Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: st červenec 21, 2010 4:48 pm Předmět: |
|
|
no sorry jsem napolo vypnutej , a začínaj deprese , končí mi dovolená _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
kozzel
Založen: 3.12.2007 Příspěvky: 200 Bydliště: Plaha
|
Zaslal: čt červenec 22, 2010 12:08 am Předmět: |
|
|
Já chci vidět na vlastní voči člověka co tvrdí, že TAZ bylo dobré a povedené auto... prostě chci
Vždyť to už se snad ani se "západem" srovnat nedá ne? Nebo nějaký takový archetyp se v tu dobu někde vyráběl? snad ne ne?
Jinak je krásné sledovat jak každej má vlastní názor na kvalitu aut a sleduje to hlavně podle svého vozu co má v garáži, a anebo alespoň podle toho který se mu líbí. O Fiatech se přeci říkalo, že rezli už na prospektu. My sme měli ( my jakožto muj děda!) nového poláka 1500 a tehdá to bylo dělo že (kotouče, docela výkonné...) jenže to člověk nesměl být vpuštěn do západního německa nebo anglie kde viděl jak sme tady byli v prdeli.
Takže podlě mě to vůbec není o tom jestli tatra či MB bylo konkurence schopné ( samo že nebylo, Mirku6 vzpomeň na Kolínskou veteran rally a na Mercedesa z 62 roku v té době prostřední model co dělali a srovnej si to s 1202 nebo i tou 603 které stály odpodál, pokud máš aspoň trochu soudnosti musíš uznat že byli o hoodně kroků vpředu s merglem) a ani není možné operovat počtem vyvezených kusů ( srovnejte to s počty prodaných vozů v daných zemích a zjistíte, že se jednalo max o 1 - 2% prodaných vozů...). Je to jen o tom, že tu byli komanči, na kterýczh nebylo dobrého zhola nic (NIC) a naštěstí se to provalilo celkem včas a nastolilo se konkurenční prostředí. Jinak věřím tomu že bychom tu nadále jezdili v TAZech a Favoritech..
Naštěstí je to fuč a zůstaly nám tu po nich jen ty naše mrdky, který tak milujeme a opečováváme, protože to jsou přeci nejepší auta na světě (to nemyslim ironicky) ? No není to tak???? |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt červenec 22, 2010 6:17 am Předmět: |
|
|
Taz je dobre a povedene auto, jezdim s nim kazdej den v prumeru 100km, sem s tim spokojen a jiny auto bych nikdy nechtel. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: čt červenec 22, 2010 10:12 am Předmět: |
|
|
Kolikrát jsi ho reklamoval? A sorry Alvo, ty nejsi repre vzorek populace ani omylem Vlastně nikdo z nás _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mykesh adept na RCG
Založen: 13.7.2007 Příspěvky: 488 Bydliště: Praha/Teplice
|
Zaslal: čt červenec 22, 2010 1:03 pm Předmět: |
|
|
kozzel: Prijed na sraz a par takovejch co chces videt tam uvidis Ja treba muzu sam za sebe rict, ze jezdim na ruzny akcicky a kempiky s par busikarskejma blaznama (VW-BUS). Vsichni maji VW T3 (ta hranata) s korozi jsou na tom uplne stejne jako ja, ja jsem na tom mozna o neco lip, pac mam r.v. 2000. Hnije jim to ve sparach atd... Oni oproti me maji teda par vyhod ktery jim zavidim, a to motor vzadu, tudiz pohodlny pristup ze sedadla ridice do obytneho prostoru, a potom soupaci dvere, ale to je tak vsechno.... Vetsina z nich maji motor 1.6 TD a na silnici si je dam kdykoliv ke svacine, a kupodivu i "pruchodnost terenem" mam o neco vetsi, tzn. lepsi najezdovy uhel (neskrtam na brodech apod...) Takze pro mne ve srovnani vychazi 1203 celkem dobre Na druhou stranu maji vyhodu v tom, ze ten jejich motor jede i klidne i na fritovaci olej, takze maji podstatne mensi naklady na jizdu Ale jinak? Az nekdy dopacham soupacky, tak uz mne bude stvat akorat ten prulez do zadu, ale u nich je zase vykoupenej tim, ze kdyz chtej zkontrolovat olej, tak musej "rozebrat" postel Takze vlastne ani nejni co zavidet _________________ "Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic" |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: čt červenec 22, 2010 1:05 pm Předmět: |
|
|
Akorát se stejným počtem oprav najedou 20x tolik co ty, ale to je nevýznamný detail _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mykesh adept na RCG
Založen: 13.7.2007 Příspěvky: 488 Bydliště: Praha/Teplice
|
Zaslal: čt červenec 22, 2010 1:20 pm Předmět: |
|
|
No tom se taky celkem polemizovat, s "Tigrem" (bila - dej ji srotak vecnej pokoj) jsem zadnou vetsi opravu neabsolvoval, jen oprava starteru, coz je vec i VW celkem bezna...
A zluta, tam zatim postupne menim veci, ktere jsou zmormle armadni necinnosti a zahalenim vozu (od roku 2000 do lonska ujela pouze 14.000 km) Takze vetsina gumovych spuchrelin, jinak zatim musim zaklepat nic vazneho _________________ "Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic" |
|
Návrat nahoru |
|
|
j.karel Moderátor
Založen: 27.4.2009 Příspěvky: 1251 Bydliště: Desná
|
Zaslal: čt červenec 22, 2010 6:16 pm Předmět: |
|
|
Mykesh napsal: | s korozi jsou na tom uplne stejne jako ja, ja jsem na tom mozna o neco lip, pac mam r.v. 2000 |
Jo, s korozí jste na tom skoro stejně, jenže ty máš r.v. 2000 a oni 1985... TAZ je proti nim shnilá sračka. Ty máš Ocelotí kastli, u té by mohl Alva o antikorozní ochraně vyprávět...
Ovšem přiznávám, že i já teď používám na ježdění do práce svojí zelenou 1203, tady na horách celkem žádný provoz není, ale jedu i na hlavní, přijde mi to jako taková letní romantika, ale roznodně to auto neopěvuju co se týče koncepce a kvality.
Je to šílenej krumpl, ale mám je rád, možná právě pro to.
Co se týká konkurenceschopnosti, jak už jsme si psal s Předsedou: 1203 žádnou srovnatelnou konkurenci nemá, je to extrém všeho... _________________ Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: čt červenec 22, 2010 9:00 pm Předmět: |
|
|
kdysi jsme se tady s posimem asi 14 dní ňafali a do půl roku z toho bylo troskofórum a ikdyž jsem hrlil oheň, kouř a síru tak jsem šťastnej jak to žije, kluci neví někdo o žijící latviji to byl nejukrutnější srovnatelnej ultra morm docela bych ho podrobně zkouknul v reálu _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá červenec 23, 2010 7:45 am Předmět: |
|
|
Ne, Latvije uplně zmizely. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: pá červenec 23, 2010 8:07 am Předmět: |
|
|
Tjn, ale když jsme byli na Kachli, zahlídl jsem v zahradě Neretvu. Tje taky pěknej morm... _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá červenec 23, 2010 8:57 am Předmět: |
|
|
to jo, jedna Neretva po renovaci stojí v Hostivaři |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: pá červenec 23, 2010 9:25 am Předmět: |
|
|
Vo latviji vím. Hnila ve dvoře, kde hnije moje tatra. Byla to tuším nějaká přemrdávka na obytňák. Zjistím, jelitam ještě nebo ne. _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá červenec 23, 2010 10:33 am Předmět: |
|
|
Vono se jich tenkrát dovezlo nějak málo, tušim snad něco kolem dvou stovek. Měl to táta mýho spolužáka na základce, zelenej mikrobus, jezdili jsme s tím do kempu. Bylo to docela pohodlný, prostorný a tichý auto. Vim akorát, že nadával na brzdy, víc si toho nepamatuju. Ale mám to doma jako angličáka |
|
Návrat nahoru |
|
|
kozzel
Založen: 3.12.2007 Příspěvky: 200 Bydliště: Plaha
|
Zaslal: pá červenec 23, 2010 12:13 pm Předmět: |
|
|
KDyž vono se musí rozlišit, jestli je to zapálenej koníček pro někoho a nebo to co tu píše myslí vážně. Jako jasně, jezdit kempovat po čehcách je pěkný, je to retro, souhlasím, že to muže být hezký zážitek vézt s sebou pulku auta v náhradních dílech. Ale já třeba na podzim jezdím do chorvatska ( pač je to levnější než někam na šumavu) a jak v TAZ bych tam teda fakt nevyrazil. Zaprvé by mi někde cestou upad motor, zadruhý bych tam jel asi tak 3 dny a pak bych další 3 dny léčil hlavu a za další při případné něhodě ( pokud bych to přežil) bych neměl nohy.
Je to prostě mrdka všech mrdek futrál! Jako s VW T3 srovnávat 1203 fakt nejde, ten je teda někde jinde.... s rezem je to asi vsude stejné, tahle stará auta prostě reznou a nic se s tím neudělá.
Například jet do chrovatska s mercedesem W108 nebo i W111 mi rozodně nepřijde tak nereálné jako s raz dva troskou.... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|