Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Flamewar TAZ (a další) - konkurenceschopnost
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 
Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Život kolem veteránů
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Kadlátko



Založen: 28.12.2006
Příspěvky: 373
Bydliště: Libušín u Kladna

PříspěvekZaslal: út červenec 20, 2010 9:26 pm    Předmět: Citovat

vojni stou antikorózní vochranou na západ vod nás taky nic moc, Fiat UNO vydržel na korozi třikrát míň než užovka, opel kadet a spol toho snad solili i v dutinách, rozvodovej řetěz na UNU s motorem OHV po 90000km normálně přeskočil protože byl z bláta, VW polo I - životnost tak 100000 po něžnej toho lidi natahali a do pěti let to všechno skončilo na vrakovišti a začily se opět leštit tuzemské škodověnky a ceny vylézly do nehoráznejch výšin Š 120L total vůně r.v.1988 v r.1996 cca 50000 na stole v českých, jó nejni šecko zlato co se třpitívalo Wink
_________________
brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: út červenec 20, 2010 9:33 pm    Předmět: Citovat

Tje fakt, v 97 jsem dal za vymazlenou užovku 30
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út červenec 20, 2010 9:42 pm    Předmět: Citovat

U Una je všeobecně známý proč hnilo (stejně jako Ritmo, Regata a další z tý doby).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Rancher



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 1061
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st červenec 21, 2010 7:56 am    Předmět: Citovat

A ten všeobecně známý fakt je, že to je FIAT, nebo něco sofistikovanějšího? Question
_________________
www.spartaky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
dvk



Založen: 24.12.2006
Příspěvky: 146

PříspěvekZaslal: st červenec 21, 2010 8:02 am    Předmět: Citovat

Rancher napsal:
A ten všeobecně známý fakt je, že to je FIAT, nebo něco sofistikovanějšího? Question

Palec nahoru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st červenec 21, 2010 9:48 am    Předmět: Citovat

Ten všeobecně známý fakt je, že Fiat dostal recipročně za stavbu továrny na žigulíky v Togliati zaplaceno recyklovanou ruskou ocelí, ze které pak vyráběl zmiňovaná auta. A protože ta ocel hnila pomalu už v továrně, zničil si tím Fiat pověst na několik desetiletí dopředu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Kounect



Založen: 17.3.2008
Příspěvky: 244
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: st červenec 21, 2010 9:56 am    Předmět: Citovat

S tímto názorem nesouhlasím, mělo to taky vliv, ale taky do toho hodně zasahoval italský temperament a stávkování, kdy na denním pořádku bylo lidi pojďte, serem na to a dokud nám nedají co chceme tak nepřijdem. Až přijdem tak začneme z toho co bylo rozděláno, co na tom že už to chytlo lišku, my přece fachčíme...a když to skladovali a chovali se k tomu jako degéni, tak se není čemu divit, takže já bych to nazval spíše shodou vícero okolností. A ne jen že za to může ruská ocel.
_________________
1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
dvk



Založen: 24.12.2006
Příspěvky: 146

PříspěvekZaslal: st červenec 21, 2010 10:07 am    Předmět: Citovat

Tak kvalita ruských dílů obecně se netěší moc valné pověsti, o tom žádná. Teď jsem sháněl plno věcí kvůli STK Lady a užil jsem si, to nepopírám. Nicméně konkrétně u plechů jsem si vždycky myslel, že jde hlavně o povrchovou a antikorozní úpravu - i francouzský plech nechaný na vlhku zrezne ...

A stejně hodnotit auto jen podle designu, konkurenceschopnosti a pokrokovosti řešení je jen jeden úhel pohledu. Splnilo to auto účel ? Kupovali si ho lidi a udělalo jim službu ? Jestli ano, pak asi nebylo úplně špatné, ať už bylo jakékoli. A že neměli lidi na výběr ? To ale z toho vehiklu furt nedělá úplně nanic krám který měl rači přetavený žehlit košile. Chtěl bych vás některé vidět, co byste vy stvořili v tehdejších podmínkách.

A stejně je to jedno, hlavně že je máme rádi, že nám všechny jezdí a dělají jen a jen radost : ))
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st červenec 21, 2010 10:41 am    Předmět: Citovat

dvk napsal:
To ale z toho vehiklu furt nedělá úplně nanic krám který měl rači přetavený žehlit košile.


Ale jo, z TAZu teda fakt jo. Lemplovství, lemplovství a ještě jednou lemplovství, kam se jenom podíváš.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Kounect



Založen: 17.3.2008
Příspěvky: 244
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: st červenec 21, 2010 10:58 am    Předmět: Citovat

A tak ještě že mám AZV Cool
_________________
1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: st červenec 21, 2010 11:05 am    Předmět: Citovat

HAle, nechat tam svařovací dráty zapíchaný v gumě okýnek, prostě neni o podmínkách, opakuju.

S tim Fiatem je to obecně známo, hnily dycky fest, páč jsou to auta dělaný do Itálie, ne na sibiř.

A stěma plechama to neni o ochraně. Hned několik příkladů. Mercedes, když začal kupovat plechy z číny, přestože jde o pozinkovanou kastli, hnije to. Taktéž např druhovýrobní plechařina na Škodovky 120. Sám jsem si to auto stavěl, sám jsem si to ošetřoval a pořádným materiálem, stejně to shnilo. PRostě záleží to na kvalitě a složení oceli jako takový
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: st červenec 21, 2010 11:27 am    Předmět: Citovat

pochybuju že ty dráty tam jsou z Trnavy , buď to bude nějaká dělaná kastle bůhvíkde , nebo to je nějaká opravovaná předělávaná nebo bůhvíco

nechci se jich zastávat ale ty auta nebyly vařené COčkem , ale bodované
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: st červenec 21, 2010 11:41 am    Předmět: Citovat

je mi to divný, ale to auto vypadá na puvodní kastli. PROČ by to někdo dělal, jako že se kastle rozlejzala asvařil to v oknech CO? Nevim. Hale, ale to je jedna věc z tisíce.

Já vim, že ty děláš v automobilce. Já taky dělám ve strojírenství a vim svý. Ono je dycky jednodušší, svalovat to na podmínky, ale ještě se pak kasat?
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1450

PříspěvekZaslal: st červenec 21, 2010 12:24 pm    Předmět: Citovat

ono asi tak , všechny jsou stejný ale každá je jiná

by jsi musel prolézt kolem toho dílu okna kolem dokola pak i ty související díly , kde je to bodovačkou kde CO a dalo by se najít co je všechno měněné

bratránek se učil a pak dělal na sanitkách , to ještě jezdily 1203/12i15
a pořád jenom vyvařoval popř vyměňoval oplechování (když bylo )
ale tady auta díky zimním podmínkám a soli hnijou asi 6x rychleji než v Práglu (resp za kopcem )

hnědku jsme přivezli z Prahy a vypadala ještě solidně a tady jí stačila jedna zima a byla v .... a ta má na levé straně navařenou ocelovou tyč od sloupku dveří až k blatníku je v barvě auta takže je tam od výroby ale nikdo neví na co je

to že dělám ne v automobilce , ale u výrobce dílů do automobilky nic neznamená , to je práce na jedný operaci - jednom dílu , a když se o to nezajímáš tak nic nezjistíš

tohle máme zjištěný jen z oprav a šrotování (nejen trosek) též z nákupu nových (vlastně starých ale nepoužitých) dílů , na tom se pozná co a jak je od výrobce nebo jak to někdo opravil nebo ojebal ,

a svalovat něco na podmínky jde jen do určité míry , protože pokud ti okolo nechtějí a smíří se stím , tak už to není o podmínkách ale o nich samotných

no ajelikož já jsem se se v práci nesmířil s podmínkami tak pracuju o kousek jinde a už nevařim ale zakládám Bsloupky + píčovinky do nich na fobie

a voni co tam zůstali nadavaj jak to stojí za ....... atd atd
ale předtím si nechali srát na hlavu

no a vo tom to je
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: st červenec 21, 2010 12:32 pm    Předmět: Citovat

Dyk to je to, o čom mluvim.
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Život kolem veteránů Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Strana 3 z 9

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com