Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

nový motor škoda 1203

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
havlij2



Založen: 25.8.2010
Příspěvky: 2
Bydliště: Bohnice

PříspěvekZaslal: st srpen 25, 2010 11:51 am    Předmět: nový motor škoda 1203 Citovat

Zdravým a hezký den přeji. Vím, že teď asi plácnu nějakou naprostou kravinu, ale koupil jsem si zachovalou trosku (TAZ 1500) a trochu mi vadí, že i po seřízení nevyjede větší kopec a vypočítal jsem si spotřebu na 13 litrů. Chtěl bych jí používat na "běžné" ježdění, ale tohle je neúnosné.. Nepotřebuju z toho mít nějaký vytůněný sporťák, ale nešel by tam dát třeba motor Š 781.136 M z felícíe nebo tak něco ? Motor neni o moc výkonnější, byla by tedy šance, aby to bylo legální ? Existuje tu firma (ocelot, .... , .....), která by byla schopná to udělat ? Díky za odpověď a prosím moc mi nenadávajte za neznalost...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mykesh
adept na RCG


Založen: 13.7.2007
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha/Teplice

PříspěvekZaslal: st srpen 25, 2010 12:04 pm    Předmět: Citovat

No nejspis te zklamu, ale motor z felicie tam nijak legalne a rekl bych ze i nelegalne nedas.

Ale pokud si perfektne seridis tu 1500 tak v kombinaci s petistupnovou prevodovkou se da uspornou jizdou jet i nekde kolem 8 l/100 km. Samozrejme taky zalezi na zatizeni vozidla...
_________________
"Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky AOL Instant Messenger
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st srpen 25, 2010 12:06 pm    Předmět: Citovat

Patnáctka troska, zvlášť se čtyřkvaltem, jezdí do kopce celkem obstojně. Taky spotřeba normálně bývá do deseti. Nebude to motorem generálně, spíš něco konkrétně s tím tvým. Jestli není vyběhanej, nebo třeba jen špatnej předstih a tak?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: st srpen 25, 2010 1:55 pm    Předmět: Citovat

po jakém seřízení ?
co se konkrétně dělalo ?
a taky co se nedělalo/odložilo ?
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
havlij2



Založen: 25.8.2010
Příspěvky: 2
Bydliště: Bohnice

PříspěvekZaslal: st srpen 25, 2010 3:56 pm    Předmět: Citovat

Převodovka je 5tikvalt a na seřízení jsem to měl v servisu, takže moc přesně nevím, co se tam dělalo. Ale předtím to nevyjelo ani kopec , kterého jsem si na kole ani nevšim, teď jede mnohem lépe, ale hodně jezdim Slapy - Praha a kopec ze Štěchovic nahoru dávám na dvojku 30tkou a 100 metrovou kolonou za sebou Smile
Zkusím to tedy ještě nechat seřídit u někoho někde jinde. Snad se to zlepší aspoň ta spotřeba. (Kdyby jste věděli o někom Praha, Brandýs, Neratovice a tady ten směr budu rád..)
Nebo kdybyste věděl někdo o odkaze na to jak snížit spotřebu.
Díky moc. a Zdar.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1251
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: st srpen 25, 2010 4:09 pm    Předmět: Citovat

No, ty servisy s v tom dneska moc nevyznaj.. moje zelená 1203 ještě když jezdila u rybářů byla v servisu za 8 litrů před technickou a moc toho za ty prachy nepořešili... Dej to na seštelování nějakýmu starýmu garážníkovi (za to mě Kozzel asi setne, on je na ty dědky alergickej), ale moje zkušenost je taková, že dědek to seřídil, řek vyměnit rozdělovač a moje 1203 s motorem 1221 jezdí jako drak... a 1433 na 5q musí jezdit za 8 pokud v ní není nějakej problém, buď to máš špatnbě seštelovaný nebo je to vylítaný...

Jinak novej motor se pořídit nedá, od roku 2008 už jen GO, případně několik firem (vím o dvou) to převrtává pro hasiče, do těch 1,7 litru to jde i do auta, ale to je trochu drahý a pokud s tím nejezdíš furt nevyplatí se to.

Ve Štěchovicích pod kopcem si na tom posledním můstku jak jsou ty krátký rezavý svodidla všimni bílého šrámu - to je Ocelotí lak (přesněji Uherkův) Twisted Evil
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: st srpen 25, 2010 4:19 pm    Předmět: Citovat

hele já jezdím jen přes kopec a dost často s nákladem a spotřebu mám kolem 10l/100km

co se do toho pustit sám ? rad je tu dost , jen to pročíst , a co nebudeš vědět , si nechat polopatě vysvětlit

zkus se podívat jestli ti otvírá druhá klapka karburátoru
může být zatuhlá nebo ruplá membrána

otevřeš motor > nastartuješ > budeš přidávat plyn a zároveˇn sledovat 2klapku jestli otvírá nebo ne

další věc co mě napadá jestli je tam správný karburátor , podívej se v téhle větvi na http://forum.predseda.com/viewtopic.php?t=329
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Koudelka



Založen: 5.4.2009
Příspěvky: 366
Bydliště: Holomóc

PříspěvekZaslal: st srpen 25, 2010 8:06 pm    Předmět: Citovat

A máš tam vůbec patnáctku? To že je na masce štítek TAZ 1500 neznamená,že pod deklem nebydlí vydechlá dvanáctka Rolling Eyes Idea
_________________
Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kounect



Založen: 17.3.2008
Příspěvky: 244
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: st srpen 25, 2010 9:05 pm    Předmět: 1203 Citovat

Když se zastavíš tak na to mrkneme...do Hostivaře.
Jestli chceš, tak dej vědět po SZ.
_________________
1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt srpen 26, 2010 4:47 pm    Předmět: Citovat

Hale i 12 musi vyjet Stechovak na 3 a s 15 kdyz nejses uplne nalozenej, tak i na 4, problem bych videl v serizeni, ty dvoukomorovy karbecy se maj tendenci zasirat, muze bejt podpalenej ventil, takze ti to jede na 3 valce, blbej predstih, blby svicky, kabely, atd. Pokud ten motor neklepe a extreme nezere volej, tak je v poradku.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PeS



Založen: 16.7.2007
Příspěvky: 111
Bydliště: Bohnice

PříspěvekZaslal: út srpen 31, 2010 2:07 pm    Předmět: Citovat

Já bych v první řadě kouknul, zda neni někde děravá hadice k posilovači brzd (pak to přisává vzduch), jestli neni PROHNUTEJ horní díl karburátoru (častá vada po zásahu mistrů utahovačů - hlavně v servisech) a pak jak už bylo řečeno, předstih, odtrh, svíčky, kabely, fajfky, zkontrolovat palec v rozdělovači, víčko... A pak teprv víc vrtat do karburátoru... Ale 13l a štěchovičák na dvojku je fakt nesmysl... Ten vyjedu 70 na trojku i s 1202...
_________________
všichni jsou blázni, jenom já jsem škodovka;-)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: út srpen 31, 2010 8:33 pm    Předmět: Citovat

Motor z Felicie či Favorita tam nejde, ale predovšetkým je to na nič, pretože nie je silnejší, než motor 1500. Ide o krútiaci moment - to udáva silu motora. A ten Felicia s motorom Škoda vyšší nemá. Ako sa hovorí: "objem ničím nenahradíš".
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com