Škoda 1200-1201-1202 page Škoda 1101 - 1203 fórum
Masochisti všech zemí, spojte se!
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

[1203] To mi hlava nebere
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
dave



Založen: 25.12.2006
Příspěvky: 166
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: so červenec 04, 2009 9:09 pm    Předmět: Citovat

Mám nové zprávy. Takže než jsem přepojil přívod benzínu přímo do karburátoru, tak auto na rovinkách a do kopce cukalo a zhasínalo, ale když jsem zlomil hadici zpětné větve, tak vše bylo OK. No a k tomu dnešnímu pokusu, po připojení přívodu přímo do karburátoru vše fungovalo jak má, dokonce auto vyjelo kopce s 12% stoupáním a bez cukání a zhasínání motoru. Na rovince při 110 km/h trošku cukalo, ale po uvolnění plynu se to zas srovnalo. Takže má někdo nějaký nápad co s tím? Zítra zkusím ještě vyměnit ten filtr před pumpou a pak už nevím.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Patrik_Novak
adept na RCG


Založen: 14.12.2008
Příspěvky: 1452

PříspěvekZaslal: ne červenec 05, 2009 12:25 am    Předmět: Citovat

jj zkus ten filtr ,třeba jen nahradit trubičkou
_________________
PVDferdamravenec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
posim
adept na RCG


Založen: 20.12.2006
Příspěvky: 489
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: ne červenec 05, 2009 6:44 am    Předmět: Citovat

Davide. Myslím si, že ak by to bolo tým filtrom, tak by bol prietok tak malý, že by to sotva stačilo pre karburátor a nie to, že by sa to ešte stačilo vracať spätnou vetvou do nádrže.
Ak Ti skutocne fyzicky ten benzín nevytekal z hadice od odlučovača ku karburátoru a po napojení čerpadla priamo to už ide lepšie, tak potom či nebude vadná hadica medzi odlučovačom plynových bublín a karburátorom? U palivovej hadice som sa s tým síce ešte nestretol, ale brzdové hadice toto zvyknú robiť - že sa vnútri odlúpne kúsok gumy a bráni prietoku média. Niekedy dokonca funguje ako spätný ventil.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dave



Založen: 25.12.2006
Příspěvky: 166
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: ne červenec 05, 2009 9:05 pm    Předmět: Citovat

No nevím jestli to bude hadicí, zkusím ji vyměnit, ale předem píšu, že když zhasnul motor, tak jsem odpojil hadici jak na karburátoru, tak i na odlučovači. Zkrátka už z toho vývodu na odlučovači netekl benzín a jen se vracel zpět do nádrže dokud jsem neodpojil zpětnou větev.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomáš Matyska



Založen: 20.2.2007
Příspěvky: 94
Bydliště: Líně

PříspěvekZaslal: pá říjen 02, 2009 6:27 pm    Předmět: Citovat

Ups,dlouho jsem tu nebyl a co to nevidim.Úplně stejnej problém jsem měl s mojí oktávkou combi.Za normálních okolností makala výborně,ale někdy když jsem ujel benzín tak na 1/2 nádrže,tak do kopce se auto zastavilo a stejně jako píše dave,když jsem sundal hadičku z karbecu a zkoušel pumpovat,tak benzín netekl.Když jsem dolil benzín,tak jsem napumpoval a škrtnul klíčkem a šla jako nová.Jednou jsem takhle zůstal viset celý 3km od domova Very Happy .Začal jsem sebou vozit 5l v kanystru,kdyby náhodou.Nejsmutnější bylo,že jindy jsem dokázal vyjet skoro celou nádrž a jela i do kopce a jindy už v půlce nádrže do kope škubala a v dlouhym kopci chcípla.
Zkoušel jsem jít po trubkách a hadicích přívodu paliva,měnil jsem membránu v pumpě,dokonce jsem pravidelně do benzínu přidával velfobin proti vodě,dokonce i technickej líh a stejně jednou za čas do kopce škubala.Nikdy jsem na to nepřišel,co to mohlo bejt.Měl jsem podezření,že by trubka v nádrži byla nějak poškozená,třeba prorezlá,ale to by snad dělalo vždycky.
Teď už oktávku rok nepoužívam pravidelně a nějak už jsem se nedostal tuhle mušku vyhnat z auta.Je to jedna ze závad,který asi nemají řešení.Stejně jako teď na úplně jiném autě,rádoby stejné mladoboleslavské značky řeším,co mi klepe v přední nápravě a nemůžou na to přijít ani "odborníci".Ale to už riskuju PVV Very Happy
_________________
Škoda Octavia combi,r.v.1967.
36 asfalt trhajících kiloWattů pohánějících zadní nápravu.Řeknete si: "levná kopie BMW M3" ,ale ve skutečnosti je em trojka drahou kopií Octavie.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Škoda 1101 - 1203 fórum -> Motory a převodovky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com