Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VT
Založen: 19.1.2007 Příspěvky: 65 Bydliště: Valassko
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út prosinec 25, 2007 10:23 am Předmět: |
|
|
No, békáčko evidentně definitivně dobékalo. Ale "položil za sedadlo řidiče 2 kg tlakovou nádobu na propan-butan s hořákem, který zapálil" - nemá chybu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadlátko
Založen: 28.12.2006 Příspěvky: 373 Bydliště: Libušín u Kladna
|
Zaslal: st prosinec 26, 2007 10:15 am Předmět: |
|
|
pěkný puklice ŠKODA jich do šrotu _________________ brrrrhhhh a brhhhhhh ,ííííííííííííííí a stojim vo kus dál |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: st prosinec 26, 2007 12:00 pm Předmět: |
|
|
Ale za tle bych tomu magorovi nechal zaplatit výjezd. To je do nebevolající debilita! _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: st prosinec 26, 2007 5:31 pm Předmět: |
|
|
Jo, lidi dělají vaginoviny. Já jel kdysi cca 10 let zpět s půjčeným žigulem, bylo cca -20, kosa jako kráva, že by v kravě tele zamrzlo, auto bylo studený jak psí vocas. A já, že si aspoň vytopím chřtánek a zapálím si cigaretli. A tak sem zapjal elektrický zapalovač a když inkriminovaný cvakl a jal se býti podpaluschopným, vytáh sem ho a že si teda oplodním rourku. Jenže jak sem měl zmrzlý ruce, tak mi nějak najednou vypadl z ruk a zapadl do kalhot - měl sem totiž na sobě pětaosmdesátkový kalhoty, co sem ztetnul na vojně - takový ty, co mají nahoře zvednutej rantl, aby bylo teplo na ledviny. A za ten pertl mi to zapadlo a kamsi až málem dolů se to probojovalo a kupodivu to najednou začalo velmi silně hřáti. Protože moje mužství bylo v té době pro mě ještě mnohem důležitější, než nákej zpuchlej vergl, pustil jsem volant a rychle se snažil rozpálené želízko z gatí vyprostit. Pochopitelně jak na sviňu se v té chvíli asi po dvou kilometrech rovné silnice na obzoru vynořila ostrá zatáčka, kterou jsem tím pádem projel rovně, plavně přeskočil příkop mezi dvěma švestkami a zaryl se rypákem do pole. Kdo někdy jezdil s žigulem v zimě, tomu je jasné, že příští půlhodinu jsem strávil marnými pokusy o vyjetí ze závěje. Pochopitelně ač mě do té chvíle míjely automobily frekvencí cca tři kusy za vteřinu, nyní jako když utne. Teprve po hodině mě zastavila jakási dvojice totálně ožralých instalatérů vracejících se z melouchu, kteří následnou čtvrthodinu strávili střídavými pokusy o mé vyproštění a o pacifikaci třetího instalatéra, který byl nejožralejší a neustále vylézal z auta s tím, že jde pro grog a pro nějaké baby - ač v okolí desti kilometrů nebyla žádná hospoda, ani dívčí internát.
Od těch dob mám pro podobné excesy tak trochu pochopení... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Predseda vedoucí tohodle kolchozu
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 2394 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st prosinec 26, 2007 6:53 pm Předmět: |
|
|
Ale na funkci to nebude mít vliv, že ne? |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: st prosinec 26, 2007 7:13 pm Předmět: |
|
|
Na funkci rostlináře ? To jistě ne... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Guliš
Založen: 11.2.2008 Příspěvky: 66 Bydliště: Západné Slovensko
|
Zaslal: út únor 12, 2008 6:06 pm Předmět: Re: spatne realizovany skoro dobry napad |
|
|
VT napsal: | http://www.hzs-zlkraje.cz/aktuality7/0712/378.htm |
Zaslúži si to.Jeden komunistický křáb. Sa namiesto nej mala vyrábať supermoderná Škoda 720. _________________ Najkrajšie auto na svete: AUDI Q7 |
|
Návrat nahoru |
|
|
mltchoch
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 347 Bydliště: Praha-BZR-vokrys Beroun
|
Zaslal: pá únor 22, 2008 5:04 pm Předmět: |
|
|
Do tetele! nehante tady nase milovany kylicko vy NEGRI! MUT _________________ BZR-BURANOS AIRES
hnedomormbolstetamutahnidowolšztetlejzmutlej! |
|
Návrat nahoru |
|
|
VT
Založen: 19.1.2007 Příspěvky: 65 Bydliště: Valassko
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Jan Skalický
Založen: 25.1.2009 Příspěvky: 193 Bydliště: Láz u Příbrami
|
Zaslal: čt září 17, 2009 7:09 pm Předmět: |
|
|
Jo bořík se asi řídil heslem "až se zima zeptá...". Taková zima to je sviňa. Doctore pobavil jsem se jako už dlouho ne. Jo nic člověka nerozesměje víc než smůla a neštěstí druhých. Já jsem sice nehořel, ale když jsem měl kdysi Escorta jezdil jsem si vcelku spokojeně dokud se nezačala blížit technická a taky zima. Gumy nejen že už neměli žádnej vzorek, ale těch kurev co jsem vyslechl od servismana když si hnusně podrapal pazouru o kord, kterej se šel podívat bokem pneu ven. Ale nemohl nic, bo jsem ho varoval, že pneu už nejsou v zrovna nejlepčí kondici. Protože jsem byl tehdá dosti švorc, zaběhl jsem do bazáru, že si nějaký ty wintrpneu koupím. Hned za dveřma jsem narazil na super kup. Čtveřice gum s krásným téměř 1cm hlubokým špuntovým vzorkem, hrdě nesoucí jméno Kormoran byla za pohých 500 za kus. Jelikož bydlím v Brdech, kde zima umí být pěkně urputná (Burák Vám dosvědčí) srdéčko mi radostí zaplesalo nad vidinou bezproblémové dopravy do práce a zpět. Nakoupil jsem a za poslední groše nechal nazout. Nevím, jestli to byla pomsta onoho servisáka za zmrzačenou ruku, ale pořád se nějak potutelně usmíval. Když jsem zaplatil, div mi ještě nezamával. No nic asi nějak trouba jsem si řekl a vyrazil domů s pocitem, že jsem konečně přezul včas a za tak ůžasný peníz. Tou dobou, jsem byl už týden bez STK, takže na druhý den po návratu z práce jsem naplánoval návštěvu toho hnusného místa, kde Vám rejou šroubovákem do prahů a podlah sotva přijedete s "trošku" starším vozem. Ráno bylo trochu vlhko, nějakých 10 °c, takže jsem vyrazil na těch novejch mišelínech směr rachota. Jezdím stejnou cestou už 6 let takže znám každou zatáčku. Před jednou hodně ostrou jsem si jako obvykle přibrzdil podřadil a jal se zatáčet. Jenže ouha autko přestalo poslouchat, areagovat na volant a následně cokoli. Než jsem se stačil vzpamatovat, přelítl jsem bokem betonový můstek a s pořádným žuchnutím zaplul do pangejtu. Najednou koukám ven z auta trošku jinak. Tma jak v prdeli, neskutečně těžký dveře a pás na kterým jsem se málem oběsil napovídaly, že asi nestojím na kolech. Když jsem vylezl ven a vzpamatoval se, koukám, že z celého toho vraku svítí ze tmy jen stříbrný auspuf, který jsem pár dní předtím napálil štětkolízou aluxalem. Vše dopadlo nakonec ok, kolem jel borec s džípem z Čezu a ten měl naviják. Vylousknul mě z pajgentu a já vyměnil kolo a nasadil spátky pravý oko, který při tý šlupce opustilo hrnec a dojel do rachoty relativně včas. Celej den mi vrtalo hlavou, proč jsem se tak vykokotil, když jsem jel normálně. Cestou z práce jsem zkusil na rovině jen trošku přibrzdit a světe div se, kola se blokly a auto svištělo vesele dál po silnici. I když se to nezdálo, ty gumy byly asi starý jak svět a tudíž zimní směs už asi nesměsovala tak jak měla. Stk jsem po pár úpravách a kamuflážích udělal a jakmile jsem sehnal love, gumy putovaly tam kde měli být už dávno tedy do šmelcu. Po nějaké době mi docvaklo, proč se ten servisák tak uchechtával. Pokud se nepletu Kormoran je Polský výrobek. Když jsem si při jiném přezouvání nechal v dobré víře vyměnit mé skvělé ventilky za nové (Polské za 10 kč/ks) Nestačil jsem se divit. První se zlomil vejpůl asi po týdnu ježdění a vyřadil mi tak gumu. Náhoda povídám si, švihnu na vůz rezervu a kvačím dál. Za pár dní jsem vyrazil pro manželku kamsi za Plzeň. Naložím a jedem domů s vidinou parádní noci . Ouha po pár km jedu po prázdné pneu na přední nápravě. No na benzínku pár set metrů, rezerva žádná, to došmajdám povídám si. Nafouknu a k další benzínce dojedu a tak postupně až domů. Došmajdal sem do Holoubkova fouknu a s podivem zírám na hadici ve které vězí půlka mého polského ventilku. Noc, tma jak v řiti. Všichni známí v pelechu, co teď? Domů asi tak 40 km. No bůh nám buď milostiv, jedem. V Cerhovicích už to mlácení do volantu bylo k nesnesení tak jsem zastavil u jednoho zavřeného pneuservisu a začal tahat cajk z kufru. Zastavil vedle mně kluk s nákladákem a jestli je vše v poho. Neměl jsem odvahu se přiznat tak jsem ho odmávnul jakože dobrý. Kdyby bořík věděl že se chystám sebrat zdravý kolo ze zadku a prohodit ho s tím rozmr.aným asi by nepochopil. V Hořovicích jsem míjel cajty, ničeho si zaplaťpánbu nevšimli. Sotva se ztratili z dohledu, odpadl poslední kus patky pneumatiky a začalo teprva to správný divadlo. Kdo jel někdy po ráfku, ví o čem mluvím. Vzal jsem to raději přes voj. prostor, tam je přeci jen provoz minimální. V Obecnici už po lemu a bocích ráfku nebylo ani potuchy a dědci lezli ožralí z hospody, jestli se náhodou nevrátili rusáci. Rachot asi jako když ti dá někdo na hlavu plechovej kýbl a mlátí do něj klackem. Jisker, že parní lokomotiva je proti tomu nýmand. Domů jsme dorazili po půl třetí ráno (místo v deset),o parádní noci už nemohlo být ani pomyšlení. Celý zbytek noci mi vrtalo hlavou, jestli jsem tím jiskrostrojem nepodpálil les. No vše dopadlo vcelku dobře. Polské pneu, polské ventilky a když vzpomenu na polské termostaty do stodvacítek, nikdo se mi nemůže divit, že jsem k Polským autovýrobkům od té doby poněkud skeptický. Od té doby vím, že i ten nejhorší protentokrát je lepší než zpuchřelá Polská Guma. Na závěr chci říct, že nic nemám proti Polské národnosti a můj příspěvek neměl za ůčel vyvolat ve Vás xenofobní smýšlení. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mykesh adept na RCG
Založen: 13.7.2007 Příspěvky: 488 Bydliště: Praha/Teplice
|
Zaslal: čt září 17, 2009 9:56 pm Předmět: |
|
|
No mozna krapet OT, ale aby se tu polaci jen nehanili, tak startery nedelaj spatny _________________ "Tigr" TAZ 1500 - r.v.: 1995 = R.I.P. (RUST IN PEACE)
Sanita S1203 - r.v.:1984 reinkarnovana do Ocelota r.v.:2000
DVS12-S1203 - r.v.:1972
--------------------------------------------------
*"Mluvici kocourek z Hrusic" |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|