Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: út leden 26, 2016 6:01 pm Předmět: |
|
|
Modrá farba v znaku hlavy značí 1200. Ak blok nemá vyrazené číslo, tak to bude blok na náhradné diely. |
|
Návrat nahoru |
|
|
tweetyna
Založen: 8.10.2010 Příspěvky: 121 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: út leden 26, 2016 6:19 pm Předmět: |
|
|
Aha, diky... Takze tak, jak jsem na pocatku predpokladala. A to tolik zajemcu trva na tom, ze to je 15tka a nutne ten motor chteji prece nebudou zensky verit, kdyz jim tvrdi, ze je to dvanactka aspon mam ted ale prehled o tom, jak ty motory poznam _________________ Život je jako louka plná fialek... když se ohneš abys přivoněl, hned tě někdo kopne do prdele... |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: út leden 26, 2016 6:29 pm Předmět: |
|
|
Osobne som mal tú česť poznať niekoľko žien, ktoré mali lepší cit (taký ten technický) k autám než hocktorý chlap. Podotýkam že šlo o heterosexuálky
Takže si v tomto smere netrúfnem niekoho "odsudzovať" len preto, že nemá medzi nohami |
|
Návrat nahoru |
|
|
tweetyna
Založen: 8.10.2010 Příspěvky: 121 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: út leden 26, 2016 7:55 pm Předmět: |
|
|
Ja jsem zvykla delam uz roky ve stavebninach, doma veskerou zednicinu delam ja, ale presto podle nekterych zakazniku nemuzu nic znat a jsem tam dobra leda na utreni prachu. Vzdycky se jen zasmeju, zavolam jim teda kolegu, ktery nevi ani jaky hladitko se na co pouziva a bavim se u aut toho zas tolik nevim, ale porad vic nez nektery chlapi... Njn, zas neumim moc dobry knedliky a ty by se ode me naopak ocekavaly _________________ Život je jako louka plná fialek... když se ohneš abys přivoněl, hned tě někdo kopne do prdele... |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: st leden 27, 2016 3:21 pm Předmět: |
|
|
Já to s poznámkou o Sciroccu nemyslel nijak zle. Trochu si ale sama odporuješ - říkáš že máš ráda trosky tak, jak byly vyrobený a přitom chceš (chtěla si) měnit motor. Bez výměny převodovky to smysl nemá a nějakej kardinální zisk ve formě zmíněné menší spotřeby nebo "přeci jen rozumnější jízdy" nelze čekat ani tak.
Ono obecně - pojem "rozumnější jízda" je ve spojitosti s automobilem Škoda 1203 tak trochu antagonismus. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
tweetyna
Založen: 8.10.2010 Příspěvky: 121 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: st leden 27, 2016 3:38 pm Předmět: |
|
|
A s patnactkovyma motorama vyrobeny nebyly? z nejakyho duvodu o nej asi tolik troskaru stoji a doporucili mi ho. Nebo je to snad vzdycky jen pro naivni pocit z nulove spotreby a dvousetkilometrove rychlosti? Ze ja si to tedy myslim, podle tebe?
Sami vite, ze i po letech co se o trosky zajimam se stale ucim a protzo je pro me smerodatne to, co se kde dozvim.. Od vas, od znamych, od neznamych. Vymena motoru se mela poradat kvuli tomu, ze muj motor je zadreny a bylo mi v zasade fuk, jestli sezenu dvanactku, nebo patnactku. Chtela jsem hlavne uz jezdit. Ale kdyz uz sedim u netu a hledam motor, nemyslim, ze je nejak spatny napad hledat prednostne patnactku, kdyz uz k te vymene stejne dojit musi. Sehnala jsem dvanactku a nemela jsem z ni o nic mensi radost. Tento puvodni dotaz tu padfl jen protoze mi dost lidi vola a tvrdi mi ze ten patnactkovy motor chce, prestoze jsem jim rikala, ze neni. A chtela jsem si tedy hlavne ujasnit, co to doma mam... Nic vic pokud bych v projektu pokracovala, v zasade bych neresila co to je za motor.... A pokud jde o prevodovku, tu jsem samozrejme koupila s tim _________________ Život je jako louka plná fialek... když se ohneš abys přivoněl, hned tě někdo kopne do prdele... |
|
Návrat nahoru |
|
|
tweetyna
Založen: 8.10.2010 Příspěvky: 121 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: st leden 27, 2016 3:41 pm Předmět: |
|
|
... Mam tu ted skoro pocit, ze tim, ze bych chtela do trosky patnactkovy motor jsem se dopustila neodpustzitelneho pokusu o zavodni tuning nebo neco podobnyho... Asi tomu uplne nerozumim...jakobych tam chtela nacpat nejmin motor z baworaka nebo co
Zaradili jste me automaticky mezi sproste prznitele z rad tuningaru, prestoze obe moje scirocca jsou v zasade az na vysku v originalu ano, nebybvaly, ale vy jste nikdy teleci leta nemeli, ze? _________________ Život je jako louka plná fialek... když se ohneš abys přivoněl, hned tě někdo kopne do prdele... |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: st leden 27, 2016 5:32 pm Předmět: |
|
|
Mělas blbej den, nebo co ?
Podívej se zpátky co jsem to vlastně tak strašnýho napsal - byla to přesně tahle věta : A jinak jesli můžu radit - na výměnu 12 za 15 se vykašli. Scirocco Dalecco z toho stejně neuděláš, ANNAH.
I když sice su celkem hubaté sebestředné hovado, nemyslím si že by zrovna tohle byl nějaký extrémní ztetanec pro sprosteho prznitele z rad tuningaru". To bych snad napsal jinak, ne ? Vůbec nevidím, že by se kdekoliv v mém příspěvku vyskytlo slovo "tuning". Tohle měla být normální přátelská rada. Kdybych se nesnažil být za všech okolností rádoby vtipný, každému jinému bych napsal klasické "z hovna bič neupleteš", což má shodný význam. Já právě patnáctku s pětikvaltem ve své původně dvanáctkové trosce mám (už od předchozího majitele). Spotřeba je stejná a kromě trochu větší pružnosti motoru nějakej extra markantní rozdíl nesleduju.
Navíc to s prominutím trochu motáš - troskaři obvykle patnáctky tak moc neshánějí. Shánějí je hasiči, protože jak známo úplně stejný motor jako v trosce je i v soutěžní požární stříkačce. A protože si kdysi dávno nějakej vesnickej pepek nechal převrtat patnáctku na sedmnáctku či osmnáctku a ono mu to stříkalo o trošičku rychlejc, ostatní vesničtí pepci se toho chytili a převrtanej patnáctkovej motor se stal jejich mokrým snem. Přestavba motoru je drahá, je to nepovolený upgrade a obvykle to pro družstvo nemá žádný přínos, protože než metrákovej opilec s prohulenejma plícema doběhne k lajně, tak už by mu voda stříkala i kdyby měli ve vaně čerpadýlko z akvária. To je v kostce celá ta současná mysteriózní bublina kolem patnáctkových motorů.
Takže se tímto dámě omlouvám za svoje urážlivé komentáře. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Naposledy upravil LeDocteur dne st leden 27, 2016 6:04 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1252 Bydliště: Desná
|
Zaslal: st leden 27, 2016 5:48 pm Předmět: |
|
|
Hale - můj osobní subjektivní dojem k tomuhle tématu:
1) Motor 1221ccm na 4q převodovce - mám v zelený 1203. Nic od toho neočekávám, ale jede to těžce v pohodě a strašně příjemně se mi s tím jezdí, žádnej zázrak to není, ale tachometrový kilo to vytáhne, "cestovních" 80 na okresce je s tím OK.
2) Motor 1433ccm na 4q převodovce - mám v a jezdil jsem s jednou stejně osazenou COM. Možná pocitově lepší zátah (ani odspodu, ani od prostředka, asi ani nikde jinde), ale maximálka nižší a trvalá cestovní rychlost je s mojím sice taky 80, ale je to dost utrpení, přijde mi, že to víc řve a už se tomu ve vyšších otáčkách tolik nechce (dáno nejspíš dlouhým zdvihem)
3) Motor 1433ccm na 5q převodovce - mám v mikrobusu, jel jsem s víc takovými auty. Jako lepší než varianta 1), zvlášť v kopci, hlavní výhoda je vyšší cestovní rychlost, klidně přes tachometrových 100km/h, ale nějakej zázrak se od toho taky čekat nedá.
Vše je samozřejmě závislé na tom, jek je kterej z těch mormů vylítanej a "servisovanej"(=dobastlenej). _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
tweetyna
Založen: 8.10.2010 Příspěvky: 121 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: st leden 27, 2016 7:41 pm Předmět: |
|
|
Doktor: tak ne, ze bych se vylozene urazila, spis me jenom prekvapilo, co tak hroznyho jsem to chtela udelat, ze si to srovnaval s pokusem udelat z toho scirocco. Mozna jsem tedy jen nepochopila, ze to nebylo mysleno zle, mozna jsrm vztahovacna, ale proste a jasne jsem to nepochopilá tak, jak nevinne to asi bylo mysleno... Tim se omlouvam i ja tobe jasem jenom zenska, nesmis zapominat, ze dokazem i z niceho udelat problem _________________ Život je jako louka plná fialek... když se ohneš abys přivoněl, hned tě někdo kopne do prdele...
Naposledy upravil tweetyna dne st leden 27, 2016 7:49 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
tweetyna
Založen: 8.10.2010 Příspěvky: 121 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: st leden 27, 2016 7:48 pm Předmět: |
|
|
Karel : diky za info i tobe
Jinak tedy jeste k tomuto - udajne jsou petikvaltove prevodovky a patnavtkove motory mene poruchove. Kolik na tom je pravdy? Me osobne takove tvrzeni neprijde uplne v cajku, protoze myslim, ze u obou zalezi na stavu. Pokuzd bude vylitanej nebo po GO maji snad stejne sance na vydrz ne? Nebo je v patnactkovych opravdu neco zazracneho? U svoji 1203 jserm mela LPG na kterem jsem strasvila vlastne cely nas spolecny pojizdny kratky zivot, tudiz spotreba me nezajimala, ale pri jizde na benzin byxcvh pry rozdilnou spotrebu uz u techto motoru poznala... Coz jak jsem zde pochopila take neni pravda? _________________ Život je jako louka plná fialek... když se ohneš abys přivoněl, hned tě někdo kopne do prdele... |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: st leden 27, 2016 8:12 pm Předmět: |
|
|
Nechcel som sa do toho motať - každý kto má svoje skúsenosti s oboma motormi, nech si urobí svoj názor. Ale Pedy, ak sa bavíš s chlapmi, ktorí celý život jazdili s 1203kami, tak určite Ti min. 90% z nich odporučí motor 1500. Pretože jednak s tým jazdili denne a hlavne nie s prázdnou skriňou či korbou. Lebo ak do toho niečo naložíš, tak 1200ka sa sotva "šourá" - v porovnaní s 1500. Podobne v kopci. To je jedna vec ktorú Ti povedia a druhá je tá, že motor 1200 má podstatne nižšiu životnosť. Tretia je spotreba. Tu by sa bolo treba porozprávať s pamätníkmi zo soc. organizácií, kde boli normované spotreby PHM. Všetci Ti povedia, že keď prišli 1500ky, tak než sa im prispôsobila norma, mali na jednej nádrži (40 l) ušetreného aj o 3 litre benzínu viac do svojho embéčka či žigulíka než dovtedy s motorom 1200... Čiže nebudú to len hasiči - skús sa napr. porozprávať s ľuďmi na zraze 1203. Stačí prísť |
|
Návrat nahoru |
|
|
tweetyna
Založen: 8.10.2010 Příspěvky: 121 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: st leden 27, 2016 8:23 pm Předmět: |
|
|
No praveze o patnactkovych motorech se se mnou opravdu bavi prevazne starsi rocniky, kteri meli trosky jako sluzebni auta.
Jenze tezko se dela vlastni nazor, kdyz pak zas slysim, ze to pravda neni, nebo jen minimalni. A vic jak jedna troska mi doma neprojde, abych mohla porovnavat dve sama
Staci , ze jsem si v lete bez vedomi manzela dovezla domu transportera t3 a malem byl rozvod _________________ Život je jako louka plná fialek... když se ohneš abys přivoněl, hned tě někdo kopne do prdele... |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: čt leden 28, 2016 8:41 am Předmět: |
|
|
Posime - jasně a plně tomu věřím. Jinak by se přece jinak totálně zmutlej automobilovej průmysl ČSSR k nějaký rekonstrukci motoru ani nedokopal. Zákonitě k tomu měli důvod a provozní parametry tím důvodem mohly být. Ale bavíme se (a ty to vlastně potvrzuješ poznámkou o naloženém autě) o normálním autě, které jede jednou za rok z prahy do žacléře na sraz, obsazené jedním nebo dvěma lidimama. Pocit že můžu v kopci podřadit o deset metrů dál než předtím a pet flaška ušetřenýho benzínu mi prostě nepřijdou jako adekvátní výsledek ke koupi a výměně patnáctky a pětikvaltu.
Jak říkám, je to jen můj osobní názor a zkušenost z praktického provozu "přepatnáctkované dvanáctky". Pokud si sednu do cizí čtyřkvaltové trosky s patnáctikilem a nebudu otevírat dekl, tak já osobně při testovací jízdě NEPOZNÁM, jestli je tam dvanáctka anebo patnáctka...
Jinak Tweetyno, snad už ti taky není patnáct, abys za nějaký ty roky tetání nevěděla jak na to. Přece když si přitáhnu nenadálej vergl, tak zásadní věc je říct lidem, co s tebou bydlí, že je to kámošovo a že to tady bude stát jenom tejden, než se mu uvolní garáž. Po měsíci řekneš, že to máte napůl. A po dvou měsících, kdy už se obvykle vrak úspěšně integruje do krajiny, se na celou věc zapomene a už nikdo nebude bádat nad tím, že je to vlastně od začátku tvoje... _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Naposledy upravil LeDocteur dne čt leden 28, 2016 12:50 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: čt leden 28, 2016 10:59 am Předmět: |
|
|
To je boží. My máme tenhle problém s našima ženskejma skoro všichni, ale obráceně je to fakt rarita _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|