Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Těsnění pod hlavu
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: út prosinec 28, 2010 11:47 am    Předmět: Citovat

Můj dávnej soukromej názor, ktrej mi ještě nikdo nedokázal vyvrátit je, že u vergla, kterej toho za rok nenakadlá víc jak tisíc kilometrů, je kapitální békovina dělat generálku motoru. Tím si akorát zaděláte na problémy. Buď komplet novej motor, nebo ten stávající nechat dožít. To je jako kdyby mi dali spodní půlku těla vod dvacetiletýho pornoherce. Výsledek bude totálně k hovnu. Jistě znáte pár lidí, co byli po generálce nešťastní - zadírání, praskání těsnění atd, nebo jim to generálková firma vysloveně ZKURVILA.

U starýho motoru, kterej nijak nemlátí a nežere vodu, akorát si pápne litřík dva oleje na tisícovku, přičemž část ho jednoduše vycejprá na silnici, nemá generálka cenu. Dekarbonizovat, vyměnit rozvody, nastavit ventily, maximálně pokavad moc uchcává, tak těsnění pod vanou a pod ceckama, případně labyrint a víc na to nehrabat. Ten motor je pěkně usedlej, nemůže se v životě zadřít, nic už ho jen tak nerozhází. Kdežto jak začnete pískovat zevnitř blok atd., kterej už má beztak zeslabený stěny, rvát do toho šestý vejbrusy, hlavu z bůhvíčeho, tak se mu to pochopitelně líbit nebude a bude protestovat. Navíc než ho zajedete, tak to bude trvat dva tři roky, po který budete jezdit dle dobových doporučení maximálně padesátkou, se staženou prdelí.

Nevím, kolik dneska stojí GO oktáváckýho motoru - ale vím že litr oleje stojí míň než kilo. Když doleju jednu flašku za sezónu, tak mě to podle mejch hloupejch kupeckejch počtů vyjde oproti generálce přece jen o pár korun levnějš. Smile
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Pavel V.



Založen: 22.12.2006
Příspěvky: 143
Bydliště: Roudnice nad Labem

PříspěvekZaslal: út prosinec 28, 2010 1:00 pm    Předmět: Citovat

Vážení přátelé uvídím jak to bude vypadat až dostanu ven ojnici i s pístem a vložkou. Zatím je vše limitováno nedostatkem času, teplotou okolí a hliněnou podlahou na stanovišti ... Cool
_________________
Dílenská příručka na Š 1203
http://www.rapid-skoda.wz.cz/1203-prirucka.html
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PeS



Založen: 16.7.2007
Příspěvky: 111
Bydliště: Bohnice

PříspěvekZaslal: út prosinec 28, 2010 1:33 pm    Předmět: Citovat

Pavel V.: Tak to jsme na tom podobně...

LeDocteur: Tak to jsme na tom podobně... (i když teda dva litry na tisíc už by mi asi přišly trochu moc)Smile
_________________
všichni jsou blázni, jenom já jsem škodovka;-)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út prosinec 28, 2010 6:41 pm    Předmět: Citovat

Hale u dvou motoru, kery zraly volej stacilo vymenit stiraci krouzky, pac byly prdly. Moje zkusenost je ta, ze kdyz to zere 2 l na 1000 u motoru ve slusnym stavu, tak to dela jeden valec a poznas ho podle toho, ze kdyz to nechas delsi dobu bezet na volnobeh, tak se zasere svicka a pak to bezi na 3 valce. 2. motor mi zral 5l na 1000 a to sem musel menit krouzky na vsech valcich a nejenom ty stiraci.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Pavel V.



Založen: 22.12.2006
Příspěvky: 143
Bydliště: Roudnice nad Labem

PříspěvekZaslal: út prosinec 28, 2010 8:06 pm    Předmět: Citovat

Když to tady zaujalo tolik lidí , tak přihodím ještě jeden obrázek , snad si nevysloužím RCG ... natekla tam asi zbylá voda, co zůstala po vypuštění chladiče v hlavě. Jinak si to neumím vysvětlit.



_________________
Dílenská příručka na Š 1203
http://www.rapid-skoda.wz.cz/1203-prirucka.html
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: út prosinec 28, 2010 9:05 pm    Předmět: Citovat

Mi to zas tak strašný nepřijde. To se všecko určitě rozhejbá. Viděli sme i horší, přece Mad
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út prosinec 28, 2010 10:08 pm    Předmět: Citovat

Hale jestli tam zustala voda a je to takle vyrezly, tak ten chladici system musis poradne vyplachnout, pac tam bude spousta rezavyho kalu, kerej ti pri rozvireni ucpe chladic - viz moje zkusenost z Hillmana. Ja sem to cistil kyselinou chlorovodikovou. Vymontoval sem vodni cerpadlo, ucpal kusem plechu tu diru, nechal sundanou hlavu a nalil ji do toho, nechal chvili bublat a pak sem to poradne vyplachnul wapkou a to bys neveril co z toho litalo za sracky a vod ty doby je po problemu s varenim.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Pavel V.



Založen: 22.12.2006
Příspěvky: 143
Bydliště: Roudnice nad Labem

PříspěvekZaslal: po květen 02, 2011 8:45 pm    Předmět: Citovat

Vážení přátelé, ctěné odbornictvo, znáte někdo firmu, která umí kvalitně vyrobit vložku válce a odlít ložiska na ojnici a klice ? ... totiž na kolotoči štěstí jsem si vytočil hlavní výhru a praskla mi vložka druhého válce. A aby toho nebylo málo, tak jsou načatý i pánve ... zatím jsem našel v Praze tuto firmu: http://www.vanep.cz/ Znáte je někdo?
_________________
Dílenská příručka na Š 1203
http://www.rapid-skoda.wz.cz/1203-prirucka.html
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: út červen 18, 2013 2:49 pm    Předmět: Citovat

když jsme u těch těsnění , objednával jsem u Kaliny těsnění , bral jsem jsem sadu 87,37 ... nový typ , ale v sadě i soupisu je/bylo těsnění těsnění staré 87,04 , mělo tam být 87,22 , takže jsem to reklamoval a za 3prac dny správný těsnění dorazilo
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com