Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
marcel
Založen: 20.8.2007 Příspěvky: 2 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po srpen 20, 2007 9:48 pm Předmět: Nové benziné čerpadlo (pumpa) na starou Octavii či Felicii. |
|
|
Nové benziné čerpadlo (pumpa) na starou Octavii či Felicii.
Cena 500 Kč |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út srpen 21, 2007 8:37 pm Předmět: |
|
|
Tleto je ale z 1203 pac mi pripada, ze to pa packu s dirkou pro tahlo a ne s plockou pro prst. |
|
Návrat nahoru |
|
|
bobi-h
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 449 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: st srpen 22, 2007 7:34 am Předmět: |
|
|
AlvO dávám ti za pravdu mě se to zdá taky 1203 ový |
|
Návrat nahoru |
|
|
marcel
Založen: 20.8.2007 Příspěvky: 2 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st srpen 22, 2007 3:52 pm Předmět: |
|
|
Mělo by to být podobné, ale 1203 neměla průtokový šroub... (ten na obr. vpravo)
Ano je to na táhlo.
Vyrobil JIKOV |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: čt srpen 23, 2007 1:08 pm Předmět: |
|
|
Přesně tohle mám na Spartakovi na motoru po GO. Originál to není, ale 100% compatible. _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
david1202
Založen: 22.12.2006 Příspěvky: 43 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt srpen 23, 2007 6:02 pm Předmět: |
|
|
ta packa de vymenit za originál ne? |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: čt srpen 23, 2007 7:23 pm Předmět: |
|
|
Jesli máš tleto na spartakovi, tak je PODLE MI nejen neoriginál, ale ani 100% compatible
Podle mi spartak ještě neměl bakelitovou podložku pod palcem a tudíž čerpadlo by mělo mít krátkej palec k vačce, né ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: čt srpen 23, 2007 8:37 pm Předmět: |
|
|
LeDocteur napsal: | Jesli máš tleto na spartakovi, tak je PODLE MI nejen neoriginál, ale ani 100% compatible
Podle mi spartak ještě neměl bakelitovou podložku pod palcem a tudíž čerpadlo by mělo mít krátkej palec k vačce, né ? |
To máš naprosto pravdu. Ale paliva to dodává co motor ráčí.
Jelo to s tímhle... změní se při dokončovačkách. Stejně malinko někde saju falešná lufta _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: čt srpen 23, 2007 9:25 pm Předmět: |
|
|
Prosimtě nic neměň, zvlášť jestli chceš uskutečňovat v reálu svoje plány o dálkových jízdách. V létě je to opravdu akorát pro zlost - jak se pimpa zahřeje, začne jančit. To ti potvrdí každej... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá srpen 24, 2007 7:31 am Předmět: |
|
|
Potvrzuju. A obávám se, že znovu potvrdím dneska odpo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: po září 10, 2007 7:02 am Předmět: |
|
|
LeDocteur napsal: | Prosimtě nic neměň, zvlášť jestli chceš uskutečňovat v reálu svoje plány o dálkových jízdách. V létě je to opravdu akorát pro zlost - jak se pimpa zahřeje, začne jančit. To ti potvrdí každej... |
Já teda nevím, co s těma pumpama furt máte. Jedinou závadu jsem měl loni, kdy se samovolně rozpadla ta těsnící podložka pod šroubkem víčka. Asi se ta zasraná pumpa necítila pod tou vrstvou šmíru dobře, tak si naplánovala benzínovou očistu. Teď tam svítí jak nová. Není to problém jen některého provedení? Stalo se to někomu na původní pumpě v sedanu? _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: po září 10, 2007 1:55 pm Předmět: |
|
|
Podle mě asi stalo - když tuto závadu přímo sama automobilka ve svých análech udává jako důvod pozdějšího přidání distanční pertinaxové podložky mezi pumpu a motor... |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: čt září 13, 2007 8:38 pm Předmět: |
|
|
Doktore, kdypak to změnili na tu pertinaxovou podložku a prodloužili to tlačítko pumpy? Není ta závada v souvislosti s přechodem na tlakový chladící systém? Pak může být vyšší teplota jak motoru, tak chladiče aniž by to vařilo a ta pimpa se pak nestačí mezi nima uchladit. Hledal jsem to v Andrtovi, ale naše oblíbená publikace Škoda 440 až 1202 o tomto problému zarytě mlčí. Ty určitě dobře víš, že po přechodu W353 na český karburátor JIKOV SEDR byl tento kvůli vyhřívanému sání taky později vypodložen izolační podložkou, aby se všechen benzín v karbecu nevypařil. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: čt září 13, 2007 9:26 pm Předmět: |
|
|
Ta změna nastala už na začátku roku 1959, jak praví taťka Cedrych. _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
|