Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Ekodaň, převody, polopřevody,čtvrtpřevody, výpalné a podobné
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16, 17, 18  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Život kolem veteránů
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Koudelka



Založen: 5.4.2009
Příspěvky: 366
Bydliště: Holomóc

PříspěvekZaslal: po říjen 25, 2010 6:44 pm    Předmět: Citovat

By mě zajímalo jestli,když to teda dopadne se to případné zproštění od ekodaně bude vztahovat i na auta uvedená do polopřevodu v období kdy tu desítku museli platit všichni.Abysme my vyčkávající nebyli nakonec v nevýhodě,neřkuli přímo v p.deli. Evil or Very Mad
_________________
Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 988
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po říjen 25, 2010 8:09 pm    Předmět: Citovat

pokud vim, ta ekodan se ma platit pri registraci, coz je prihlaseni odhlasenyho vozidla, takze je to uplne jedno. Maximalne muzou drzkovat, ze je to rok vodhlaseny a ma to bejt prihlaseny do 7 (nebo kolika) dnu podle zakona, ale vzhledem k tomu, ze nemaj v provadecim predpise uvedeno, co maj delat v pripade, ze je vozidlo odhlaseno delsi dobu, nez je zakonem stanovena, tak muzou maximalne drzkovat, ale prihlasit to musej - von ten zmatek, co v tom maj ma taky naky svoje vyhody.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: po říjen 25, 2010 10:26 pm    Předmět: Citovat

Hoši ale to je furt dokola. Vy to furt nechápete.

Tam se přece vůbec nejedná o to, že by snad byl problém napsat nákou debilní prováděcí vyhlášku ve Wordu a během tejdne ju rozeslat těm 14ti či kolika krajskejm ouřadům - to jsou akorát takový debilní novinářský kecy. Vyhláška není hotová jedině proto, že pořád není jasný CO v ní má bejt. Ale já vám to tady neříkám poprvý. Stávající legislativa a zvyklosti z hlediska registrátora (t.j.MDČR) totiž v podstatě ignoruje klubové testační komise. Tudíž ministerstvo předpokládá, že pro nulovou ekodaň bude základem KRAJSKÁ - ano KRAJSKÁ testace. Tomu se brání FKHV a spol. s tím, že by se z toho krajští komisaři zákonitě voprcali a že je to instituce dobrovolná a tudíž neplacená, takže předhazovat jim najednou desítky vykuků s orezlejma dvanáctsettrojkama je trošku unfair. Navíc podle nastavení stávajícího systému krajská komise zkoumá pouze technický stav vozidla (což je zde u vozidel jezdících na STK jaksi trošku duplicitní vaginovina), přičemž historickou původnost testuje komise klubová, takže by bylo správnější chtít pouze potvrzení o klubové testaci.

Ovšem ministerstvo argumentuje zase tím - a já osobně když se nad tím zamyslím, tak se mi to zdá taky rozumné - že zajedno mnoho psů -zajícova smrt a nikdo nedokáže zajistit, aby se takto neprotahovaly mormy, když testačních autorit bude několik set. Navíc - krajské magistráty mají k dispozici pouze podpisové vzory krajských komisařů (a navíc je znají osobně). Tudíž když by to bylo všechno tak růžové, jak si mnozí zde malují, tak by stačilo, aby si člověk vyplnil formulář testačního protokolu, na inkoustovce si udělal razítko nějakého veteránklubu z Horní Prdelové Lhoty, co má vlastní klubovou testační komisi a naškrábal tam nějaké podpisy. Pak by si auto převedl a tím by to pro něj zhaslo. Úřad by prakticky neměl šanci ověřit, zda-li je testace pravá a nebo ne. Klubů s právem testace je fakt přes sto a navíc věčnými boji mezi AČR, ÚAMK a VCC nejsou ani pořádně sjednocené formuláře, průkazy, razítka atd. Jedině KTK jakž takž fungujou. Takže není divu, že ministerstvo chce někoho, kdo bude mít jednoznačnou odpovědnost.

Z tohoto pohledu je tedy uvedená reportáž silně mimo mísu.

Možná vyhláška do konce roku opravdu bude a možná taky že se mnozí doufající budou divit - případná povinnost krajské testace podle mě 90% čekajících verglů vyřadí ze startovního pole. Zbylých devět se na to vyhněte, protože zákonitě s uvedenou změnou přijde logicky co ? Samože zdražení testací. A když bude klubovka stát dva tři litry a plus krajská třeba pět - už to jaksi ve finále až taková velká úspora není, žeano...

Ale faktem je, že zatím vím stejný hovno, jako vy všichni ostatní.
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út říjen 26, 2010 7:14 am    Předmět: Citovat

Pro ministerstvo by bylo nejjednodušší (a nejpohodlnější), aby všechny tydle auta zaplatily to výpalný a když odmítnou, aby přešly na zelený značky no. Je pravda, že je to síto. Myslím že už jenom to, že vůbec nějaká výjimka z toho ekopoplatku existuje (i když v praxi nejde vymoct) je taková úlitbička.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Rancher



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 1061
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út říjen 26, 2010 9:11 am    Předmět: Citovat

Ten rozklad je asi velmi blízek pravdě, ale potom netuším, proč se za tytéž peníze rovnou nevrhout do Véček.
Stejná administrativa, rovnocenné výdaje a žádný STK, malý POV...blabla... To přece nemůžou dohnat do této krajnosti.
Doufám, že s těma inkoustama na MD někdo za veteránskou veřejnost jedná a není to David Lískovec.
_________________
www.spartaky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
dvk



Založen: 24.12.2006
Příspěvky: 146

PříspěvekZaslal: út říjen 26, 2010 9:26 am    Předmět: Citovat

Na véčkách máš STK každý rok, ne ? Plus poplatky za prodlužování testace.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út říjen 26, 2010 9:28 am    Předmět: Citovat

Na véčkách žádnou STK nemáš, prodlužování testace je spojený s krajskou kontrolou technického stavu testační komisí. Což je imho taky paradox.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
dvk



Založen: 24.12.2006
Příspěvky: 146

PříspěvekZaslal: út říjen 26, 2010 9:29 am    Předmět: Citovat

Jo aha, tohle jsem myslel. Žil jsem v domění, že to je klasická STK ... no zajímavé : )
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út říjen 26, 2010 9:54 am    Předmět: Citovat

Zelený značky nemaj známky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2529
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: út říjen 26, 2010 10:17 am    Předmět: Citovat

Ale každej, slovy každej policajt se při kontrole jde na tu zadní RZ podívat Laughing
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LeDocteur



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1939
Bydliště: Krysočina

PříspěvekZaslal: út říjen 26, 2010 12:16 pm    Předmět: Citovat

Máte a nemáte pravdu. Dneska už je normálně běžné, že tě krajskej na STK při retestaci pošle. Třeba kvůli přezkoušení brzd. Vono když je třeba XJčko jag z 80 roku s poctivým pětilitrem V12 celkem běžnej veterán, přece jen je to na silnici trošku jinej projektil, než stará oktávka a tak si nelajznou ohodnotit brzdy od oka.

Auto s veteránskejma značkama musí každej rok absolvovat znova klubovou a krajskou testaci. Samozřejmě že některý auta obé dokážou absolvovat bezkontaktně, ale při normálním přístupu je podle mě jednodušší si jednou za dva roky zajet na STK.

Jinak samozřejmě vlastnictví normálních a "veteránských" značek má daleko více aspektů - stačí se jen zamyslet. Například že veteránské značky nemůže vlastnit právnická osoba. Například že kdyby bíločerná sanitka s reklamama LOK jezdila s véčkovou značkou, tak je z toho okamžitě průser až na půdu, protože by to přišlo divný i té nejdementnější novinářské mrdce a mileráda by se toho hnedle chopila. Například že když si přestříkám auto na bílejch, stačí si zajít za 10 Kč změnit barvu a nemusím kvůli tomu znova absolvovat celej proces registrace a vystavení průkazu HV s fotkama. Například že případný prodej a přepis auta v normálním registru je záležitost na půl hodiny. A podobně...
_________________
Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Predseda
vedoucí tohodle kolchozu


Založen: 18.12.2006
Příspěvky: 2394
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út říjen 26, 2010 12:43 pm    Předmět: Citovat

No právě kvůli brzdám jsem psal, že zelený auta, který nejdou skrz STK, jsou paradox. Poáč zakvrdlat řízením a kouknout na čepy umí každý, emise - co si budem povídat - samy o sobě nikoho neohrožují, ale brzdy prostě musí mít v pořádku každý auto, který se na silnici objeví.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: út říjen 26, 2010 1:47 pm    Předmět: Citovat

změna barvy už dáááávno nejni za deset ale za pajdu
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rancher



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 1061
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út říjen 26, 2010 1:51 pm    Předmět: Citovat

Pře, ale to je vše normální.
Když děláš Véčka, tak tě správně klub přece automaticky pošle na tzv. Vyžádanou STK, kde zkontrolujou právě jen ten podvozek a světla, zaplatíš přímo k tomu určený poplatek, čili stanice to taky znají.
_________________
www.spartaky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
j.karel
Moderátor


Založen: 27.4.2009
Příspěvky: 1251
Bydliště: Desná

PříspěvekZaslal: út říjen 26, 2010 4:59 pm    Předmět: Citovat

A co takhle to ekovýpalný zrušit? Já vím, že to to asi z říše snů, ale bylo by to definitivní řešení tohohle průseru.

Pokud to chápu, tak je to zavedený kvůli likvidaci starejch aut, u kterých nebyl poplatek na likvidaci zahrnut v ceně (jako třeba u ledniček) a proto by po určité době mělo být ekovýpalné zbytečné...
_________________
Až tvé tělo dodýchá,
až dožiješ svých dní,
tak i k tobě přispěchá,
má 1203 pohřební...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Život kolem veteránů Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16, 17, 18  Další
Strana 5 z 18

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com