Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Flamewar TAZ (a další) - konkurenceschopnost
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 
Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Život kolem veteránů
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2357
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá červenec 16, 2010 9:42 am    Předmět: Citovat

hh napsal:

3. ide teda o progresivnu zmenu na konstrukcii auta zavedenu samotnym vyrobcom, ktory predpokladam vie co robi


U výrobce TAZu bych si tímhle tvrzením fakt jistý nebyl. Fuj
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1286
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: pá červenec 16, 2010 9:51 am    Předmět: Citovat

citace:
Urcite nebudem kupovat rozdelovac za tisicky korun, pretoze by to zdvojnasobilo hodnotu auta.
.
Souhlasim. Coo too?
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353-1 de Luxe 1970; Wartburg 353-1 Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, 2 x JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Henry



Založen: 23.3.2010
Příspěvky: 25

PříspěvekZaslal: pá červenec 16, 2010 10:00 am    Předmět: Citovat

Predseda napsal:
hh napsal:

3. ide teda o progresivnu zmenu na konstrukcii auta zavedenu samotnym vyrobcom, ktory predpokladam vie co robi


U výrobce TAZu bych si tímhle tvrzením fakt jistý nebyl. Fuj


Very Happy

Ale zase som cital co-to o zavadzani montaze motora S776.14 do vyroby a prekazkach, ktore bolo pri tom treba prekonat (co tu na fore popisal posim), takze snahu urcite ludom v TAZe upriet nemozno. A tiez snad nezavadzali zmeny len tak bez odskusania. Nebyt nedostatocnej kvality vyroby (ako v TAZ - auta vraj poruchajuce sa cestou zo zavodu, tak aj v BAZ - modely Garde a Rapid tu vyrabane so zatekajucimi karoseriami cez okna, atd.) najma v slovenskych zavodoch, ktore mozno boli sposobene aj ich kratkodobou existenciou a neskusenostou (napriklad aj v prvych rokoch vyroby S1000MB a S100 sa v MB, pripadne Kvasinach alebo Vrchlabi montovali riadne nespolahlive a poruchove kusy), boli by to urcite slusne a spolahlive vozidla, napriek ich zastaranej koncepcii.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2357
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá červenec 16, 2010 10:19 am    Předmět: Citovat

Jak řiká Burák: měli zůstat u žehliček a deklů na kanály, všem by bylo líp Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Henry



Založen: 23.3.2010
Příspěvky: 25

PříspěvekZaslal: pá červenec 16, 2010 10:43 am    Předmět: Citovat

Predseda napsal:
Jak řiká Burák: měli zůstat u žehliček a deklů na kanály, všem by bylo líp Cool


Tak zase odtial-potial. Je nerozumne opovrhovat vyrobcom a jeho vyrobkami aj ked nedosahuju potrebnu kvalitu. Treba si vediet cenit to, co existuje a popritom sa snazit o zlepsenie. Ucelom presunu vyroby z Vrchlabi, prip. Kvasin do TAZ, prip. BAZ bolo odbremenenie tychto "elitnych" zavodov AZNP a vyuzitie ich vyrobnej kapacity na vyrobu luxusnejsich modelov. Tak sa aj stalo, cize tento ucel slovenske zavody splnili. Ako som uz pisal, nemozno okamzite cakat nabehnutie vyroby bez nedostatkov, najma s ohladom na to, ze vyroba aut na rozdiel od ich vyvoja na Slovensku nemala dlhu tradiciu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1903
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: pá červenec 16, 2010 11:21 am    Předmět: Citovat

prostě - viděl jsem z důvodu závady v elektroinstalaci víc pět let starejch nepojízdnejch favoritů (buď kvůli rozbitý indukční cívečce v rozdělovači, nebo jednoduše kvůli vlhkosti - klasická bolest favorita) než dvacet let starejch nepojízdnejch trosek. To je jednoduchá statistika. Ale ať si tam klidně kdo chce nakomutá třeba hnětač. Každýho věc. Já jen říkám, že obvykle nepřináší moc plusů překomutání něčeho, co bezproblémově funguje.

S těma žehličkama je to pravda. Pežoti taky mohli zůstat u kafemlejnků a mě osobně by to vůbec nesralo Cool

HH - nic ve zlým, ale vy nemáte tradíciu skoro v ničem - snad jen v lásce k maďarům Twisted Evil
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.


Naposledy upravil LeDocteur dne pá červenec 16, 2010 11:23 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2500
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: pá červenec 16, 2010 11:22 am    Předmět: Citovat

No to je pěkný, ale auto na hovno je furt auto na hovno. Neberte to tako nenávist vuči slovákum. Problém toho auta je, že se mělo začít vyrábět v roce 60 a v 70 projít přestavbou a předělánim, aby to za něco stálo. Co se týče kvality. I auta z Vrchlabí za moc nestála. Ale promiň, pominu-li nedostuppnost kvalitního materialu a na tle auta i jeho zbytčnost, tak dílenské zpracování TAZ Trnava je katastrofální. Už mi pár aut prošlo rukama a vim, co řikám. Třea se zeptej Předsedy, co jsme objevili po vysklené bočních oken Confused to nemluvim o montáži dílů, jako přepážka, sedačky, nebo o spasování karoserie
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1436

PříspěvekZaslal: pá červenec 16, 2010 12:29 pm    Předmět: Citovat

zásadní problém v korozi je to nešlo do forézy , prostě spotřební auto ,
a proto hnije z dutin kam se nedostala barva

u zasklení je to normální , voda zatéká kolem gumy , a houba tam má krásné prostředí pro svou práci

když jsem si byl pro skla musel jsem si je vyndat šli krásně , i s plechem , ten jsem pak odloupal

a stím spasováním , nic nového , a dneska je to stejný , hlavně že to tam sedne , nejdřív je kolem toho kraválu jaký jsou to zmetky a pak se to stejně použije , vždyť u toho dělám
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2500
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: pá červenec 16, 2010 12:37 pm    Předmět: Citovat

No, ale všude, kde to neni vidět čumí svářecí dráty, třeba právě pod gumama oken. To je to, o čem jsem mluvil. NEmohli jsme to vyndat a pak jsme objevili 3 cm dlouhý svářecí dráty zapíchaný v gumě. A to je o lidech...
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Henry



Založen: 23.3.2010
Příspěvky: 25

PříspěvekZaslal: pá červenec 16, 2010 12:47 pm    Předmět: Citovat

K tomu zapalovaniu - nemam s tym skusenosti, takze neviem posudit. Ja by som to neriesil, kebyze je kontakt bezproblemovy. Ale on nie je. A predsa len je bezkontakt koncepcne pokrokovy. Ak z neho kvalita jeho dielov robi co sa tyka spolahlivosti horsie riesenie, tak to uz nie je vec koncepcie, ale nedostatkov vyroby.

K tej tradicii - kedze Slovensko bolo pomerne neskoro industrializovane, tak pochopitelne nemozno ani hladat tradicie v tomto odvetvi. Kto ich vsak hlada (inde), tak ich zarucene najde, napriklad v dlhodobo rozvinutom polnohospodarstve (napr. pestovanie vinica a vyroba vina).

K tomu nekvalitnemu spracovaniu - treba vychadzat z toho, ake vtedy existovali podmienky. Tiez som videl prasaciny typu odhlucnenie pristrojovej dosky Favorita leukoplastom. Proste nepresna vyroba, vysoky podiel manualnej prace (ktora este zvysuje nepresnost), nedostatok kvalitnych materialov (rychle korodovanie karoserie), atd. Ale treba to porovnavat s porovnatelnym - cize napriklad ostatne staty v ramci vychodneho bloku a to si myslim, ze ceskoslovenske vyrobky neboli z tych najhorsich. Pre ilustraciu a porovnanie s ceskoslovenskymi autami prikladam video z konca vyroby Trabanta (neviem ci to su skutocne autenticke zabery z vyroby, hoci ta reportaz sa tak tvari) - si vsimnite tu casovu a manualnu narocnost ukonov len pri zalicovani casti karoserie:
http://www.youtube.com/watch?v=tMroHlPkcDg
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2500
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: pá červenec 16, 2010 7:40 pm    Předmět: Citovat

Ty jsi asi nikdy nebyl v automobilce, žene. Laughing

To je fuk, esi a jak bylo slovensko industrializovaný, prostě je to morm. Neschopnost a prasarna se omluvit nedá. V žádný době
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
kozzel



Založen: 3.12.2007
Příspěvky: 200
Bydliště: Plaha

PříspěvekZaslal: ne červenec 18, 2010 11:51 pm    Předmět: Citovat

Teda jako vubec nechapu co to tu řešíte, Burák ma 100% pravdu, prostě je to mrdka všech mrdek futrál, a kdo trochu do aut dělá a dělal, tak musí uznat ( ať už je to jeho miláček nebo neni) že 1203 popřípadě 1500 jsou neskutečný auta, který dělali lepmplové ty nejlemplovatější. Na tom autě neni nic dobrého. Ale řikám to snad musí potvrdit každej, a jakákoli omluva neni namístě protože to je prostě neomluvitelné. Svět v té době byl někde jinde a my sme pořád srali magi v kostkách. Ale svět nám ujel už v roce 55 ale to je jiná historie. Stačí srovnat se Simcou, Merglem, BMW a čímkoli jiným... Alespoň zezačátku smě meli dobře našlápnuto, ale pak se auto vyrábělo 25 let bez modernizace ( pokud nebereme modernizaci škoda 1201 - 1202 že..) Mám škodovky rád, ale nemám problém přiznat, že jakákoli škodovka po roce 55 byla naprosto mimo mísu a to ve všem! od motoru počínaje konče karoserií a zpracováním...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1286
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: po červenec 19, 2010 6:20 am    Předmět: Citovat

A přes to všecko je máme rádi! Cool
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353-1 de Luxe 1970; Wartburg 353-1 Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, 2 x JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2500
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: po červenec 19, 2010 7:14 am    Předmět: Citovat

Ale samozřejmě, to je ten druhej aspekt. O tom se hádám se Simcařema. Kdyby každej sbíral jen Rolls Royce, byla by to nuda
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2357
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po červenec 19, 2010 7:37 am    Předmět: Citovat

Já trosku mám taky relativně rád, ale taky jen odtud-potud. Čili - baví mě v tom jezdit, celkem mě i baví se v tom hrabat, jenže mě sere, že je to poskládaný co kus, to originál, že je to lemplovsky spasovaný dohromady tak, že je prostě vidět že dělníci svojí práci nenáviděli, že 10x za rok musí člověk dávat dohromady tu samou věc. Samozřejmě za to nemůže to auto, ale v konkrétním případě za to můžou zaměstnanci TAZ Trnava. A když jsem viděl to video, jak se tam výrobní ředitel chvástá, jak se jim povedlo ze žehliček začít dělat auta - no to bych mu vrazil facku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Život kolem veteránů Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Strana 1 z 9

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com