Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: út červenec 20, 2010 9:26 pm Předmět: |
|
|
vojni stou antikorózní vochranou na západ vod nás taky nic moc, Fiat UNO vydržel na korozi třikrát míň než užovka, opel kadet a spol toho snad solili i v dutinách, rozvodovej řetěz na UNU s motorem OHV po 90000km normálně přeskočil protože byl z bláta, VW polo I - životnost tak 100000 po něžnej toho lidi natahali a do pěti let to všechno skončilo na vrakovišti a začily se opět leštit tuzemské škodověnky a ceny vylézly do nehoráznejch výšin Š 120L total vůně r.v.1988 v r.1996 cca 50000 na stole v českých, jó nejni šecko zlato co se třpitívalo _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: út červenec 20, 2010 9:33 pm Předmět: |
|
|
Tje fakt, v 97 jsem dal za vymazlenou užovku 30 _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út červenec 20, 2010 9:42 pm Předmět: |
|
|
U Una je všeobecně známý proč hnilo (stejně jako Ritmo, Regata a další z tý doby). |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rancher
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 1061 Bydliště: Brno
|
Zaslal: st červenec 21, 2010 7:56 am Předmět: |
|
|
A ten všeobecně známý fakt je, že to je FIAT, nebo něco sofistikovanějšího? _________________ www.spartaky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
dvk
Založen: 24.12.2006 Příspěvky: 146
|
Zaslal: st červenec 21, 2010 8:02 am Předmět: |
|
|
Rancher napsal: | A ten všeobecně známý fakt je, že to je FIAT, nebo něco sofistikovanějšího? |
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st červenec 21, 2010 9:48 am Předmět: |
|
|
Ten všeobecně známý fakt je, že Fiat dostal recipročně za stavbu továrny na žigulíky v Togliati zaplaceno recyklovanou ruskou ocelí, ze které pak vyráběl zmiňovaná auta. A protože ta ocel hnila pomalu už v továrně, zničil si tím Fiat pověst na několik desetiletí dopředu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: st červenec 21, 2010 9:56 am Předmět: |
|
|
S tímto názorem nesouhlasím, mělo to taky vliv, ale taky do toho hodně zasahoval italský temperament a stávkování, kdy na denním pořádku bylo lidi pojďte, serem na to a dokud nám nedají co chceme tak nepřijdem. Až přijdem tak začneme z toho co bylo rozděláno, co na tom že už to chytlo lišku, my přece fachčíme...a když to skladovali a chovali se k tomu jako degéni, tak se není čemu divit, takže já bych to nazval spíše shodou vícero okolností. A ne jen že za to může ruská ocel. _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
dvk
Založen: 24.12.2006 Příspěvky: 146
|
Zaslal: st červenec 21, 2010 10:07 am Předmět: |
|
|
Tak kvalita ruských dílů obecně se netěší moc valné pověsti, o tom žádná. Teď jsem sháněl plno věcí kvůli STK Lady a užil jsem si, to nepopírám. Nicméně konkrétně u plechů jsem si vždycky myslel, že jde hlavně o povrchovou a antikorozní úpravu - i francouzský plech nechaný na vlhku zrezne ...
A stejně hodnotit auto jen podle designu, konkurenceschopnosti a pokrokovosti řešení je jen jeden úhel pohledu. Splnilo to auto účel ? Kupovali si ho lidi a udělalo jim službu ? Jestli ano, pak asi nebylo úplně špatné, ať už bylo jakékoli. A že neměli lidi na výběr ? To ale z toho vehiklu furt nedělá úplně nanic krám který měl rači přetavený žehlit košile. Chtěl bych vás některé vidět, co byste vy stvořili v tehdejších podmínkách.
A stejně je to jedno, hlavně že je máme rádi, že nám všechny jezdí a dělají jen a jen radost : )) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st červenec 21, 2010 10:41 am Předmět: |
|
|
dvk napsal: | To ale z toho vehiklu furt nedělá úplně nanic krám který měl rači přetavený žehlit košile. |
Ale jo, z TAZu teda fakt jo. Lemplovství, lemplovství a ještě jednou lemplovství, kam se jenom podíváš. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: st červenec 21, 2010 10:58 am Předmět: |
|
|
A tak ještě že mám AZV _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: st červenec 21, 2010 11:05 am Předmět: |
|
|
HAle, nechat tam svařovací dráty zapíchaný v gumě okýnek, prostě neni o podmínkách, opakuju.
S tim Fiatem je to obecně známo, hnily dycky fest, páč jsou to auta dělaný do Itálie, ne na sibiř.
A stěma plechama to neni o ochraně. Hned několik příkladů. Mercedes, když začal kupovat plechy z číny, přestože jde o pozinkovanou kastli, hnije to. Taktéž např druhovýrobní plechařina na Škodovky 120. Sám jsem si to auto stavěl, sám jsem si to ošetřoval a pořádným materiálem, stejně to shnilo. PRostě záleží to na kvalitě a složení oceli jako takový _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: st červenec 21, 2010 11:27 am Předmět: |
|
|
pochybuju že ty dráty tam jsou z Trnavy , buď to bude nějaká dělaná kastle bůhvíkde , nebo to je nějaká opravovaná předělávaná nebo bůhvíco
nechci se jich zastávat ale ty auta nebyly vařené COčkem , ale bodované _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: st červenec 21, 2010 11:41 am Předmět: |
|
|
je mi to divný, ale to auto vypadá na puvodní kastli. PROČ by to někdo dělal, jako že se kastle rozlejzala asvařil to v oknech CO? Nevim. Hale, ale to je jedna věc z tisíce.
Já vim, že ty děláš v automobilce. Já taky dělám ve strojírenství a vim svý. Ono je dycky jednodušší, svalovat to na podmínky, ale ještě se pak kasat? _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Patrik_Novak adept na RCG
Založen: 14.12.2008 Příspěvky: 1452
|
Zaslal: st červenec 21, 2010 12:24 pm Předmět: |
|
|
ono asi tak , všechny jsou stejný ale každá je jiná
by jsi musel prolézt kolem toho dílu okna kolem dokola pak i ty související díly , kde je to bodovačkou kde CO a dalo by se najít co je všechno měněné
bratránek se učil a pak dělal na sanitkách , to ještě jezdily 1203/12i15
a pořád jenom vyvařoval popř vyměňoval oplechování (když bylo )
ale tady auta díky zimním podmínkám a soli hnijou asi 6x rychleji než v Práglu (resp za kopcem )
hnědku jsme přivezli z Prahy a vypadala ještě solidně a tady jí stačila jedna zima a byla v .... a ta má na levé straně navařenou ocelovou tyč od sloupku dveří až k blatníku je v barvě auta takže je tam od výroby ale nikdo neví na co je
to že dělám ne v automobilce , ale u výrobce dílů do automobilky nic neznamená , to je práce na jedný operaci - jednom dílu , a když se o to nezajímáš tak nic nezjistíš
tohle máme zjištěný jen z oprav a šrotování (nejen trosek) též z nákupu nových (vlastně starých ale nepoužitých) dílů , na tom se pozná co a jak je od výrobce nebo jak to někdo opravil nebo ojebal ,
a svalovat něco na podmínky jde jen do určité míry , protože pokud ti okolo nechtějí a smíří se stím , tak už to není o podmínkách ale o nich samotných
no ajelikož já jsem se se v práci nesmířil s podmínkami tak pracuju o kousek jinde a už nevařim ale zakládám Bsloupky + píčovinky do nich na fobie
a voni co tam zůstali nadavaj jak to stojí za ....... atd atd
ale předtím si nechali srát na hlavu
no a vo tom to je _________________ PVDferdamravenec |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: st červenec 21, 2010 12:32 pm Předmět: |
|
|
Dyk to je to, o čom mluvim. _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|