Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
PeS
Založen: 16.7.2007 Příspěvky: 111 Bydliště: Bohnice
|
Zaslal: út srpen 31, 2010 10:47 pm Předmět: 1201 - barva karoserie a motorvého prostoru |
|
|
Dozvěděl jsem se, že u 1200 a 1201 údajně byl motorový prostor lakován jinou barvou než kastle zvenku, je na tom něco pravdy? Věděl by někdo? Dík. _________________ všichni jsou blázni, jenom já jsem škodovka;-) |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: st září 01, 2010 6:38 am Předmět: |
|
|
Moje 1201-čky měly stejnou barvu. Jiná barva byla jen na krytu palubky a ofukovačů skel. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st září 01, 2010 10:16 am Předmět: |
|
|
Příjde mi to jako totální blbost, z praktického výrobního hlediska. Ale je to jen můj laický názor. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kozzel
Založen: 3.12.2007 Příspěvky: 200 Bydliště: Plaha
|
Zaslal: čt září 02, 2010 9:18 am Předmět: |
|
|
Samozřejmně je to pravda!
Motorový prostor u všech! 1200 i 1201 byl lakován nejlevnější nitroceulozovou barvou odstín taková šedobéžovozeleno vyblitá.
Představ si to tak, že lakováno bylo celé auto touhle "podkladovkou" (rám, kastle, vnitřky, motor, kufr vzdau prostě všěchno).
Pak okovali karoserii a karoserie se stříkali okované! se zavřenou haubnou ( přední i zadní). Boční dveře byly otevřené, aby mohli astříkat prahy a vnitřek auta. Ale například jak má řidič noy, tak ten plech vlevo u některých vozů stříkán barvou taky nebyl.
POkud renovuješ 1200 nebo 1201, tak to prosím takhle udělej, protože budeš jeden z máála! ( vpodstatě druhej) kterej tyhle barvy dodrží a bude to konecčne vypadat jako auto.
Fakt nesnáším po otevření motoru různě lakované součásti, nejlépe kladívkovou a takové nesmysly..
NEzapomeň, že tou "podkladovkou" bylo stříkáno fakt vše! tedy hlava, víko ventilů, nádrž, cívka, startér, pokud máš 1200 a máš litinové dynamo tak i dynamo, atd atp!! I celý rám, když měli hotový tak ho polili touhle barvou (takže jsou zastříknuté i matice poloos například).
Jedinou vyjímku tvoří filtr vzduchu, ten byl modrej ( proboha ne kladívkovou) a chladič, ten byl stedně až tmavě šedej.
Mrkni se třeba tady: http://skoda1201.unas.cz/galerie.php?id_gall=4
a nebo na spartaky.cz do mojí galerie ( kozzel), na mojí 1200, mám tam hodně fotek motoru. |
|
Návrat nahoru |
|
|
PeS
Založen: 16.7.2007 Příspěvky: 111 Bydliště: Bohnice
|
Zaslal: pá září 03, 2010 7:29 am Předmět: |
|
|
Super, díky za odpověď A já se divil, proč je STW všude šedej, jen zvenku je jinej:-) Tak tohle to přesně vysvětluje. I když třeba nádrž, jak jsi psal, má jiný odstín šedi (tmavší) než mezistěna apod. To asi možný je, ne? Z toho, co píšeš, si nejsem jistej jen jedinou věcí, sloupky kastle hlavně pak v zavazadlovém prostoru (u STW) byly taky šedý, nebo aspoň tyhle části, který jsou jakože dost vidět, stříkli do barvy auta? A jakou barvu by měla mít přístrojovka? Auto mám modrý. Momentálně je pevná část přístrojovky bílá a demontovatelná část černá, ale to je paskviloidní štětkolíza, takže nesmysl... Jak to mohlo vypadat, když to bylo orig? Co je zajímavý, jak píšeš o těch kladívkovejch... zrovna přístrojovka (ta vyndavací část) je při pohledu zespoda holej plech pocmrndanej zelenym kladívkem...? Podle toho, co píšeš, je to blbost, ale vypadá to fakt dost původně...
P.S. Nebyla náhodou ta šedá "podkladovka" ještě nějakej přebytek z války, kterej bylo škoda vyhodit, tak ho blili kde se dalo? No zní to možná jako blbost, ale třeba v Eisenachu spotřebovávali barvy Wehrmachtu až do 60.let...) Nevěřil jsem tomu, ale je to pravda. Válečný zásoby, který vydržely 20let _________________ všichni jsou blázni, jenom já jsem škodovka;-) |
|
Návrat nahoru |
|
|
kozzel
Založen: 3.12.2007 Příspěvky: 200 Bydliště: Plaha
|
Zaslal: po září 06, 2010 12:26 am Předmět: |
|
|
Hele s těma přebytkama to je klíííďo možný
Jinak většinou! byly palubky STW stříkaný tmavou šedou, spolu s výfukama topení u předních oken. Viděl sem ale i takovou pískově žlutou, ale to jen v prospektu.
Různý odstín nádrže například je klasika, taky to mam na sedanu trošičku jinou ( asi teba jinak namíchaná..)
Jinak sloupky byly stříkané barvou vozu. Prostě chlap vlezl do šedou základovkou stříklého auta s pistolí, a fouknul plech paubky, rám čelního okna, sloupky /někdy i ty boky u nohou řidiče a spolujezdce ale taky ne vzdy).
Zadní kufr u stw je takovej složitej, viděl sem obojí. TU lištu do které jsou zasunuté dřeva vzadu, sem viděl i šedou i normálně v barvě vozu.
Rozhodně ale prostor kde je rezerva je šedý ( základovkou).
Jo ta kladívkouvá se fakt v té době nedělala, takže to je buď bastl, a nebo spíš je to rozstřik od stříkací pistole. Taky to mam v stw a trochu to kladívkouvou připomíná |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: po září 06, 2010 6:18 am Předmět: |
|
|
Ještě je stříknutý v barvě ten plechový límec zadního okna, držící v sedanu lampičku. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mr.Q
Založen: 13.3.2014 Příspěvky: 4
|
Zaslal: pá březen 14, 2014 8:35 am Předmět: Karoserie vs. motorový prostor |
|
|
Po delší době se vracím. Lakoval někdo od té doby dle výše uvedeného?
V brzké době mě to čeká a rád bych viděl reálný výsledek - kde je předěl mezi motorovým prostorem a lakováním karoserie. Ze zbytků u mě to vypadá dost náhodně (hlavně pod hubicemi přívodu vzduchu).
Díky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: pá březen 14, 2014 12:06 pm Předmět: |
|
|
Asi na vnitřní hraně odtokových žlábků okolo haubny, néé? _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mr.Q
Založen: 13.3.2014 Příspěvky: 4
|
Zaslal: pá březen 14, 2014 12:57 pm Předmět: |
|
|
Sestro 6 dík, ale tohle bych si odvodil taky. V originálu to ale úplně po hraně nebylo. V přední masce (kam je i vidět) a dokonce myslím i na motorové přepážce mám vnější lak. Bohužel usuzuji již jen ze zbytků laku, tak se raději ptám, jak jsou na tom ostatní. Jde mi jen o motorový prostor, kufr je jasně po hraně.
Proto jsem se i dotazoval, jestli od té doby někdo lakoval a s jakým výsledkem. Díky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
bobi-h
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 449 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: po březen 17, 2014 12:58 pm Předmět: |
|
|
Můj sedan je zrovna ve stádiu kytování a ten odstín poblitý barvy jsem našel pod několika vrstvami barvy na plechu pod nádrží a co je zajímavý nejvíc se dochoval na tyčce co drží zvednutou kapotu.Podle ní se bude míchat ten odstín. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mr.Q
Založen: 13.3.2014 Příspěvky: 4
|
Zaslal: út březen 25, 2014 10:46 pm Předmět: |
|
|
Díky za info. A jak budeš motorový prostor lakovat, po hraně nebo "kam se dostane lak"? Hubice pro přívod vzduchu mají být také ve vnějším laku? Já bohužel originály nemám a ty co jsem sehnal jsou komplet přelakované, takže těžko soudit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
bobi-h
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 449 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: čt březen 27, 2014 9:47 am Předmět: |
|
|
Motorový prostor se bude lakovat po hranu,žlábky budou v barvě auta.Asi by to vypadalo blbě jinak.Trubice sání do topení mám tmavě šedou,tak jako nádrž.Asi to tak původně nebylo,ale do původního stavu se auto nikdy nepodaří udělat a dělám to pro sebe a tak se mi to líbí. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mr.Q
Založen: 13.3.2014 Příspěvky: 4
|
Zaslal: po červenec 21, 2014 12:10 pm Předmět: Číslo barvy podvozku |
|
|
Opět po delší době zdravím. Pískování podvozku se blíží a řešil jsem tu šedou barvu. Podle zbytků z podvozku a vzorníku se nejbližší jeví RAL7042.
Řešil jste někdo v poslední době podvozek sedana? Jsem blízko nebo máte jiný názor. Díky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|