při propružení se vyvlíknou ty držáky z diferenciálu a problém je na světě _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: st květen 06, 2009 7:37 am Předmět: |
|
|
Dá se to asi dělat oběma způsoby. mě se osvědčilo montovat to pero bez přípravku, je tam pak víc místa. Usadit střední čep pera na jamku v diferáku a přitáhnout třmeny jen tak, aby se daly nasadit čepy per na koncích, pak přitáhnout třmeny a sledovat, zda je pero opravdu ve středu a nakonec spustit auto na kola, popojet, aby pneu dovolily nápravám vyrovnání a v mém 105 kg případě si sednout do kufru a utáhnout "na krev". _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|