Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

[1203] Zaseklá převodovka
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Luboš



Založen: 25.12.2008
Příspěvky: 101
Bydliště: Náchod

PříspěvekZaslal: čt srpen 06, 2009 8:26 pm    Předmět: [1203] Zaseklá převodovka Citovat

Tak to se mi ještě u žádného auta nestalo! Pravda, taky jsem neměl "dvanácettrosku"... Laughing Rozjíždím se, postupně řadím rychlosti - všechny tam jsou celkem dobře, ale jen co zařadím čtyřku, ozve se šílený zvuk, snad jako by se tam zařadily všechny rychlosti naráz a zadní kola začnou hned blokovat. Okamžitě vymáčknu spojku, ale evidentně se vůbec nic neděje a kvalt také už nejde vyřadit. Auto z té padesátky zastavilo tak na dvaceti metrech (nebrzdil jsem) a už s ním nešlo hnout ani s vyplou spojkou. Po větším úsilí a tahání za všechna možná táhla se podařilo něco vyřadit, ale převodovka je pořád zaseklá, netočí se a není možné se rozjet. S vypnutou spojku se s autem konečně dalo aspoň pohnout, ale něco tam strašně chrastí a vrže. Nebyl čas to na silnici moc řešit, navíc v cizím státě (PLR), tak jsme odpojili kardan a dvanácettrojku odtáhli domů na laně.

Má někdo tušení, co se tím mohlo vlastně stát? Má cenu se to pokoušet opravit na autě nebo mám tu převodovku rovnou vytáhnout?
_________________
Škoda 1203 ROL, 1972
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Kounect



Založen: 17.3.2008
Příspěvky: 239
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: čt srpen 06, 2009 8:44 pm    Předmět: Citovat

Vytáhnout, zařazené 2 stupně zároveň. Případně začni shánět náhradu...
_________________
1202 STW ´62
Brouk '68
Brouk '77
Trabant '76
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
tomi-h



Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 401
Bydliště: Kaplice

PříspěvekZaslal: pá srpen 07, 2009 7:22 am    Předmět: Citovat

Mě se kdysi stalo něco podobného. Bylo to ale u dvojky. Nevěděl jsem co se stalo. Naštěstí tam byl Burák a ten mi pomohl. Začal lomcovat s řadičkou sem a tam až to vypadlo. A jel jsem dál.
_________________
Fotky z akcí a našich aut najdete zde: http://tomih.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2513
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: pá srpen 07, 2009 8:26 am    Předmět: Citovat

No, odšroubuj dekl převodovky a vrať všechny ty 3 kameny na hřídelích doprostřed. Závada je většinou ta, že se ti jeden kamen zasekne pod ten příčnej plech, páč je to vyběhaný. Druhá věc jsou taky vyběhaný táhla. Nemusíš možná shánět novou skříň, možná by stačilo víko, podle toho, jak máš vyběhaný ty drážky, ve kterejch je ten plech usazenej. Tohle je naprostá klasika u 1203, v podstatě nejběžnější závada. Frajeři to zvládaj opravit za 5-6 min Laughing
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Kounect



Založen: 17.3.2008
Příspěvky: 239
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: pá srpen 07, 2009 9:45 am    Předmět: Citovat

Jaja, jak pise Bu, akorat jsem mel za to, ze kdyz uz se tohle stane, tak prevodovka udela papa a ono to neni pravidlem jo? To je dobre vedet...Smile
_________________
1202 STW ´62
Brouk '68
Brouk '77
Trabant '76
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Burák
Moderátor


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 2513
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: pá srpen 07, 2009 10:40 am    Předmět: Citovat

Ne, Matesovi se to pravidelně zasekává už dva roky. NEni ko, ale tim se to dost zhoršuje, takže nakonec ko bude. Samo, že pokud se to stane za jízdy ve větší rychlosti, tak ti hřídel klidně prdnout muže.
_________________
Autum nerozumim, jen blbě kecám!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
AlvA



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 975
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá srpen 07, 2009 7:10 pm    Předmět: Citovat

no jestli to v tom i po vyrazeni chroupe, tak se obavam, ze tam pri prilezitosti zarazeni vicero stupnu pri jizde vodpochodovalo neco dalsiho. Jinymi slovy budes-li menit prevodovku, to jako ze jo, tak dbej na to, aby ty knofliky, kery sou zastrceny do toho plechu pod vikem prevodovky nebyly moc vomydleny, ti totiz zabranej tomu, aby se ti nekdy neco podobnyho stalo. No abych se pochlubil, me se ve stredu podarilo na najezdu na dalnici urvat ten radici jazycek u petikvaltovy prevodovky.
_________________
Pohrebaky nehnijou, to bys mel vedet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Luboš



Založen: 25.12.2008
Příspěvky: 101
Bydliště: Náchod

PříspěvekZaslal: ne srpen 09, 2009 9:24 pm    Předmět: Citovat

Tak přátelé, žádná sláva, chybí tomu pár zoubků... Confused



Samotné víko se nezná moc opotřebené, pouze od jednoho válečku je tam vydřená menší rýha:



Nevím, čím se to plnilo z výroby, ale to mazlavé šedozelené bláto moc olej PP90 nepřipomínalo, kromě toho jsem tam objevil poměrně dost kapek vody - kde se tam vzaly...?
_________________
Škoda 1203 ROL, 1972
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Mirek 6



Založen: 8.12.2008
Příspěvky: 103
Bydliště: stř. Čechy, u Mělníka

PříspěvekZaslal: po srpen 10, 2009 7:03 am    Předmět: Citovat

To jako že jsi nevyměnil olej?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Luboš



Založen: 25.12.2008
Příspěvky: 101
Bydliště: Náchod

PříspěvekZaslal: po srpen 10, 2009 4:29 pm    Předmět: Citovat

Já to auto nemám dlouho a najel jsem s ním zatím pár km, olej zřejmě nevyměnil (nebo vyměnil za tohle?) předchozí majitel, který ji měl někdy od roku 1979...
_________________
Škoda 1203 ROL, 1972
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Koudelka



Založen: 5.4.2009
Příspěvky: 356
Bydliště: Holomóc

PříspěvekZaslal: po srpen 10, 2009 7:11 pm    Předmět: Citovat

Když to tak vidim, neprošla ta převodovka potažmo celý auto povodněma?Obsah mi totiž důvěrně připomíná to co jsem měl v převodovce z litra která též plovala Idea
_________________
Já neříkám nic,ale na moje slova dojde!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Luboš



Založen: 25.12.2008
Příspěvky: 101
Bydliště: Náchod

PříspěvekZaslal: st srpen 19, 2009 10:50 pm    Předmět: Citovat

Vyloženě utopená určitě nebude, ale v čem to auto jezdilo v minulých desetiletích, to už asi nikdo nezjistí...
_________________
Škoda 1203 ROL, 1972
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
vojta



Založen: 15.5.2017
Příspěvky: 76

PříspěvekZaslal: út červenec 25, 2017 12:12 pm    Předmět: Citovat

..

Naposledy upravil vojta dne út srpen 08, 2017 5:32 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vojta



Založen: 15.5.2017
Příspěvky: 76

PříspěvekZaslal: st červenec 26, 2017 9:37 am    Předmět: Citovat

..

Naposledy upravil vojta dne út srpen 08, 2017 5:32 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sestra 6
Vážný adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 1291
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: st červenec 26, 2017 12:57 pm    Předmět: Citovat

Už ne. Crying or Very sad
_________________
Sedan 1201 1957; Wartburg 353-1 de Luxe 1970; Wartburg 353-1 Tourist 1973, Renault Scenic Grand 1,9 DCi; ZTS 1203M de Luxe/kemp 1991, 2 x JAWA 05
RIP:Sedan 1201, Wartburg 353-1 a W, Oltcit 11R, Škoda 105L, 2xDacia 1310 a plasťáky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com