Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Nové benziné čerpadlo (pumpa) na starou Octavii či Felicii.

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Nechcuk někdo?
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
marcel



Založen: 20.8.2007
Příspěvky: 2
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po srpen 20, 2007 9:48 pm    Předmět: Nové benziné čerpadlo (pumpa) na starou Octavii či Felicii. Citovat

Nové benziné čerpadlo (pumpa) na starou Octavii či Felicii.

Cena 500 Kč
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út srpen 21, 2007 8:37 pm    Předmět: Citovat

Tleto je ale z 1203 pac mi pripada, ze to pa packu s dirkou pro tahlo a ne s plockou pro prst.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
bobi-h



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 449
Bydliště: Kaplice

PříspěvekZaslal: st srpen 22, 2007 7:34 am    Předmět: Citovat

AlvO dávám ti za pravdu mě se to zdá taky 1203 ový
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
marcel



Založen: 20.8.2007
Příspěvky: 2
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st srpen 22, 2007 3:52 pm    Předmět: Citovat

Mělo by to být podobné, ale 1203 neměla průtokový šroub... (ten na obr. vpravo)
Ano je to na táhlo.

Vyrobil JIKOV
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Rancher



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 1061
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt srpen 23, 2007 1:08 pm    Předmět: Citovat

Přesně tohle mám na Spartakovi na motoru po GO. Originál to není, ale 100% compatible.
_________________
www.spartaky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
david1202



Založen: 22.12.2006
Příspěvky: 43
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt srpen 23, 2007 6:02 pm    Předmět: Citovat

ta packa de vymenit za originál ne?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: čt srpen 23, 2007 7:23 pm    Předmět: Citovat

Jesli máš tleto na spartakovi, tak je PODLE MI nejen neoriginál, ale ani 100% compatible Smile

Podle mi spartak ještě neměl bakelitovou podložku pod palcem a tudíž čerpadlo by mělo mít krátkej palec k vačce, né ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Rancher



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 1061
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt srpen 23, 2007 8:37 pm    Předmět: Citovat

LeDocteur napsal:
Jesli máš tleto na spartakovi, tak je PODLE MI nejen neoriginál, ale ani 100% compatible Smile

Podle mi spartak ještě neměl bakelitovou podložku pod palcem a tudíž čerpadlo by mělo mít krátkej palec k vačce, né ?

To máš naprosto pravdu. Ale paliva to dodává co motor ráčí.
Jelo to s tímhle... změní se při dokončovačkách. Stejně malinko někde saju falešná lufta Sad
_________________
www.spartaky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: čt srpen 23, 2007 9:25 pm    Předmět: Citovat

Prosimtě nic neměň, zvlášť jestli chceš uskutečňovat v reálu svoje plány o dálkových jízdách. V létě je to opravdu akorát pro zlost - jak se pimpa zahřeje, začne jančit. To ti potvrdí každej...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá srpen 24, 2007 7:31 am    Předmět: Citovat

Potvrzuju. A obávám se, že znovu potvrdím dneska odpo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: po září 10, 2007 7:02 am    Předmět: Citovat

LeDocteur napsal:
Prosimtě nic neměň, zvlášť jestli chceš uskutečňovat v reálu svoje plány o dálkových jízdách. V létě je to opravdu akorát pro zlost - jak se pimpa zahřeje, začne jančit. To ti potvrdí každej...

Já teda nevím, co s těma pumpama furt máte. Jedinou závadu jsem měl loni, kdy se samovolně rozpadla ta těsnící podložka pod šroubkem víčka. Asi se ta zasraná pumpa necítila pod tou vrstvou šmíru dobře, tak si naplánovala benzínovou očistu. Teď tam svítí jak nová. Není to problém jen některého provedení? Stalo se to někomu na původní pumpě v sedanu?
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: po září 10, 2007 1:55 pm    Předmět: Citovat

Podle mě asi stalo - když tuto závadu přímo sama automobilka ve svých análech udává jako důvod pozdějšího přidání distanční pertinaxové podložky mezi pumpu a motor...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: čt září 13, 2007 8:38 pm    Předmět: Citovat

Doktore, kdypak to změnili na tu pertinaxovou podložku a prodloužili to tlačítko pumpy? Není ta závada v souvislosti s přechodem na tlakový chladící systém? Pak může být vyšší teplota jak motoru, tak chladiče aniž by to vařilo a ta pimpa se pak nestačí mezi nima uchladit. Hledal jsem to v Andrtovi, ale naše oblíbená publikace Škoda 440 až 1202 o tomto problému zarytě mlčí. Ty určitě dobře víš, že po přechodu W353 na český karburátor JIKOV SEDR byl tento kvůli vyhřívanému sání taky později vypodložen izolační podložkou, aby se všechen benzín v karbecu nevypařil.
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Rancher



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 1061
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt září 13, 2007 9:26 pm    Předmět: Citovat

Ta změna nastala už na začátku roku 1959, jak praví taťka Cedrych.
_________________
www.spartaky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Nechcuk někdo? Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com