Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Ventilator chladenia
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Rancher



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 1061
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po říjen 18, 2010 5:13 pm    Předmět: Citovat

Že by alvárna? Razz
_________________
www.spartaky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po říjen 18, 2010 6:47 pm    Předmět: Citovat

Hale ja teda nevim, myslim si, ze sem dostatecne jasne naznacil kudy cesta nevede. Jinymi slovy receno pokud neuchladim trosku s motorem 200W 4500otacek/min a vrtuli o prumeru 60cm, tak je potreba vyzkouset jestli by to nahodou neslo uchladit ventilatorem z PC.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1251
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: po říjen 18, 2010 7:57 pm    Předmět: Citovat

4x 120mm ventilátorem chladím přetaktovanej Nehalem, ještě + ventilátor ve zdroji a na grafice, příkon zdroje 800W... přestože nevím jaký tepelný výkon má motor v TAZu 1500 nebo Škodě 1203 silně pochybuji o tom, že by to tyhle komický ventilátory dokázali uchladit.
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Tbo



Založen: 18.10.2010
Příspěvky: 12

PříspěvekZaslal: út říjen 19, 2010 6:39 am    Předmět: Citovat

Hovorim bolo to len na baze teorie. Princip by bol v tom aby sa ventilator mestil za chladic a vzduch cez chladic nasaval, malo by to vasci ucinok ako ked je ventilator pred chladicom ako pouzil AlvA. Existuju aj kovove 12V mezaxialy, ale chel som vediet ci ma niekto skusenost z danou problematikou.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1251
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: út říjen 19, 2010 7:00 am    Předmět: Citovat

Zkontroluj současný mechanický ventilátor a případně vyměň co bude potřeba. Jak píše Alva, i pokud by ti fungoval elektrický, za tu práci to nestojí.
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1304
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: út říjen 19, 2010 7:25 am    Předmět: Citovat

Ale ušetří tak ve vypjatých situacích /což je s tímhle vehiclem skoro všude/ Laughing nějakou tu kobylu na "zrychlení". Ještě jeden větráček na AC pumpu a má po starostech. Jen se obávám, že ty větráčky tam nevydrží!!! Crying or Very sad
_________________
Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mykesh
adept na RCG


Založen: 13.7.2007
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha/Teplice

PříspěvekZaslal: út říjen 19, 2010 8:39 am    Předmět: Citovat

No tahle problematika, jak pise AlvA je velmi zajimava. I tak si myslim, ze motor nejlepe uchladi dobre fungujici originalni vrtule (plastova, ty plechovy malolisty jsou akorat pro paradu). Ale kdyz uz jsme u bastleni PC do 1203, tak jsem uvazoval o dochlazovani vodni pimpy pomoci peltierovo clanku, ale zatim jsem se tedy neodvazil prekrocit teoretickou rovinu.
_________________
"Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky AOL Instant Messenger
Rancher



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 1061
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út říjen 19, 2010 11:01 am    Předmět: Citovat

Spíš dochlazování palivové pumpy, ne?

Víš, že mne to onehdá při servisním zásahu na mým notebooku taky napadlo?
_________________
www.spartaky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út říjen 19, 2010 11:10 am    Předmět: Citovat

A já si myslim že moc chlastáte.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1251
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: út říjen 19, 2010 11:44 am    Předmět: Citovat

Vůbec nechápu co tu řešíte. Proč něco bastlit a dělat zbytečné pokusy když stačí mít všechno v pořádku z originálních dílů!

Nevylámanou plastovou vrtuli, hřídel vodní pumpy bez vůle, správně napnutý řemen a chladič který chladičuje a není zasraný bordelem jak zevnitř (pro vodu) tak zvenku (pro vzduch); vyčištěnou vodní pumpu s promazaným čepem a novou membránou (červenou).

Pak to funguje a není důvod vymejšlět kokotiny!
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Mykesh
adept na RCG


Založen: 13.7.2007
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha/Teplice

PříspěvekZaslal: út říjen 19, 2010 12:13 pm    Předmět: Citovat

Samozrejme jsem myslel palivovou, asi bych mel fakt min chlastat...
_________________
"Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky AOL Instant Messenger
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: út říjen 19, 2010 12:14 pm    Předmět: Citovat

no , všechno je jenom relativní
třeba má páteční auto

já u š 110 taky dal el větrák stačil motor z chlazení š120 i stím plech držákem vrtule z nějaký mazdy asi 10 nebo 12listů a plech co ležel přímo na chladiči a byla v něm díra přesně podle toho držáku

na škutuli jsem měl toto , a jezdil jsem s tím přes rok i ve vedrech
a problémy s chlazením jsem neměl


_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rancher



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 1061
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út říjen 19, 2010 12:37 pm    Předmět: Citovat

Cool Když se pumpa k pumpě vine, tak se dílo podaří a neb zátiší s pumpami.
_________________
www.spartaky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1251
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: út říjen 19, 2010 1:55 pm    Předmět: Citovat

Pimpa k Pimpě a je z toho bordel... nebo sraz 1203, to vyjde na stejno.

Si vzpomínám že jeden kempík na srazu měl vpředu před spolujezdcem chladič ze 120 včetně ventilátoru (tepelné spínání) - nevím jak to měl v motoru, ale tu AC pumpu něčím chladit musí pokud tam neměl eletrický čerpadlo.
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út říjen 19, 2010 4:02 pm    Předmět: Citovat

Jo a kdyz uz budete laborovat s elektrickym vetrakem, tak si nacvicte vymenu tesneni pod hlavou, kterou prave provadim.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com