Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
martin.adamek adept na RCG
Založen: 29.8.2009 Příspěvky: 383
|
Zaslal: ne srpen 19, 2012 10:00 pm Předmět: |
|
|
Patrik Novák napsal: | relé je k tomu aby vypnulo čerpadlo když neběží motor aby v případě nehody pořád nestříkal benzín do motoru |
Dotaz asi hlavně na Alvu (nebo kohokoliv jinýho) :
Jak přesně to fachá? Od kontrolky dobíjení? (předpokládám, že od spínací skříňky ne, to by to leckterou nehodu neřešilo)
A nevadí to při startování?
Nebo to při sepnutí klíčku (náběžná hrana) běží i bez motoru a po prvním vypnutí motoru (sestupná hrana) vypne?
(že by to bylo něco jako zapojení start a stop tlačítek stykače) _________________ Martin Adámek |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: po srpen 20, 2012 12:31 pm Předmět: |
|
|
bere to signál od zapalovací cívky
když je tam toto relé je v obvodu dioda + pár drátů pro předčerpání paliva před startem které se spustí po otočení klíčku za polohu II současně s kontrolkou brzdové kapaliny a následně se sepne startér _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Chlastík
Založen: 21.6.2012 Příspěvky: 71 Bydliště: Žacléř
|
Zaslal: ne prosinec 23, 2012 9:36 pm Předmět: |
|
|
a to elektrický čerpadlo se dá vytrhnout z fáčka? nebo se sériově vyrábělo jako standartní ND na trosku? _________________ Škoda 1203, kolébka má , i hrob můj |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Chlastík
Založen: 21.6.2012 Příspěvky: 71 Bydliště: Žacléř
|
Zaslal: po prosinec 24, 2012 12:20 pm Předmět: |
|
|
jj já právě myslel místo té pumpy...abych pořád nechladil a ceny jsou docela v pohodě,a práce snad taky nebude tak strašná s montáží... _________________ Škoda 1203, kolébka má , i hrob můj |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: pá prosinec 28, 2012 9:18 pm Předmět: |
|
|
Prvé série Š1203 s el. rotačným čerpadlom (Pierburg) ktoré sa montovalo nad nádrž boli napojené priamo do karburátora bez odlučovača plynov (ten sa začal montovať až od 10/93).
Ja som to presne tak namontoval - bez odlučovača a spiatočky a funguje to bez problému, karburátor sa nepreplavuje, čerpadlo sa neprehrieva.
Čiže ak klasické mechanické čerpadlo robí problém, dá sa jednoducho nahradiť takým elektrickým, ktoré nebude dodávať vyšší tlak ako spomínané el. čerpadlo Pierburg, t.j. 30 kPa.
Tým pádom nie je treba robiť žiadne zásahy do nádrže (prípojku spätnej vetvy) a možno použiť staré nádrže z pooloveného plechu, ktoré len tak nezhnijú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: pá prosinec 28, 2012 9:27 pm Předmět: |
|
|
Pokud se nepřidře a nedrapne od toho auto... _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
posim adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 489 Bydliště: Košice
|
Zaslal: pá prosinec 28, 2012 9:32 pm Předmět: |
|
|
Nemá dôvod.
A ak by sa tak z nejakého iného dôvodu stalo, tak je tam predsa citlivá poistka... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: pá prosinec 28, 2012 9:35 pm Předmět: |
|
|
Jojo, já vim, nic neříkám... _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
|