Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt září 17, 2009 7:37 pm Předmět: |
|
|
serizuje se to takhle: Dekoder razeni (to je ten plechovej kryt co je pridelanej k prevodce rizeni natocis tak, aby ta paka z kery de tahlo k prevodovce cucela pod uhlem cca 45stpnu od vodoroviny nahoru. Vzdalenost paky od volantu seridis posouvanim objimky na kloubu pod palubni deskou. kdyz mas todle hotovy, tak prisroubujes paku s tahlem na volantovou tyc a nastavis si chod paky nahoru a dolu dylkou radici tyce a polohou paky na objimce. Paku v pohybu dopredu-dozadu by ti mely vymezit pruziny tesne pod volantem, takze pak staci nastavit dylku ty tenci radici tyce, to musis udelat tak, ze zaradis neutral a tou mensi jeste nezapojenou pakou na viku prevodovky hnes do prostredni polohy a dylku ty tyce prizpusobis tak, aby zapadla do dirky v pacce na viku prevodovky. Pokud tam mas vetsi vule, tak ji udelej votrosku delsi,aby sla dobre 3 z dvojky. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jan Skalický
Založen: 25.1.2009 Příspěvky: 193 Bydliště: Láz u Příbrami
|
Zaslal: čt září 17, 2009 8:33 pm Předmět: |
|
|
Díky Alvo, dám vědět jak jsem dopadl. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: pá září 18, 2009 7:32 am Předmět: |
|
|
Bacha, to tenčí táhlo má seřizovací sloupek s pravým a levým závitem a pojišťovací matky M6 jsou taky jedna levá směrem k převodovkce a jedna pravá směrem k řízení. _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LeDocteur
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1939 Bydliště: Krysočina
|
Zaslal: pá září 18, 2009 7:34 am Předmět: |
|
|
Alvo, co to znamená "votrosku delší" ? To je zhruba 4 a půl metru ? _________________ Šel dědeček na kopeček, že zařízne Buráka, kudla se mu v ruce smekla, tak zařízl ČERVINKU. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jan Skalický
Založen: 25.1.2009 Příspěvky: 193 Bydliště: Láz u Příbrami
|
Zaslal: pá září 18, 2009 7:07 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem se na to vrhnul a málem jsem z toho vrhnul. Na tý KOktávce, ze který jsem bral to řazení už asi taky někdo bastlil, bo to tenký táhlo má seřizovací závit jen u dekodéru. S táhlem který je na objímce nebyl problém, to jsem jenom zkrátil a dobrý. Ale to dlouhý skracoval ohýbal tvaroval no běs. Ale výsledek zřejmě stojí zato. Jen uberu pár závitů, protože při přesouvání na řadu 1-2 se dostane palec na hranu toho kroužku do kterýho zapadá, a je vymalováno. Celé se to kousne a fertig. Musím to rukou odblokovat. Ale to už je prkotina. Paradoxem je, že když jsem to chtěl jet project, zesralo se všechno. Zapalko přestalo házet jiskru a karbec taky nevysvětlitelným způsobem vyschnul. Pak padla tma a bylo vymydlíno. No zejtra to snad dám do kopy. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sestra 6 Vážný adept na RCG
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 1304 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: pá září 18, 2009 10:07 pm Předmět: |
|
|
Jo to znám, když se daří, tak se daří _________________ Sedan1201 1957; Wartburg 353 de Luxe 1970; Wartburg 353Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203Mde Luxe 1991,2 x JAWA 05, Fávo 135lx.
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jan Skalický
Založen: 25.1.2009 Příspěvky: 193 Bydliště: Láz u Příbrami
|
Zaslal: ne září 20, 2009 9:18 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem to odhalil. V řiti kondík, pecka na kladivu a kdovíjakym sajrajtem ucpanej injektor. A je po problému. Mám najeto cca kilák s klikou od blázince pod volantem a přímé řazení mi už nesmí do vozu. Kua jen mi to zahřáty pořád nejak škytá a blafe do auspufu. Koukl jsem pod víčko oleje a našel jemnou emulzi. Tak nevim jestli je v řiti tefnění pod kedlubnou, nebo je tam nasrážená voda jak to rok stálo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AlvA
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 988 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po září 21, 2009 4:45 pm Předmět: |
|
|
Esi mas v prdeli tesneni pod hlavou poznas tak, ze pri zahratym motoru sundas vicko chladice a doplnis do nej vodu az vo okraj, pak pridas plyn a nesmi ti to tu vodu vyhnat ven. _________________ Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Burák Moderátor
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 2529 Bydliště: Beroun
|
Zaslal: po září 21, 2009 5:14 pm Předmět: |
|
|
Jo buď v klidu. Z deseti táhel pod volant nenajdeš dvě stejný a divil by ses, jaký rozdíly tam mužou bejt _________________ Autum nerozumim, jen blbě kecám! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jan Skalický
Založen: 25.1.2009 Příspěvky: 193 Bydliště: Láz u Příbrami
|
Zaslal: út září 22, 2009 7:26 am Předmět: |
|
|
Okí, neřeším. Mám to po kupě, dneska akorát ještě posunu tu objímku ve které je palec, aby se to nesekalo a fertig. S tou hlavou je to záhada, voda nemizí, a ta emulze je jenom na víčku a ventilech, na měrce žádná. Asi jí stejně pro sychr shodím a vyměním to těsnění, ať mám klid. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kounect
Založen: 17.3.2008 Příspěvky: 244 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: út září 22, 2009 10:32 am Předmět: |
|
|
Emulze na vicku muze byt tez zpusobena dlouhodobejsim provozem na kratke trasy se studenym motorem. Proste kdyz by jsi vic jezdil po meste a jenom hup sem hup tam, tak se Ti ten kondenzat usadi na vicku. Dole pak neni a tak je to ok, to je normalni stav.
Kdybys to protahl pres republiku, melo by to samo zmizet. Rozebiral bych az potom... _________________ 1202 STW 1962
Octavia 1963
Brouk 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jan Skalický
Založen: 25.1.2009 Příspěvky: 193 Bydliště: Láz u Příbrami
|
Zaslal: út září 22, 2009 7:42 pm Předmět: |
|
|
Tak dneska jsem to natřel, poskládal do kupy, vyměnil ty podělaný gumový pouzdra (nahradil jsem je silikonovou hadičkou - jestli máte někdo nějaký jiný nápad, uvítám), doseřídil a řazení maká jak švícary. Díky Alvo . Co se týče toho motoru, taky si to myslím. Dneska jsem reinkarnoval teploměr a honil jsem to tu po vesnici tak dvě hoďky a nepřelezla mi teplota přes 80. Takže asi gut. Ale když jsem ráno otevřel víčko, byla voda usazená i na šroubech co drží vahadla. Uvidíme, snad to nevylágruju. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|