Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Flamewar TAZ (a další) - konkurenceschopnost
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 
Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Život kolem veteránů
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: st červenec 21, 2010 4:48 pm    Předmět: Citovat

no sorry jsem napolo vypnutej , a začínaj deprese , končí mi dovolená
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kozzel



Založen: 3.12.2007
Příspěvky: 200
Bydliště: Plaha

PříspěvekZaslal: čt červenec 22, 2010 12:08 am    Předmět: Citovat

Já chci vidět na vlastní voči člověka co tvrdí, že TAZ bylo dobré a povedené auto... prostě chci Very Happy
Vždyť to už se snad ani se "západem" srovnat nedá ne? Nebo nějaký takový archetyp se v tu dobu někde vyráběl? snad ne ne?
Jinak je krásné sledovat jak každej má vlastní názor na kvalitu aut a sleduje to hlavně podle svého vozu co má v garáži, a anebo alespoň podle toho který se mu líbí. O Fiatech se přeci říkalo, že rezli už na prospektu. My sme měli ( my jakožto muj děda!) nového poláka 1500 a tehdá to bylo dělo že (kotouče, docela výkonné...) jenže to člověk nesměl být vpuštěn do západního německa nebo anglie kde viděl jak sme tady byli v prdeli.
Takže podlě mě to vůbec není o tom jestli tatra či MB bylo konkurence schopné ( samo že nebylo, Mirku6 vzpomeň na Kolínskou veteran rally a na Mercedesa z 62 roku v té době prostřední model co dělali a srovnej si to s 1202 nebo i tou 603 které stály odpodál, pokud máš aspoň trochu soudnosti musíš uznat že byli o hoodně kroků vpředu s merglem) a ani není možné operovat počtem vyvezených kusů ( srovnejte to s počty prodaných vozů v daných zemích a zjistíte, že se jednalo max o 1 - 2% prodaných vozů...). Je to jen o tom, že tu byli komanči, na kterýczh nebylo dobrého zhola nic (NIC) a naštěstí se to provalilo celkem včas a nastolilo se konkurenční prostředí. Jinak věřím tomu že bychom tu nadále jezdili v TAZech a Favoritech..
Naštěstí je to fuč a zůstaly nám tu po nich jen ty naše mrdky, který tak milujeme a opečováváme, protože to jsou přeci nejepší auta na světě (to nemyslim ironicky) ? No není to tak???? Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt červenec 22, 2010 6:17 am    Předmět: Citovat

Taz je dobre a povedene auto, jezdim s nim kazdej den v prumeru 100km, sem s tim spokojen a jiny auto bych nikdy nechtel.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: čt červenec 22, 2010 10:12 am    Předmět: Citovat

Kolikrát jsi ho reklamoval? Laughing A sorry Alvo, ty nejsi repre vzorek populace ani omylem Laughing Vlastně nikdo z nás
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Mykesh
adept na RCG


Založen: 13.7.2007
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha/Teplice

PříspěvekZaslal: čt červenec 22, 2010 1:03 pm    Předmět: Citovat

kozzel: Prijed na sraz a par takovejch co chces videt tam uvidis Wink Ja treba muzu sam za sebe rict, ze jezdim na ruzny akcicky a kempiky s par busikarskejma blaznama (VW-BUS). Vsichni maji VW T3 (ta hranata) s korozi jsou na tom uplne stejne jako ja, ja jsem na tom mozna o neco lip, pac mam r.v. 2000. Hnije jim to ve sparach atd... Oni oproti me maji teda par vyhod ktery jim zavidim, a to motor vzadu, tudiz pohodlny pristup ze sedadla ridice do obytneho prostoru, a potom soupaci dvere, ale to je tak vsechno.... Vetsina z nich maji motor 1.6 TD a na silnici si je dam kdykoliv ke svacine, a kupodivu i "pruchodnost terenem" mam o neco vetsi, tzn. lepsi najezdovy uhel (neskrtam na brodech apod...) Takze pro mne ve srovnani vychazi 1203 celkem dobre Wink Na druhou stranu maji vyhodu v tom, ze ten jejich motor jede i klidne i na fritovaci olej, takze maji podstatne mensi naklady na jizdu Wink Ale jinak? Az nekdy dopacham soupacky, tak uz mne bude stvat akorat ten prulez do zadu, ale u nich je zase vykoupenej tim, ze kdyz chtej zkontrolovat olej, tak musej "rozebrat" postel Very Happy Takze vlastne ani nejni co zavidet Wink
_________________
"Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky AOL Instant Messenger
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: čt červenec 22, 2010 1:05 pm    Předmět: Citovat

Akorát se stejným počtem oprav najedou 20x tolik co ty, ale to je nevýznamný detail Laughing
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Mykesh
adept na RCG


Založen: 13.7.2007
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha/Teplice

PříspěvekZaslal: čt červenec 22, 2010 1:20 pm    Předmět: Citovat

No tom se taky celkem polemizovat, s "Tigrem" (bila - dej ji srotak vecnej pokoj) jsem zadnou vetsi opravu neabsolvoval, jen oprava starteru, coz je vec i VW celkem bezna...

A zluta, tam zatim postupne menim veci, ktere jsou zmormle armadni necinnosti a zahalenim vozu (od roku 2000 do lonska ujela pouze 14.000 km) Takze vetsina gumovych spuchrelin, jinak zatim musim zaklepat nic vazneho Wink
_________________
"Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky AOL Instant Messenger
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1251
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: čt červenec 22, 2010 6:16 pm    Předmět: Citovat

Mykesh napsal:
s korozi jsou na tom uplne stejne jako ja, ja jsem na tom mozna o neco lip, pac mam r.v. 2000


Jo, s korozí jste na tom skoro stejně, jenže ty máš r.v. 2000 a oni 1985... TAZ je proti nim shnilá sračka. Ty máš Ocelotí kastli, u té by mohl Alva o antikorozní ochraně vyprávět...

Ovšem přiznávám, že i já teď používám na ježdění do práce svojí zelenou 1203, tady na horách celkem žádný provoz není, ale jedu i na hlavní, přijde mi to jako taková letní romantika, ale roznodně to auto neopěvuju co se týče koncepce a kvality.
Je to šílenej krumpl, ale mám je rád, možná právě pro to.

Co se týká konkurenceschopnosti, jak už jsme si psal s Předsedou: 1203 žádnou srovnatelnou konkurenci nemá, je to extrém všeho...
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 373
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: čt červenec 22, 2010 9:00 pm    Předmět: Citovat

kdysi jsme se tady s posimem asi 14 dní ňafali a do půl roku z toho bylo troskofórum a ikdyž jsem hrlil oheň, kouř a síru tak jsem šťastnej jak to žije, kluci neví někdo o žijící latviji to byl nejukrutnější srovnatelnej ultra morm docela bych ho podrobně zkouknul v reálu Question
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá červenec 23, 2010 7:45 am    Předmět: Citovat

Ne, Latvije uplně zmizely.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: pá červenec 23, 2010 8:07 am    Předmět: Citovat

Tjn, ale když jsme byli na Kachli, zahlídl jsem v zahradě Neretvu. Tje taky pěknej morm...
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá červenec 23, 2010 8:57 am    Předmět: Citovat

to jo, jedna Neretva po renovaci stojí v Hostivaři
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: pá červenec 23, 2010 9:25 am    Předmět: Citovat

Vo latviji vím. Hnila ve dvoře, kde hnije moje tatra. Byla to tuším nějaká přemrdávka na obytňák. Zjistím, jelitam ještě nebo ne.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá červenec 23, 2010 10:33 am    Předmět: Citovat

Vono se jich tenkrát dovezlo nějak málo, tušim snad něco kolem dvou stovek. Měl to táta mýho spolužáka na základce, zelenej mikrobus, jezdili jsme s tím do kempu. Bylo to docela pohodlný, prostorný a tichý auto. Vim akorát, že nadával na brzdy, víc si toho nepamatuju. Ale mám to doma jako angličáka Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
kozzel



Založen: 3.12.2007
Příspěvky: 200
Bydliště: Plaha

PříspěvekZaslal: pá červenec 23, 2010 12:13 pm    Předmět: Citovat

KDyž vono se musí rozlišit, jestli je to zapálenej koníček pro někoho a nebo to co tu píše myslí vážně. Jako jasně, jezdit kempovat po čehcách je pěkný, je to retro, souhlasím, že to muže být hezký zážitek vézt s sebou pulku auta v náhradních dílech. Ale já třeba na podzim jezdím do chorvatska ( pač je to levnější než někam na šumavu) a jak v TAZ bych tam teda fakt nevyrazil. Zaprvé by mi někde cestou upad motor, zadruhý bych tam jel asi tak 3 dny a pak bych další 3 dny léčil hlavu a za další při případné něhodě ( pokud bych to přežil) bych neměl nohy. Rolling Eyes
Je to prostě mrdka všech mrdek futrál! Jako s VW T3 srovnávat 1203 fakt nejde, ten je teda někde jinde.... s rezem je to asi vsude stejné, tahle stará auta prostě reznou a nic se s tím neudělá.
Například jet do chrovatska s mercedesem W108 nebo i W111 mi rozodně nepřijde tak nereálné jako s raz dva troskou.... Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Život kolem veteránů Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Strana 4 z 9

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com